Vertaistukea aiheisiin narsismi,alkoholismi,perheväkivalta ja seksuaalinen hyväksikäyttö lapsuudessa

Vertaistukea aiheisiin narsismi,alkoholismi,perheväkivalta ja seksuaalinen hyväksikäyttö lapsuudessa

Käyttäjä Catherin aloittanut aikaan 11.10.2016 klo 17:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Catherin kirjoittanut 11.10.2016 klo 17:41

Moi kaikki! Olen kokenut lapsuudessani perheväkivaltaa,alkoholismia,syrjintää,narsismiäidin ja mitä kaikkea oheistuotteita.Tänä päivänä pärjään ihan hyvin.Paremminkin voisi olla,mutta luulen että perfektionismi on yksi asia,josta minun kanattaisi luopua.

Käyttäjä Pompula kirjoittanut 12.10.2016 klo 12:52

Miten sinun perfektionismisi esiintyy? Kiinnitin huomioni vain tekstin välien käyttöön ja muihin typoihin, kun puhuit perfektionismista, vaikka toki aloituksesi sisältää isoja vaikeita asioita.

Käyttäjä kirjoittanut 12.10.2016 klo 13:13

Pompula kirjoitti 12.10.2016 12:52

Miten sinun perfektionismisi esiintyy? Kiinnitin huomioni vain tekstin välien käyttöön ja muihin typoihin, kun puhuit perfektionismista, vaikka toki aloituksesi sisältää isoja vaikeita asioita.

Meinaatkos ettei voi olla perfektionismi,jos ei tee ennen pilkkua välilyöntiä?

Käyttäjä häkkiensärkijä kirjoittanut 31.10.2016 klo 19:15

Heippa Catherin

Olen myös elännyt sellaisessa ensimmäiset 20 vuotta ja lopulta lähdin pois heidän elämästä mutta he tekivät itseensä riippuvaiseksi minusta niin että vasta ennen heidän poismenonsa pääsin irti heistä.

Suuri onni on että selviydyin siitä hengissä mutten terveenä, yhä teen töitä . syy että minulla olisi enemmän parempia päiviä ja uskallusta astua ulos omasta suljetusta elämästä , jonka loin ettei kuka enää kykenisi särkemään minua.

Olen tullut nähdyksi ja kuulloksi mutten välttämättä ymmärretyksi oikein.

Teen yhä töitä koska haluan toipua niin että olisi hyvää olla omana itseenä.

Voimia voimia ehjäksi tulemiseksi.