Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4611
Käyttäjä Smöggis aloittanut aikaan 08.10.2016 klo 14:45 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on kertomus minua jo pitkään vaivanneesta ongelmasta. Olen aina ollut tarkka rahoistani. Lapsena minulle ei maksettu mitään viikkorahoja ja suurimman osan leluistani minun piti ostaa omilla rahoillani. Säännöllistä rahaa sain yleensä vain mummoltani, joka antoi minulle joka syntymäpäivänäni 100mk tai n. 20€. Näin siis minulla oli aina muutamia satasia…

Käyttäjä Saniga aloittanut aikaan 08.10.2016 klo 14:20 kohteessa Aikuisen elämää

Omien traumojensa vanki …….näin koen ……..on turhauttavaa tajuta pikku hiljaa että on olemassa asioita jotka ovat jättäneet sinuun niin syvän jäljen. …….tulleet niin voimakkaasti osaksi identiteettiäsi että vuosienkaan terapia hoito jossa uskot itsekin antaneesi ja tehneesi kaikkesi ei vain pysty niihin asioihin vaikuttamaan tai auttamaan. On väsyttävää tajuta että todennäköisesti…

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 03.10.2016 klo 05:46 kohteessa Aikuisen elämää

Miten polilla määräytyy työntekijä? Olin hiljattain päiväosastolla hoidossa. Kaikki muut saivat jatkaa omahootajansa kanssa polilla. Minä en! Kuka sen määrää kuka työntekijäsi on?

Käyttäjä Pelästynyt aloittanut aikaan 01.10.2016 klo 17:32 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen uusi täällä, elämäni tuntuu tällä hetkellä aika lailla olevan sekaisin tai lähinnä nämä pakkoajatukset saavat elämän kulkemaan mutkaisia raiteita. Pakkoajatukseni ovat seksuaalisia ja ne pelottavat minua kovasti. Pelkään tehneeni jotain seksuaalista tietämättäni ja tajuamattani toisille ihmisille. Eniten pelkään nykyään kohdata naisia tai lapsia. En edes osaa määritellä mitä…

Käyttäjä anonyymi aloittanut aikaan 04.10.2016 klo 23:16 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä teidän mielestä on yksinäisyys? Voiko olla yksinäinen vaikka sinulla olisi muutama välittävä ihminen elämässäsi?

Käyttäjä Scoopy aloittanut aikaan 28.08.2016 klo 11:22 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka. Kirjoittelen tänne ensimmäistä kertaa koska olen huomannut lopultakin, että käyttäytymiseni ei ole täysin normaalia, tai että siihen on saatava apua. En tiedä mistä lähteä kertomaan, mutta aloitetaan vaikka siitä, että olen 35-vuotias mies ja elän 5 henkisessä perheessä. Pojat on 5v. ja 9v., tyttö 2v. Vaimokin löytyy (vielä). Noin…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 29.08.2016 klo 11:45 kohteessa Aikuisen elämää

Olen avoliitossa elävä nainen. Opiskelen ammattikorkeassa, johon hain useita kertoja ja viimein pääsin. Käyn myös töissä pari kertaa viikossa. Kaikesta huolimatta tuntuu siltä, että en vieläkään tiedä, mitä elämältäni haluan. Mikään ei oikeastaan tunnu miltään. Tuntuu, että olen väärällä alalla. Ajattelin hakea opiskelemaan toista alaa, mutta pelkään senkin muuttuvan paskaksi,…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI ry:n kriisiauttaminen) aloittanut aikaan 05.12.2014 klo 11:51 kohteessa Aikuisen elämää

Tukinetissä järjestetään 19.1.-16.3.2015 suljettu teemaryhmä ”Miehistä puhetta”. Teemaryhmä on tarkoitettu miehille, jotka ovat kokeneet seksuaalista kaltoin kohtelua jossain vaiheessa elämäänsä. Haku teemaryhmään on nyt käynnissä. Hakulomakkeen löydät Omalta kanavalta. Seksuaalinen kaltoin kohtelu voi olla esimerkiksi epäsopivaa koskettelemista, katsomaan pakottamista, jonkinlaiseen seksuaaliseen kontaktiin pakottamista, seksuaalista hyväksikäyttöä, raiskaus tai sen yritys. Teemaryhmä…

Käyttäjä jaanis aloittanut aikaan 01.10.2016 klo 09:02 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! vuosien varrella mua usein pänninyt kun yleinen sähläilyni,unohteluni,tajuamisen ja havaitsemisen pätkintä(tämä eniten!) on tulkittu joka ikinen kerta tahalliseksi! tahallani en huomaa vaaratilannetta,tarkoituksella tulkitsen ihmisten sanomiset niin että voin suuttua ja saada riidan aikaan( tapahtui viimeksi tällä viikolla), ylimielisyyttäni en lue esimiesten ohjeita kunnolla jne.jne. jatkuu loputtomasti. olen esim facebookissa…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 26.09.2016 klo 18:39 kohteessa Aikuisen elämää

Olen miettinyt sitä, että minkä takia nykyään on niin paljon masennusta ja ahdistuneisuutta vaikka elämme tavallaan ihan ok maailmassa. Ennen saattoi ja olikin moni asia paljon huonommin. Onko se vaan sitten niin että kun ihmiselle annetaan vapautta ja hyvät eväät elämään niin kaikki on tavallaan liian hyvin. Kun kaikki on…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: