Aikuisen elämää

17 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Tasha aloittanut aikaan 30.01.2017 klo 10:07 kohteessa Aikuisen elämää

Kuinka tuttua on herätä yöllä tai aamuyöllä ja uni ei vain jatku teen vaikka mitä se eteen. Nousen ylös ja keitän kahvit. Moni ystävä ihmettelee, koska ”sitten ei varmasti nuku”. Mutta kun tiedän valvovani ja ei ole merkitystä nautinko kofeiinin ihanasta mausta. Aamuyö ei ole mulle päivän kamalinta aikaa milloin…

Käyttäjä Craven Redhead aloittanut aikaan 12.02.2017 klo 22:58 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Löysin tämän sivuston juuri, joten en oikein tiedä teenkö tämän(kään) oikein. Tuntuuko teistä koskaan että ette osaa elää oikein? Tunnen itseni nykyään entistä useammin epäonnistuneeksi ja jotenkin elämään sopimattomaksi. Olen kohta 25 vuotias, asun edelleen vanhempieni luona, olen työtön, eikä minulla ole minkäänlaista suunnitelmaa elämälleni. Ympärilläni ihmiset saavat elämän…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 09.02.2017 klo 17:58 kohteessa Aikuisen elämää

Mulle kuuluu vaihteeksi ihan hyvää. Aurinkokin paistaa🙂 Tosin surullistakin on, mun vanha opettaja menehtyi aamulla koulussa massiiviseen sydänkohtaukseen. En olu ollut tuolla koulussa pariiin vuoteen, mutta silti pysäytti. Pitäis ehkä miettiä enemmän oma elämää ja olla kiitollien tästä hetkestä..🙂🌻

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 08.02.2017 klo 07:29 kohteessa Aikuisen elämää

Aikaisemmin olivat jo tähystäneet yläkautta ja nyt pahemmin eli alakautta. Oli kyllä hyvä lääkäri, ensin kysyi mitä musiikkia laitetaan. Lemmyä tietysti sanoin ja Motörhead se sitten soi toimenpiteen aikana. Musiikki tosiaan tekee toimenpiteestä vähän edes siedettävämmän. Kipulääkkeitäkin sai suoraan suoneen aina kun teki liian kipeää. Mitään ei löytynyt eli ei…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 06.02.2017 klo 21:55 kohteessa Aikuisen elämää

Olen huolissani tulevaisuudesta. Miten käy sosiaaliturvan, terveydenhuollon jne. Tänään luin artikkelin missä sanottiin että ne täällä itsestäänselvyyksiä. Entä sitten kun eivät enää ole? Mitä mä tekisin? Ihan sekoaisin 😭 Nämä asiat meinaan ovat maapallolla erittäin harvinaisia, ( sosiaaliturva, terveydenhoito jne). Mutta en usko että meilläkään ( tai minulla) on tätä…

Käyttäjä Ariana93 aloittanut aikaan 07.08.2016 klo 18:19 kohteessa Aikuisen elämää

En oikeastaan tiedä, mitä teen täällä… Ylivoimainen fiilis tällä hetkellä. On tosi paha olla, enkä usko, että kukaan tajuaa sitä. Ei mulla kuuluis mennä huonosti, kun kaikki on päällisin puolin vallan mainiosti. Mä olen iloinen nuori nainen, sen kaikki näkevät ulospäin. Sain keskenmenon kolme vuotta sitten keväällä, enkä osaa päästää…

Käyttäjä aloittanut aikaan 07.01.2017 klo 16:46 kohteessa Aikuisen elämää

Miten te muut pärjäätte masennuksen kanssa, jos elämässä tapahtuu jokin muutos? Mulla on ollut keskivaikea/vaikea masennus, ja luulin jo, että se alkaa hellittää ja parantua, mutta ei. Mulle tuli elämänmuutos, jonka pitäisi olla positiivinen. Otin siis lemmikin. Nyt mun vointi romahti, mä vaan itken ja makaan sängyssä. En mä kuvitellut…

Käyttäjä Pelästynyt aloittanut aikaan 06.02.2017 klo 14:04 kohteessa Aikuisen elämää

Tarvitsisin apua, siihen miten saisin pakkoajatukset kuriin? Olen alottamassa uudessa työssä, pelkään että pakkoajatukset saavat minut väsymään ja työkyvyttömäksi. Olen kärsinyt näistä jo pitkään, ei ole lääkitystä niihin enkä välttämättä haluaisikaan rueta käyttmämään lääkkeitä. Minulla on käytössä tarvittaissa Propal nimistä lääkettä jännitykseen sosiaalisissa tilanteissa. Tämä on uusi juttu, yritän etsiä…

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 22.01.2017 klo 16:35 kohteessa Aikuisen elämää

Ei sinänsä kuulu mielenterveyteen mutta samalla kuuluu. Asuntoyhtiössä missä asun niin alakerran ilmoitustaululle tuli lappu että tulee jokin julkisivuremontti. Minulle ei ole ilmoitettu mitään kun en käy niissä taloyhtiön kokouksissa. En vain pysty menemään sinne kun muutenkin tuntuu miten täällä kytätään jokaista menemistäni. Moikkailen toki kaikille mutta muiden ilmeistä näkee…

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 04.02.2017 klo 07:09 kohteessa Aikuisen elämää

Älysin että tultuani tänne kirjoittamaan ja ennen kaikkea lukemaan on se auttanut minua hyvin paljon. Omat ongelmat tuntuu pienemmiltä kun lukee muiden ongelmistä jotka on monesti isoja ja silti vain jaksatte mennä eteenpäin. Kiitos.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: