Aikuisen elämää

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä CharlottaM aloittanut aikaan 15.01.2012 klo 02:39 kohteessa Aikuisen elämää

Ensimmäistä kertaa kirjoittelen täällä.. Olen vähän reilu kolmekymppinen nainen, jolla on taustalla ”perinteisesti” vaikea lapsuus ja varmastikin sen seurauksena syömishäiriöitä ja toistuvia masennuksia. Kelan terapian kävin jo nuorena, ja sen jälkeen olen käynyt läpi lukuisan joukon eri hoitokontakteja. Ja aina välillä olen syönyt masennuslääkkeitä. Pahimmaan olen ollut itsetuhoinen. Jostakin kumman…

Käyttäjä Taia aloittanut aikaan 20.08.2016 klo 18:04 kohteessa Aikuisen elämää

Joka musertaa ihmisen aivan täysin. Kun se kestää ja kestää vuodesta toiseen…. Tänään liikuin kaupungilla, kirjastossa kävin ja istuin torikahvilassa, elättelin toiveita, että joku tuntematon istuisi samaan pöytään, ja ehkä jotain juttuakin syntyisi. Sama toive aina… joskus jopa joku muutaman sanan vaihtaa. Katselen ihmisiä, mutten mielelläni niitä ”onnellisia” pareja, jotka…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 19.08.2016 klo 15:40 kohteessa Aikuisen elämää

Poikani on nyt 23 v ja asunut jo muutaman vuoden omillaan. On jo toinen vuokra asunto missä nyt asuu. Aikaisemmin kävin noin kerran viikossa hänen luonaan ja joskus tiskasin ja vähän siivosin hänen suostumuksellaan. Nyt hän ei ole viikkoihin päästänyt asunnossaan käymään. Kerran kun hän ei vastannut puhelimeen menin hänen…

Käyttäjä Deathseeker aloittanut aikaan 11.08.2016 klo 23:38 kohteessa Aikuisen elämää

Internet ja etenkin erinäiset keskustelu/kommenttipalstat ovat aiheuttaneet sen, että vihaan nykyään ilmeisesti hyvin suurta osaa ihmisistä. Tämä aiheuttaa järkyttävää patoutunutta aggressiota ja vihan tunnetta sisälläni joka tuntuu vaan kasvavan päivä päivältä. Tämä kirjoitukseni voi särähtää jonkun korvaan, mutta sille ei voi mitään. Minun on pakko saada purkaa raivoani tai räjähdän/tulen…

Käyttäjä Floww aloittanut aikaan 10.08.2016 klo 18:29 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Löysin tänään tämän palstan, ja ajattelin rohjeta kirjoittamaan. Sain eilen viestin, jota olin pelännyt saavani ja jonka melkeinpä jokainen meistä joskus saa: ystäväni on poissa. Olin tuntenut hänet neljävuotiaasta, 26 vuotta. Asuimme nyt toisilla paikkakunnilla, mutta pidimme yhteyttä melkein päivittäin. Viimeksi maanantaina laitoin hänelle viestin, johon hän vielä vastasi,…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 15.06.2016 klo 20:12 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa hei kaikille Mistä olette saaneet apua syvään masennukseen? Minulla on ollut tänään huono päivä, jotenkin on tänään kaikki ahdistanut, se on näkynyt mm kamalana puristuksena rinnassa ja unettomuutena. Kaikki kaatuu päälle, epäusko tulevaisuuteen, raha – asiat, eipä ole auringostakaan ollut apua. Mikä on teillä auttanut ahdistukseen, ja mistä olette…

Käyttäjä ninnuliina aloittanut aikaan 23.07.2016 klo 21:04 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin pitkästä aikaa kirjoittaa tänne, aiheesta psykoterapia ja ärsyttävä terapeutti. Aloitan ensi kuussa toisen terapiavuoden Kelan tukemana, mutta en tiedä, mitä siitä tulee, kun terapeutti on alkanut ärsyttää aivan jumalattomasti ☹️ Terapian alussa tuntui vielä, että henkilökemiat kohtaavat ja tulen hänen kanssaan hyvin toimeen. Hän vaikutti ihan mukavalta ja ammattitaitoiselta…

Käyttäjä Hopeanharmaa aloittanut aikaan 07.08.2016 klo 23:57 kohteessa Aikuisen elämää

Tämmönen kysymys joka nousee välillä mieleen. Joskus aattelen etten ees tiedä mitä on olla ”terve” ite tai miten tunnistaa semmonen henkilö jos tulee vastaan. Välillä tuntuu ettei ees oo saanu esimerkkiä kyseisestä mallista vanhemmilta tai ympäristöltä, nyt sit koettaa auttaa itteään lukemalla kaikkia artikkeleita ja neuvoja millä päästä yli vaikeesta…

Käyttäjä käpytär aloittanut aikaan 11.08.2016 klo 18:58 kohteessa Aikuisen elämää

Onko tosi ystävyyttä? Onko miesten ja naisten välinen ystävyys oikeastikin olemassa. Itselläni on naisystäviä ja tosi hyvä mies ystävä. Naisystävien kanssa voimme vaihtaa kuulumiset ja kertoa ilot ja surut. Miesystävän kanssa keskustelemme, vaihdamme kuulumisia, käymme syömässä, teemme pieniä matkoja ja ratkomme ongelmia. Mielestäni seksuaalinen kanssa käyminen ei kuulu ystävyyteen. Aiemmin…

Käyttäjä Skitsahtanut91 aloittanut aikaan 11.08.2016 klo 23:56 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Olen 25 vuotias nuori mies ja elämä on yhtä paskaa. Herään aamulla ja vituttaa kun heräsin tähän kyseiseen päivään, kaikki päivät samaa paskaa. Soittelin aikoinaan 112 ja kävin osastoreissuja läpi, joskus pidempiä ja joskus lyhyempiä. Ei mitään apua. En enää koskaan soita hätänumeroon koska ei mitään pysyvempää apua saa…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: