Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4611
Käyttäjä Dolly aloittanut aikaan 16.10.2016 klo 19:44 kohteessa Aikuisen elämää

Öh olen vasta tajunnut tai luulen tajunneet, kun välillä unohdan. Voiko seksuaalisuus muuttua niin ahdiatavaksi ettei sitä saa ollaan missään muodossa? Minulla on pakko-oireita samasto syystä. Kaikki lauseet merkitsevät muuta, kun aikansa vää telee. En kestä käydä suihkussa. Luultavasti on avautumassa jotakin, mitä en vielä kestä? Kommentteja? En jaksa nyt…

Käyttäjä punasipuli1 aloittanut aikaan 12.10.2016 klo 10:04 kohteessa Aikuisen elämää

Kaipaisin henkilöä jolla on isot velat tai on niistä selvinnyt.Itselläni ollut vuosia isot velat ja ne stressaavat,ahdistavat sekä kiristää silloin tällöin parisuhdetta☹️ Haluaisin kohtalotoverin kenen kanssa vaihtaa ajatuksia..

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 12.10.2016 klo 19:39 kohteessa Aikuisen elämää

Minkä helvetin takia tän elämän pitää olla näin saatanan rankkaa? Eno oli kaatunut kännissä rappusissa ja tuli neli-raaja halvaus. Tai saattaa kohta kuolla vasta 64-vuotiaana. Itse suunnittelen jatkuvasti itsemurhaa, kun on niin paha olo. Eikä tää nyt yhtään helpottanu… Ei Jumalaa ole. Se on tullut nyt nähtyä… Ei ole ikinä…

Käyttäjä hopeless34 aloittanut aikaan 10.10.2016 klo 21:02 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa. Vaikea laittaa kaikkea sanoiksi. Elämäni on sekaisin. Olen 34v vuotias mies ja uskoni elämään on kaikonnut. En näy ulospääsyä. Syön voxraa ja vastikään lääkäri määräsi sen kaveriksi fluanxolia. Käyn viikon parin välein mielenterveysyksikössä purkamassa tuntojani ja se onkin ainoa kontaktini muuhun maailmaan. Muuten pysyn päivät kotona…

Käyttäjä Cris aloittanut aikaan 10.09.2016 klo 01:59 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä sama tarina on täällä jo varmaan 100 kertoja, mutta pakko päästä avautumaan. Minulla on ikää kohta 21 vuotta, kärsin pahasta masennuksesta, ahdistuneisuudesta, fibromyalgiasta, bulimiasta ja kaiken lisäksi minulla ei ole hajuakaan mitä olen tai haluan olla. Masennuksesta olen kärsinyt ”virallisesti” noin 6-7 vuotta, mutta uskon että paljon pidempään olen…

Käyttäjä e-maarika aloittanut aikaan 11.10.2016 klo 06:24 kohteessa Aikuisen elämää

Kuulin uutisen joka alkoi ahdistamaan ja nyt tuntien kuluessa on alkanut pahempi olo. Sattuu ihan ne tunteet jotka puristaa sisällä Turvallinen oloni on järkkynyt ja tulevaisuudessa voi tulla pahempikin olo. En tiedä miten selviän. Kunpa olisi joku läheinen ihminen lähellä. Mutta ei ole. Minun luona ei kukaan koskaan käy.

Käyttäjä Morningsnow74 aloittanut aikaan 09.10.2016 klo 19:10 kohteessa Aikuisen elämää

Lueskelin noita kirjoituksia ja tuntuu monilla olevan samanlaista vaivaa. Että elämällä ei tunnu olevan mitään mieltä, ei mitään mielekkyyttä. Mulla on nyt vuoden työpesti ja sen hoitaminen tuntuu todella raskaalta ja luulin että työ olis tuonut mielekkyyttä mutta ei. Mulla suuri ongelma on yksinäisyys ja kumppanin kaipuu. Ja koen että…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 10.10.2016 klo 13:16 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä jaksanko enää kauaa. Olen joka päivä kuin nukkuneen rukous. Haluaisin vaan maata kaikki päivät. Noi lääkkeet varmaan väsyttää mut. En pysty niitä ilmankaan elään. Sitten niinä hetkinä, kun olen vähän virkeämpi niin itsetuhoiset ajatukset pyörii päässä. ☹️ Ei viittis aina valittaa, mutta totesin vaan faktat. Kai täältä sitten…

Käyttäjä KatjaEliza aloittanut aikaan 25.07.2016 klo 19:53 kohteessa Aikuisen elämää

Olen vain yksi elämään eksynyt aikuinen. Olen pitkään miettinyt tänne kirjoittamista. En kuitenkaan ole saanut kirjoitettua. Omat ”ongelmat” ovat niin pieniä. Muiden asiat menevät aina edelle. Omien asoiden vuoro on sitten joskus. Nyt olen vaan niin loppu, että kokeilen selvitellä ajatuksiani kirjoittamalla. Mulla todettiin menierentauti kesällä 20110. Sitten tuli ongelmia…

Käyttäjä palomuuri aloittanut aikaan 09.10.2016 klo 15:59 kohteessa Aikuisen elämää

Löytyykö muita joilla oma lapsi on tehny rikoksen ja istuu vankilassa? Miten olette pärjänneet? Itse olen vangin omainen ja elämä on todella rankkaa tällä hetkellä. Tuntuu kuin kukaan ei ymmärrä minun tuskaa, häpeää, surua, pelkoa, ahdistusta ja masennusta. Eteenpäin mennään päivä kerrallaan

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: