Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä hopeahius aloittanut aikaan 15.09.2016 klo 09:31 kohteessa Aikuisen elämää

Asun omassa rauhassani, oltuani 30 v sairaassa suhteessa. Väkivalta ei voittanut,vaan mitta tuli täyteen n.vuosi sitten. Huomaan,miten kädet tekevät omia hommiaan,pää elää omaansa.Pyykkejä ripustaessa,ruokaa laittaessa,lenkillä ollessa mieleen pulpahtelee tuskaisia muistoja,kipeitä kokemuksia ja epäoikeudenmukaisuuden aiheuttamaa katkeruutta. Syyllistän itseäni,että olen uskonut narsistisen miehen vakuutteluja muutoksesta. Tiedänhän minä, miten mahdotonta on narsistia miellyttää,en…

Käyttäjä Minnie93 aloittanut aikaan 14.09.2016 klo 21:20 kohteessa Aikuisen elämää

Kun osa minua kuoli Eilen siitä päivästä tuli kuluneeksi kaksi kuukautta. Se päivä muutti paljon. Se oli viimeinen pisara suhteen lopulle. Silloin minä lähdin kotoa pois, enkä enää palannut. Sinä päivänä menetin ainoan paikan jota pidin kotinani. Silloin hylkäsin omat lapseni. Halusin kuolla. En enää nähnyt muita vaihtoehtoja kuin kuolla.…

Käyttäjä konide aloittanut aikaan 10.09.2016 klo 23:40 kohteessa Aikuisen elämää

Hei olen 26v mies. Olen kärsinyt jostakin mielen probleemasta koko ikäni ja olen nyt aikuisiällä tiedostanut sen entistä vahvemmin. Pystyn toimimaan rennossa olotilassa luontevasti ja olemaan ns normaali eli keskustelemaan ihmisten kanssa ja.painamaan asioita mieleeni. Kuitenkin ajoittain, ahdistuksen kasvaessa eri syistä niin ajatukseni iköön kuin hidastuu, minun on vaikea muodostaa…

Käyttäjä lapislazuli aloittanut aikaan 11.09.2016 klo 13:33 kohteessa Aikuisen elämää

En ole nyt ihan varma miksi kirjoitan. Ehkä haluan vain kertoa jonnekin mitä elämäni on, en tiedä onko tämäkään oikea paikka, mutta tunnen vain tarvetta laittaa tämän kaiken teidän anonyymien ihmisten luettavaksi. Että joku voisi nähdä kuinka pahaksi elämä voi todellakin mennä. Että tällainenkin epäonnen kehä on mahdollinen. En kyllä…

Käyttäjä hopeahius aloittanut aikaan 12.09.2016 klo 17:13 kohteessa Aikuisen elämää

Olen lähtenyt väkivaltaisesta, todella ahdistavasta parisuhteesta n. vuosi sitten. Aikuiset lapset kohtelevat minua kuin paskaa. Vain yksi viidestä on käynyt luonani ja pidämme yhteyttä säännöllisesti. Tyttäreni, joka jäi asumaan isänsä kanssa huolimatta todella vaikeasta kriisistä (lähdin turvakotiin ja sieltä omaan asuntoon), tapaa mummoaan,siis äitiäni, minun vieraillessani äitini luona monen sadan…

Käyttäjä Hermoine aloittanut aikaan 11.09.2016 klo 18:51 kohteessa Aikuisen elämää

Mä olen Aikuinen, Mulla on perhe, työ. Harrastankin. Mutta olen yksin. En voi kuvitella että avaisin suuni ja sanoisin että olen yksinäinen. Voisin sanoa miehelle ja se voisi jäädä mun seuraksi vaikka Kerran jättää omat menot väliin. Mutta en tahdo että se säälistä jäisi vaan siksi että tahtoo. Jos joku…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 11.09.2016 klo 17:47 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Olen tässä brexitin jälkeen miettinyt paljon eu;ta. Miettinyt mikä on sen tulevaisuus ja toteutuvat uhkakuvat ? Itse en näe kovin valoisaa tulevaisuutta sille ja sem myötä suomelle. Tarkoitan millainen suomi ja maailma olisi? Loppuuko eu ja jos, mihin? Mikä on tulevaisuus ? Onko se 1939 – 1944 ?

Käyttäjä talviruusu95 aloittanut aikaan 10.09.2016 klo 12:27 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on todettu vakava masennus. Paniikkihäiriöstä puhuttiin joskus, ja kävin sellaisella kurssilla jossa oli muita samasta ongelmasta kärsiviä. Joitakin kuukausia sitten tehtiin psykologiset testit psykologin mukaan mulla ei ole paniikkihäiriötä, vaan muut jutut voi selittää, miksi mulle joskus tulee fyysistä oireilua. Hän myös puhui estyneestä persoonallisuudesta. Tuntuu kuin mieli on…

Käyttäjä Piiskunen aloittanut aikaan 08.09.2016 klo 15:06 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka! Mulla on todettu keskivaikea masennus jo vuosia sitten, ja lääkitys ollut myös siitä lähtien, mielialalääkkeillä menty. Nyt oon kuitenkin viimeaikoina alkanut epäilemään onko tää mun ongelma nyt kuitenkaan masennusta vai jotain ihan muuta… Masennus on kyllä tallella ja ahdistus etc mutta viimeaikoina oon huomannut että masennukseen on tavallaan ”sekottunut”…

Käyttäjä Annikki88 aloittanut aikaan 05.09.2016 klo 22:19 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ohjannut monta vuotta erästä kerhoa, jossa oli pitkään samoja ohjaajia, mutta nyt ovat kaikki muut vanhat lähteneet pois paitsi minä. Jo viime keväänä oli vaikeuksia saada uusia ohjaajia, eikä seuran puheenjohtajakaan ymmärtänyt/kuunnellut asiaa ollenkaan, kun siitä jo monta kuukautta aiemmin puhuttiin, että se yksi muuttaa ja tarvitaan uusia ja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: