Levottomuus, ärtyisyys, viha

Levottomuus, ärtyisyys, viha

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 29.10.2016 klo 10:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 29.10.2016 klo 10:42

Ajattelin täällä kysellä, että onko monilla ollut otsikon asioita päivittäin? Musta tuntuu välillä että sisällä on niin paljon vihaa ja ahdistusta, että tekisi suurin piirtein joka toinen päivä laittaa kämppä uuteen uskoon.

Eilen illallakin kun olin nukkumaan menossa, niin piti vaan kiroilla viha pois. En tiedä minkä takia nyt yhtäkkiä mulle on tullut tällaiset olotilat. Yritän urheilemalla saada olon tasaantuun. Välillä auttaa välillä ei.

Tuntuu että sisällä on paljon pahaa oloa joka on kerääntynyt sinne vuosien mittaan. Ja joka purkautuu lihas-jännityksenä ja jäsenten säryllä.

Temesta auttaa vähän, mutta välillä sekin pistää levottomaksi. Sitten kun on levoton, niin tuntuu samaan aikaan että sydän heittää volttia… Tällästä

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 04.11.2016 klo 15:24

Luulen että olen masentunut. Ei ole diagnosoitu, mutta kyllä tää siltä vaikuttaa. Se on varmaan tyypillistä masennuksesta, että on jatkuvasti epätoivoinen olo tai semmonen että miettii koko ajan kauheita asioita.

En vaan haluaisi enempää lääkkeitä. Kun yritän nytkin päästä osasta eroon.

En tiedä olenko itse luonut helvetin itselleni vai sairaus? Tää tukinet on oikeastaan enää ainut paikka missä voin edes vähän purkaa tuntojani. Olen vaan niin väsynyt... Olen kuitenkin yrittänyt kaikkea: urheilua, lääkärissä käyntiä yms. On vaan henkisesti niin huono olo koko ajan ja fyysisestikin. En haluaisi nähdä ketään. Haluaisin olla neljän seinän sisässä ja maata. En silti niin ole tehnyt. Ainakaan koko ajan. En tiedä mistä tää uupumus oikeen kumpua. Tuntuu että olis jonkin näkönen burn out tai vastaava...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 04.11.2016 klo 18:28

Mustakin sä oot kyllä vaikuttanut masentuneelta, sen perusteella mitä viestejäsi olen lukenut.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 04.11.2016 klo 21:16

Eikä pelkkää masennusta. Ajatelkaa: nyt on melkein vuoden ollut rintakipeä. Vuoden! Siis miettikää esim. että päätä särkisi vuoden ja sitten siirrätte sen saman säryn rintaan.

Lopetan kipulääkkeiden syönnin. Ne vaan pistää pään sekasin. Katson kauanko kestän tätä. No vuoden ainakin olen. Lääkärissä olen käynyt monta kertaa, eikä siellä kivuille ole löydetty selitystä. Sitten kaiken lisäksi vasen rintalihas, missä kipu on, on ollut koko ajan turvoksissa.

No tyydyn osaani kärsijänä... En vaan ymmärrä että mikä tämä vaiva voi olla, kun ei ole sydän peräistä. Voihan se olla että rintalihas on tulehdus tilassa...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.11.2016 klo 06:05

Hei minä itse
Minulle tuli näky, linnunpöntöstä, kuin luin sinun rintakivuistasi. Onneksi minulla ei ole
tuollaisia kipuja. Lintulaudat ovat aika harvinaisia näkyjä pääkaupunkiseudulla. Tykkäätkö
sinä linnuista vai etkö?☺️❤️