Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597

apua

2
Käyttäjä mies-vm59 aloittanut aikaan 23.09.2016 klo 23:13 kohteessa Aikuisen elämää

jos voitte vastatkaa. ei jaksa enempää

Käyttäjä topcat aloittanut aikaan 20.09.2016 klo 23:52 kohteessa Aikuisen elämää

Isäni kuoli alkoholilla aiheutettuun itsemurhaan vuonna 2005. Hän jätti äitini yksin. Äitini oli myös alkoholisti ja hän sairastui vakavaan masennukseen, johon hän ei kuitenkaan hakenut apua. Muutin takaisin Suomeen 2010 ja aloin pitämään huolta äidistäni. Olin äitini omaishoitaja muutaman vuoden. Vuonna 2015 voin todella huonosti eron, työttömyyden ja äitini tilanteen…

Käyttäjä Pompula aloittanut aikaan 26.03.2010 klo 13:34 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen nauttinut tänä keväänä auringosta. Aurinko ja valoisuus on antaneet minulle hyvää oloa. Mutta nyt käsittelen vaikeita asioita, jotka esiin nostettaessa aiheuttavat kamalaa ahdistusta. Nyt tuo kaunis auringonvalo vaikuttaa liian paljastavalta, liian tuomitsevalta, paljaalta. Haluaisin käpertyä jonnekin piiloon, missä on pimeää. Pelottaakin. Itkettää. Tiedän, että kaikki asiat pitää läpikäydä,…

Hajoan

7
Käyttäjä tuppu00 aloittanut aikaan 02.04.2014 klo 19:27 kohteessa Aikuisen elämää

Tuli tehtyä väärä uravalinta. Ottaa päähän ihan törkeästi. Syyllistän itseäni joka päivä ja uusi työ on järettömän rankkaa provikkapalkkaista hommaa. Luulin, että menestyisin aivan järkyttävästi kovalla työnteolla ja olen koko kevään tehnyt hommia kuin pieni eläin. Yhtä tyhjän kanssa. Oon meinannut törmätä autolla, koska olen nykyään niin holtiton. Kerran ajattelin…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 20.09.2016 klo 12:56 kohteessa Aikuisen elämää

Erityinen sisaruus -chatit alkavat Tukinetissä, ensimmäinen chat on ke 21.9. klo 18-20. Oletko sinä erityislapsen sisarus? Voit asua vielä kotona tai olla jo aikuisikään ehtinyt. Tule mukaan jakamaan kokemuksiasi erityisenä sisaruksena muiden sisarusten kanssa! Ryhmissä käytävät keskustelut tarjoavat mahdollisuuden päästä peilaamaan omia kokemuksiaan muiden erityisten sisarusten kanssa. Samalla saadaan ensiarvoisen…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 30.08.2016 klo 14:10 kohteessa Aikuisen elämää

Pohditko, miten jaksaa paremmin opiskelija-arjessa? Miten löytää aikaa rentoutumiselle? Kuinka tunnistaa omia voimavaroja? Entä millaista on omannäköinen elämä ja itselle hyvä arki? Tule mukaan Nyyti ry:n ja Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön (YTHS) Tukinetissä järjestämälle Elämäntaitokurssille. Kurssi on tarkoitettu kaikille 18 – 35 -vuotiaille opiskelijoille. Nettiryhmässä voit keskustella luotettavassa ja turvallisessa ympäristössä arjen-…

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 15.09.2016 klo 16:36 kohteessa Aikuisen elämää

sain hetki sitten soiton koululääkäriltä ja se sano että hän epäilee että tytölläni on masennus tai joku semmoinen. Hän sai lähetteen nuorten psygiatriaan. Mun päässäni on miljoona kysymystä, mut en uskaltanut siltä lääkäriltä niistä kertoo. EN uskalla ääneen niitä kertoo kenellekään. Puhuin tytön kanssa. Ei hän osannut sanoa muuta ku,…

Käyttäjä numerokolme aloittanut aikaan 17.09.2016 klo 20:58 kohteessa Aikuisen elämää

Itse istuin vaihteeksi tässä koneella ja juon toista lasillista valkkaria… mielenkiintonen elämä.

Käyttäjä Karneol aloittanut aikaan 16.09.2016 klo 17:42 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut jo pitkään sairaslomalla. Kelan 300 päivää tuli jo aikoja sitten täyteen, nyt olen sitten työttömyyskassan asiakas. Vanhaan työhön en voi sairauteni takia enää palata. Ammatillinen kuntoutushakemus on vireillä työeläkelaitoksella. Työnantajallani on mahdollista tarjota mulle kevyempää työtä tällä hetkellä, mutta oman selustansa turvatakseen ei haluaisi työllistää minua suoraan vaan…

Käyttäjä haidi84 aloittanut aikaan 12.09.2016 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä muita jotka pelkäävät lastensuojelua? Meillä tilanne se että n.8kk sitten jouduin muuttamaan tukiasuntoon muuten poikani pienoinen olisi otettu huostaan koska minulla on mt ongelmia ja lisäksi sattui muutama ylilyönti alkoholin kanssa. Nyt olen muuttamassa takaisin kotiin ja pelkään että sattuu jotakin mistä tulisi lastensuojeluilmoitus ja lapseni otettaisiin huostaan.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: