Toivon

Toivon

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 16.06.2016 klo 14:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 16.06.2016 klo 14:42

Toivon, että kaikilla olis hyvä olla. Ettei kuolemaa olisi. Ettei olisi sairauksia, psyykkisiä eikä fyysisiä. Että elämä olisi siedettävää. Ettei tarvis tuntea ahdistusta eikä tuskaa. Mutta maailma ei kuuntele tällaisia toiveita vaan jyrää alleen pienen ihmisen. Mutta aina voi toivoa…😞

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 16.06.2016 klo 19:52

Hei

Minulla on ollut useasti samoja ajatuksia ja tuntemuksia. Toivon, että kaikilla olisi hyvä olla ja mahdollisuudet hyvään elämään, että ei olisi sairauksia, jne. Mutta kuten mainitsit, meidän " pienten ihmisten", puheet, jyrätään ennen kun ehtii edes aloittamaan,

Olen useasti maininnut tästä ihmisille, miten toivoisin että maailman olisi kuvatun kaltainen, mutta heti sanotaan " hulluksi".. 😭

Minulla on ollut suurena unelmana, päästä vaikutta asioihin, ja yrittää omalta osalta tehdä parempi paikka ihmisille tästä maapallosta. Mutta sekin, on vain unelma, utopiaa joka myös jyrätään ja vielä nauretaan päällle. Haluaisin uskoa, että yksikin ihiminen voisi vaikuttaa , mutta se taitaaa olla mahdottomuus nykyään. Vai onko?

Paljon tsemppiä ja Mukavia päiviä elämääsi 🙂🌻

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 16.06.2016 klo 20:39

Moi,
kyllä se ihmisen osa on loppujen lopuksi kurja... Kun sitä niin toivoisi että maailma olis parempi paikka. Yrittää voi tietenkin yksikseenkin sitä parantaa, mutta en sitten tiedä kuinka hyvin se voisi onnistua. Olen samaa mieltä että naurut siitä vaan saa ja ehkä sen hullun leiman yleensä.

Pitää varmaan vaan yrittää elää siedettävä elämä ja yrittää välillä nauttia siitä. Kun se maailmankaikkeuden laki on niin julma: että kaikki katoaa kuitenkin. Ei pidä silti lannistua, vaikka helpommin sanottu kuin tehty. Sillä välillä tuntuu, että loppujen lopuksi kuitenkin täytyy antaa periksi, mutta ei taistelematta.

Sen vaan tiedän että elämä on julmaa...☹️

Käyttäjä LonelyWolf kirjoittanut 17.06.2016 klo 00:35

minäitse89 ja aavameri,
kuullostatte niin ihanan kaunissieluisilta ihmisiltä.
Kaikkea hyvää teille!
🙂🌻