Aikuisen elämää

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Smöggis aloittanut aikaan 18.05.2016 klo 11:55 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Varoituksena näin etukäteen, että kirjoitus on lähinnä laiskan ihmisen avautumista yhteiskunnan ja elämän ongelmista. — En ole koskaan löytänyt elämälleni suuntaa, johon kulkea. Olen vain antanut virran viedä ja tuulen kuljettaa. Paitsi että virta on tyrehtynyt ja tuuli tyyntynyt. Olen jämähtänyt tähän. Toiset sanovat että pitäisi jaksaa ja uskaltaa…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita. Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita. Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös…

Käyttäjä Wunderbar aloittanut aikaan 20.03.2016 klo 12:28 kohteessa Aikuisen elämää

Piirrä, kirjoita, soita, tanssi, puhu läheiselle niin, että tunteesi nousevat pintaan ja kyyneleet silmiin. Ne on niitä kyyneleitä, jotka saa pahan olon susta pois! Haluan vain auttaa, sillä olen ollut itse samassa tilanteessa ja se toimii.Olen mies, joten toivon, että myös miehet tekevät näin, sillä minulle se oli aluksi vaikeaa.…

Käyttäjä jennna aloittanut aikaan 16.05.2016 klo 13:53 kohteessa Aikuisen elämää

Väsyttää. Itkettää. Masentaa. En kestä tätä oloa enää. Lähes koko päivä mennyt taas sängyssä makoilessa. Voimat on vaan niin olemattomat. Pitäisi siivota, käydä kaupassa, tehdä ruokaa tai syödä edes jotain pientä, käydä suihkussa ja huolehtia muutenkin hygieniasta. Hoitaa muutenkin asioita mutta ei vaan jaksa. En kerta kaikkisesti jaksa. Nytkin tekisi…

Käyttäjä Sini156 aloittanut aikaan 14.05.2016 klo 23:05 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä ihmeen syytä on elää jos koko ajan on paha olla? En halua enkä uskalla tehdä itsemurhaa, mutta olen niin surullinen ja onneton joka ikinen päivä. Ei mulla oo mitään tietoa elämästä ja tulevaisuudesta ja kaikki pelottaa. Tuntuu niin yksinäiseltä ja siltä ettei tämä olo koskaan helpota. Joskus toivon ja…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 14.05.2016 klo 15:55 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin puhua siitä, että tämä nykyajan yhteiskunta tuottaa liikaa paineita yksilölle. Esim. että pitäisi mahdollisimman nopeasti alkaa opiskelemaan ja mennä töihin. Tuntuu välillä, että jos ihminen on niin sairas ettei pysty, niin hän on automaattisesti jonkinlainen hylkiö. Hänet tavallaan syrjäytetään koko yhteiskunnasta tai sitten katsotaan pahalla jos vetää lonkkaa vähän…

Käyttäjä Halfa aloittanut aikaan 27.04.2016 klo 17:23 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen muuttanut vastikään Rovaniemelle löydettyäni ihmisen joka oikeasti miusta välittää. Nuoresta iästäni huolimatta takana avioero joka veti maton jalkojen alta. En tunne Rovaniemeltä oikeastaan ketään. Tiedän että entinen luokka kaverini asuu miltein naapurissa muttemme ole nähneet vaikka niin olemme suunnitelleet. Appivanhempien lisäksi en tunne muita kuin helluni veljet joiden…

Käyttäjä näkymätön ninni aloittanut aikaan 23.03.2016 klo 09:38 kohteessa Aikuisen elämää

HEI! Millaisia kokemuksia teillä on ollut työkokeilusta? Onko kokeilu onnistunut vai epäonnistunut? jos on epäonnistunut, niin kauanko yritit ja mihin se kaatui? ja mitä sen jälkeen? Pakotettiinko sinut työkokeiluun vai oliko se oma ehdotuksesi? Mistä tai keneltä sait tukea asiassa? Minulla lääkärisijainen päätti että työkokeiluun. Perusteluina se, että kaikki hoidot…

Käyttäjä Major Life Events aloittanut aikaan 14.05.2016 klo 10:40 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, alla oleva gradututkimus tutkii miten kielteiset elämäntapahtumat vaikuttavat työhön ja miten työ voi mahdollisesti auttaa. Jos siis sovit alla olevaan engalnninkieliseen profiiliin, (tutkimus on engalnniksi) toivotan sinut lämpimästi osallistumaan. Jos tunnet jonkun joka sopii kuvaukseen, laita eteenpäin 🙂 Kysymyksiä? Email: lifeeventresearch@gmail.com Mahdollisuus voittaa Amazon lahjakortti! LOOKING FOR PARTICIPANTS! We…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 13.05.2016 klo 17:05 kohteessa Aikuisen elämää

Suomen pohjavedet myydään ulkomaille – se on vaan ajan kysymys😭 mitä tehdä kun näin käy? Itsemurha ? Olen jo aika lähellä sitä tämäm asian vuoksi. Tämä ahdistaa minua suunnattomasti joka päivä. Tiedän, että se tapahtuu, niin muuallakin on käynyt. Mikä helpottaisi?? Metsähallituslaki ja kohta tuo TTIP lyö viimeisen naulan suomen…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: