Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Scoopy aloittanut aikaan 28.08.2016 klo 11:22 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka. Kirjoittelen tänne ensimmäistä kertaa koska olen huomannut lopultakin, että käyttäytymiseni ei ole täysin normaalia, tai että siihen on saatava apua. En tiedä mistä lähteä kertomaan, mutta aloitetaan vaikka siitä, että olen 35-vuotias mies ja elän 5 henkisessä perheessä. Pojat on 5v. ja 9v., tyttö 2v. Vaimokin löytyy (vielä). Noin…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 29.08.2016 klo 11:45 kohteessa Aikuisen elämää

Olen avoliitossa elävä nainen. Opiskelen ammattikorkeassa, johon hain useita kertoja ja viimein pääsin. Käyn myös töissä pari kertaa viikossa. Kaikesta huolimatta tuntuu siltä, että en vieläkään tiedä, mitä elämältäni haluan. Mikään ei oikeastaan tunnu miltään. Tuntuu, että olen väärällä alalla. Ajattelin hakea opiskelemaan toista alaa, mutta pelkään senkin muuttuvan paskaksi,…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 05.12.2014 klo 11:51 kohteessa Aikuisen elämää

Tukinetissä järjestetään 19.1.-16.3.2015 suljettu teemaryhmä ”Miehistä puhetta”. Teemaryhmä on tarkoitettu miehille, jotka ovat kokeneet seksuaalista kaltoin kohtelua jossain vaiheessa elämäänsä. Haku teemaryhmään on nyt käynnissä. Hakulomakkeen löydät Omalta kanavalta. Seksuaalinen kaltoin kohtelu voi olla esimerkiksi epäsopivaa koskettelemista, katsomaan pakottamista, jonkinlaiseen seksuaaliseen kontaktiin pakottamista, seksuaalista hyväksikäyttöä, raiskaus tai sen yritys. Teemaryhmä…

Käyttäjä jaanis aloittanut aikaan 01.10.2016 klo 09:02 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! vuosien varrella mua usein pänninyt kun yleinen sähläilyni,unohteluni,tajuamisen ja havaitsemisen pätkintä(tämä eniten!) on tulkittu joka ikinen kerta tahalliseksi! tahallani en huomaa vaaratilannetta,tarkoituksella tulkitsen ihmisten sanomiset niin että voin suuttua ja saada riidan aikaan( tapahtui viimeksi tällä viikolla), ylimielisyyttäni en lue esimiesten ohjeita kunnolla jne.jne. jatkuu loputtomasti. olen esim facebookissa…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 26.09.2016 klo 18:39 kohteessa Aikuisen elämää

Olen miettinyt sitä, että minkä takia nykyään on niin paljon masennusta ja ahdistuneisuutta vaikka elämme tavallaan ihan ok maailmassa. Ennen saattoi ja olikin moni asia paljon huonommin. Onko se vaan sitten niin että kun ihmiselle annetaan vapautta ja hyvät eväät elämään niin kaikki on tavallaan liian hyvin. Kun kaikki on…

Käyttäjä depressio-peikko aloittanut aikaan 30.09.2016 klo 19:37 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Poteeko kukaan täällä mustasukkaisuutta? Siis semmoista turhaa ja hieman sairasta mustasukkaisuutta? Miten hallitsette tunteita? Hallitsetteko? Itsellä on todella huono itsetunto ja se aiheuttaa ongelmia. Epäilen jo hammashoitajaa suhteesta mieheeni. Tämä on jo aika iso, uusi ongelma….😞

Käyttäjä black feather aloittanut aikaan 15.05.2016 klo 21:42 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka, missä vaiheessa muut olette kertoneet mielenterveysongelmista uudessa suhteessa? Minulla on taustallani vuosien varrelta monenlaista mielenterveysongelmaa; ahdistuneisuutta, keskivaikeaa masennusta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja pakko-oireista häiriötä, johon liittyi vaikeita oireita. Olen nyt uudessa parisuhteessa (olen tuntenut seurustelukumppanini vasta vajaa 4kk ja seurusteltu 1,5 kk). En ole kertonut näistä ongelmista tai lääkityksestäni…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 29.09.2016 klo 12:16 kohteessa Aikuisen elämää

Käykö mielesi ylikierroksilla? Kärsitkö univaikeuksista? Vai tunnetko itsesi lamaantuneeksi? Eikö opinnot suju? Liiallinen stressi vaikuttaa monin eri tavoin. Tule mukaan Nyyti ry:n Tukinetissä ajalla 1.11. – 2.12.2016 järjestämään Stressi balanssiin -ryhmään . Ryhmässä keskustellaan stressistä, sen syistä ja seurauksista sekä keinoista, joilla stressiä voi helpottaa. Ryhmä on tarkoitettu kaikille 18…

Käyttäjä ihmemaaton aloittanut aikaan 28.09.2016 klo 22:05 kohteessa Aikuisen elämää

Olemme puolisoni kanssa päättäneet luopua ehkäisystä ja alkaa yrittää lasta. Kaipaisin vertaistukea ja olisi hienoa kuulla muiden bipojen kokemuksia ja ajatuksia raskaudesta ja elämästä sen jälkeen. Lääkitykseni (lamotrigiini ja ketiapiini) on käsittääkseni turvallisimmasta päästä raskautta ajatellen. Foolihapon olen nyt lisännyt lääkkeiden oheen. En ole vielä saanut aikaa psykiatrilleni asian tiimoilta,…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 27.09.2016 klo 15:46 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisia ääniä sinulla on? Oletko kokenut myös näkyjä tai muita poikkeuksellisia aistikokemuksia? Miten olet selviytynyt kokemustesi kanssa? Mitä haluaisit tietää muiden kokemuksista? Yli 10 % ihmisistä kuulee mielen sisäisiä ääniä. Jos olet joskus kuullut ääntä, jolla ei ole fyysistä, ulkopuolista aiheuttajaa, on kyse tästä ilmiöstä. Yleensä äänet ovat puhetta, mutta…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: