Voxra lääke…

Voxra lääke...

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 12.06.2016 klo 22:05 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pipsa66 kirjoittanut 12.06.2016 klo 22:05

Tässä olen juossu lekurista toiseen ja mistään ei tunntu saavan sitä apua että tämä tilanne tasottuisi… On ollus huimausta voimattomuutta väsymystä niskajäykkyyttä.. … Ajattelin että menopaussi alkamassa mutta ei kuulema sekään.. Hulluksi tässä tehdään.. No nyt sitten sain Voxra lääkettä 4 päivää syönyt …Onhan se niin että lääkeen teho alkaa vaikuttaa vasta viikkojen päästä…Nyt vaan toi hiton niskajäykkyys on paha… Ja kun menin esim tänään kaupungille/kauppaan niin tuntui että alkaa ahistaa ja huimata… Mutta meneekö nämä oireet ajastaan ohitse toivon niin .. Kun tää olotila alkaa ottaa niin kaaliin … ☹️

Käyttäjä Eripura kirjoittanut 13.06.2016 klo 14:24

Moi Pipsa66 !

Itse olen syönyt voxraa vuonna 2013 ensimmäisen kerran, ja nyt toista kertaa aloitettiin taas vuodenvaihteessa. Minulla ainakin kummallakin kerralla oli kovat aloitusoireet: ahdistusta, itsetuhoisia ajatuksia, pelkotiloja yms. Muistelen että 2 viikossa alkoi helpottamaan ja aloitusoireet vähenivät ja kuukaudessa olivat kaikki pois. Voxra antaa hyvin virtaa tehdä asioita, ja itse ainakin voxra kuurilla saan paljon enemmän tehtyä. Syön nyt 300mg / päivä ja en enää suostu sitä lopettamaan.

Tsemppiä aloitusoireisiin !

Käyttäjä pipsa66 kirjoittanut 14.06.2016 klo 07:46

Kiitti..

Toivottavasti toi auttaa ... Sillä tämä jatkuva väsymys alkaa painaa mieltäni .. Kun ei meinaa jaksaa mitään ...Eilen kävi ihan piristävällä mökki/sauna reissulla . Ja kotia ihan jo 22... Mutta pitäs vaa olla duuni koti jne.. Kun nyt väsyttää ..