Aikuisen elämää

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä sinikellot aloittanut aikaan 24.05.2016 klo 13:41 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä aloittaisin..Viime kesästä..Tapasin viime kesänä itseäni 10 vuotta nuoremman miehen samalla työpaikalla. Vaihdoimme katseita usein ja tervehdimme hymyillen, jotain vetovoimaa välillämme oli. Emme kuitenkaan koskaan jutelleet tms. kesällä hän alkoi käydä samassa ravintolassa, jossa olimme usein ystävieni kanssa tanssimassa. Ennen häntä ei ko. paikassa ollut näkynyt. Moikkasimme ja joitain sanoja…

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 10.05.2016 klo 21:37 kohteessa Aikuisen elämää

Alkaa taas yksinäisen painajainen, kesä. Vähäisetkin tutut häipyvät mökeilleen luonnosta nauttimaan ja yksinäinen kököttää kateellisena (ei pitäisi!) kämpässään, kansalaisopistojen ovet ovat tylysti kiinni, ei mukavia kursseja, ei mielekiintoisia luentoja, televisiosta tulee aikaisempina kesinä moneen kertaan katsottuja uusintoja, joihin on jo ehdollistunut yksinäisen paha mieli. Yksinäinen yrittää ”nauttia” olostaan talsimalla epätoivon…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 26.05.2016 klo 15:52 kohteessa Aikuisen elämää

Hei taas Mulla on nyt suuri ongelma joka ahdistaa minua suunnattomasti ja haluaisin apua tähän Mulla on siis koulupaikka AMK:ssa Tradenomi alalta. Siirsin alkuvuonna sen aloitusta, masennuksen vuoksi, ja siksi että tiedän, että ala ei ole minun juttuni. Olen siis nyt ilmoittamassa kouluun, että LUOVUN KOULUPAIKASTA. Olen ahdistunut, kun olen…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 24.05.2016 klo 20:13 kohteessa Aikuisen elämää

En mää jaksa enää! Oon henkisesti ja fyysisesti aivan poikki. Sairaus vei voiton…😭 En kestä vähääkään iloa, enkä toisaalta tätä suruakaan… Viimesen puolen vuoden aikana joka päivä tehny mieli tehdä itsemurha…😯🗯️

Käyttäjä e-maarika aloittanut aikaan 24.05.2016 klo 14:22 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt on pinnan alla tosi paha olo. Siihen liittyy myös kehon kivut. Lisäksi olen käytännössä aina yksin ja se lisää tätä pahaa oloa. Eikö ihminen saa mistään tukihenkilöä tai vertaistukea?

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 20.05.2016 klo 22:36 kohteessa Aikuisen elämää

On aika sekava olo ollut koko illan, vaikka en ole ottanut lääkkeitä liikaa tai mitään. Tuntuu että päässä pyörii eikä jaksa keskittyä mihinkään… Ei ole kyllä usein ollut tällasta. Voi johtua siitä kun Zyprexa annosta nostettiin… Yritän tässä jotenkin selvitä yön yli, ehkä huomenna on parempi olo…☹️

Käyttäjä Fenrir aloittanut aikaan 12.04.2016 klo 02:45 kohteessa Aikuisen elämää

Asuu minussa, on minä, ja minä olen se. Olen ollut hoidossa yli kymmenen kertaa ja asunut suljetussa laitoksessa 1/4 osan elämästäni. Ja lääkärit taikka hoitajat eivät löydä sitä. Perus skitsofrenia diagnoosin löivät mutta kyse ei ole siitä. Olen eristänyt itseni muista ihmisistä heidän turvallisuutensa vuoksi. Minulla on naisystävä ollut kauan,…

Käyttäjä Pikke82 aloittanut aikaan 18.05.2016 klo 20:17 kohteessa Aikuisen elämää

Kokeeko kukaan muu, että on pikku hiljaa toipumassa masennuksesta? Mikä teitä on sille tielle auttanut? Minulla on viimeiset pari vuotta ollut tunne, että voin aina vain paremmin. Välillä tulee takapakkia, mutta pyytämällä apua ja saamalla tukea olen ne vaiheet selättänyt. Mistä tietää, että on ”parantunut”? 🙂

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 13.05.2016 klo 09:52 kohteessa Aikuisen elämää

Olen käyttänyt niin paljon rauhoittavia elämän aikana, että ne ovat vaikuttaneet fyysiseen ja henkiseen suoritus kykyyn… Olen täysin koukussa ja luultavasti olen koko loppu elämäni. Olen ottanut niitä joka pulmaan ja nyt huomaan niitten haitta vaikutukset, mutta en tiedä olisinko enää tässä jos en olis niitä käyttänyt… Muistiin rauhoittavat vaikuttaa…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 14.05.2016 klo 22:06 kohteessa Aikuisen elämää

En ymmärrä miksi mieli on niin kaaoksessa. Kun tuntuu siltä että maailmanloppu olis nurkan takana. Tuntunut siltä jo puoli vuotta… Tulee ajatuksia että joko maailma loppuu tai sitten itse kupsahdan. En tiedä mistä nämä ajatukset ovat yhtäkkiä ilmaantuneet. Vuosi sitten elin vielä ihan normaalia elämää. Nyt se on välillä yhtä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: