Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Salaatti aloittanut aikaan 10.08.2016 klo 18:37 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Onko täällä vanhempia? Minä en ole vanhempi, vaan lastenhoitaja. Tämän hetkisessä työpaikassani on tullut aika isoja ongelmia. Heidän seitsemänvuotias poikansa on väkivaltainen ja aggressiivinen muita lapsia kohtaan. En saa häntä puhumalla rauhoittumaan. Haluaisin tietää, onko oikein vai väärin pitää lapsesta kiinni, kunnes hän rauhoittuu? Jos en pidä, hän löytää…

Käyttäjä Eeva-Liisa-Marja aloittanut aikaan 13.07.2016 klo 19:39 kohteessa Aikuisen elämää

Vanhassa työpaikassa ahdisti usein töihin meno. Monesti jo edellisenä iltana alkoi ahdistaa ja lomalla jo loman alussa alkoi ahdistaa lähestyvä paluu töihin. Hiljattain sain uuden vakituisen työpaikan, ja luulen että tein tosi pahan virheen kun hain tätä paikkaa. Ennen kuin minun vakinaistettiin uuteen työpaikkaan, tein vuoden verran määräaikaisia sijaisuuksia samaan…

Käyttäjä Taia aloittanut aikaan 10.08.2016 klo 12:33 kohteessa Aikuisen elämää

Tervehdys kaikille, kirjoitin tänne n.kolmisen vuotta sitten, enkä edes muista mikä oli nimimerkki silloin… Olin siihen aikaan vielä osa-eläkkeellä, nyt 2v sitten tuli eläkepäätös. Olin tietysti helpottunut, tosin fyysinen vakava sairaus iski sitä ennen ja päätöksen saatuani menehtyivät ex-mieheni ja äitini parin viikon välein. poikani kodissa oli tulipalo ja joutuivat…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 05.08.2016 klo 18:37 kohteessa Aikuisen elämää

Joka päivä tekisi mieli vetää pillereitä niin paljon etten enää heräisi… Joka vitun sekunti tuntuu kidutukselta. Miksi Jumala ei päästä mua tästä tuskasta? Jokainen päivä tuntuu aina edellistä raskaammalta… Haluan parantua, mutta jos se ei ole mahdollista niin haluan pois täältä. Vittu kun ei jaksa enää kärsiä… Minkä takia mulle…

Käyttäjä ropsu90 aloittanut aikaan 08.08.2016 klo 22:50 kohteessa Aikuisen elämää

Olin viime pe humalassa ja sitten vedin jostain kumman syystä herneet nenään. Otin pyöräilykypäräni menin ulos ja hakkasin sillä mieheni autoa meidän yhteine autohan se on. Mut se on avopuolisoni mummin nimissä josta en tiennyt yhtään mitään.naapurit alkoi huutaa ja tenttaa että kenen auto se on ja mitä helvettii teen…

Käyttäjä ElämänhaluKadonnut aloittanut aikaan 09.02.2016 klo 18:43 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksa tätä enää, haluaisin vain kuolla. Miksei ihmisiä auteta kuolemaan, jos ei eläminen kertakaikkiaan onnistu. 😐 -Minä en ainakaan osaa elää, en ole ikinä osannut. En ole milloinkaan ollut mitenkään innoissani siitä tosiasiasta, että minä elän & olen jne. Mielummin en olisi! En saa millään kiinni tästä elämästä. Kaikki…

Käyttäjä Hekla aloittanut aikaan 02.05.2016 klo 17:03 kohteessa Aikuisen elämää

Tarvitsen kipeästi apua tilanteeseeni, tuntuu että olen aivan solmussa itseni ja omien tunteideni kanssa. Taustaksi kerrottakoon, että olen kolmekymppinen nainen ja kärsinyt aikaisemmin voimakkaista masennus-ja ahdistusoireista. Tätä nykyä vointini on hyvä, olen tasapainoisempi kuin vuosiin ja käynyt läpi pitkän psykoterapian. Olen valmistunut ja oman alani töissä, täysin toimintakykyisen kaikessa suhteessa…

Käyttäjä jiipik78 aloittanut aikaan 05.08.2016 klo 01:04 kohteessa Aikuisen elämää

Olen alkoholisti. Kesäkuun alusta olen ollut juomatta aina viikko takaperin saakka. Ei tehnyt ollenkasn mieli juoda, mieliala nousi sellaiseksi, että tuntui jopa hyvältä herätä, kävin lyhyen kuntoutusjakson, pitkästä aikaa asiat alkoivat kiinnostamaan ja tulevaisuuttakin tuntui olevan. Kunnes repsahdin kolmeksi päiväksi. Krapulan takia sain varoituksen työstäkin, mutta olennaisinta oli, että yhtäkkiä…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 28.07.2016 klo 22:35 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu että tää kipu ei koskaan hellitä. Joka päivä on tuskaa. Tekis mieli tehdä itselle pahaa. Olis kaikki niin kuin vuosi sitten niin olisin onnellinen… Kun mikään ei tunnu poistavan tätä kipua… Ei mikään lääke… Eikä fyssarin ohjeet… Haluaisin elää hyvää elämää, mutta tää kipua syö niin paljon etten pysty.…

Käyttäjä Asynja aloittanut aikaan 27.07.2016 klo 14:55 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen reilu parikymppinen nainen. Masennukseni alkoi noin 11 vuotiaana ja sitä jatkui kahdenkympin tienoille. Tällä välillä oli kolme osastojaksoa, kokeiltiin useita lääkityksiä ja terapiaa monessa muodossa. Paljoa en muista noista ajoista, vain häivähdyksiä sieltä täältä. Uskon, että syvä masennus ja ahdistus johtui lapsuuden kodistani. Nykyisin tänä päivänä, opiskelen korkeakoulussa…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: