lastensuojelun pelko

lastensuojelun pelko

Käyttäjä haidi84 aloittanut aikaan 12.09.2016 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä haidi84 kirjoittanut 12.09.2016 klo 17:19

Onko täällä muita jotka pelkäävät lastensuojelua? Meillä tilanne se että n.8kk sitten jouduin muuttamaan tukiasuntoon muuten poikani pienoinen olisi otettu huostaan koska minulla on mt ongelmia ja lisäksi sattui muutama ylilyönti alkoholin kanssa. Nyt olen muuttamassa takaisin kotiin ja pelkään että sattuu jotakin mistä tulisi lastensuojeluilmoitus ja lapseni otettaisiin huostaan. Asiakkuus lastensuojeluun loppui heinäkuun lopussa ja olen ihan ok kunnossa vaiko ahdistusta on ja pelkoja. Vastatkaa jos jollakin kokemusta ja pelkoja lastensuojelua kohtaan.

Käyttäjä haidi84 kirjoittanut 13.09.2016 klo 12:39

Onko täällä ketään jolla pieniä kouluikäisiä lapsia? Miten jaksatte sairauden kanssa ja lapsiperhe elämää ja onko teillä pelkoja lastensuojelua kohtaan?

Käyttäjä Troop3r kirjoittanut 13.09.2016 klo 21:33

Mulla exän kanssa on kouluikäisiä. Ei ole tollaista suhtautumista saatu lasun puolelta. Molemmilla siis mt-ongelmia. Alkoholin käyttöä ei harrasteta kumpikaan enää, siitä kyllä tulee lasun puolelta noottia jos siihen kuka tahansa sortuu.

Käyttäjä haidi84 kirjoittanut 16.09.2016 klo 14:27

Onko kellään muulla lastensuojelun pelkoa? Meillä poika myöhästy nyt eka kertaa koulusta pahasti eilen. Heti pelkään jos se toistuu kun poika ei kunnioita minua niin kuin isäänsä. Minä hoidan aamulla kouluun lähdön ja nyt tuli ongelmia. Toivottavasti ei toistu. Meillä ollu aikasemmin tosi rankkaa ja lapsi meinattiin huostaanottaa. Nyt pelkään pienimmistäkin asioista. 😭

Käyttäjä Troop3r kirjoittanut 16.09.2016 klo 22:08

Ei mulla vieläkään oo pelkoa lasuun. Me ollaan kyllä saatu aika paljon terapiakäyntejä kasvatukseen liittyen. On kyllä tosi rankkaa jos noita vaikeita aamuja tulee ja on itse vielä huonossa kunnossa. Turhaan pelkäät sanoisin omasta kokemuksesta.