Aikuisen elämää

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä minävaan00 aloittanut aikaan 04.04.2015 klo 23:01 kohteessa Aikuisen elämää

Taas nostaa masennus päätään.. kuudes viikko,eikä yhtää tunnu helpottavan,päinvastoin. Tänään mukaan tuli yhtäkkinen hajoan tähän oloon ahistus kohtaus,jotka jo niin tottuja aikasemmilta masennus kausilta. Mulla siis vuosia ollut diagnoosina toistuva vaikea asteinen masennus ja myös persoonallisuushäiriöitä.. mulla meni noin 3kk suht hyvin,tuntu et elämä vihdoin hymyilee ja toivoin että olisin…

Käyttäjä haveri aloittanut aikaan 27.03.2017 klo 22:58 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on jo pidempään ollut ongelmaa siitä, että ajattelen kaikkea ja koko ajan. Siitä tulee ihan hirveä stressi. Stressi parisuhteesta. Stressi muista ihmissuhteista. Stressi omasta ulkonäöstä. Stressi rahasta. Stressi työpaikasta. Stressi siitä, että stressaa. Oireitakin on: hiustenlähtö, ärtyisyys, jännittyineisyys ja viimeisinpänä jopa kärjistynyt yliaktiiviseksi rakoksi. Onko muitka, jotka kokee stressaavansa…

Käyttäjä Mira4 aloittanut aikaan 12.10.2016 klo 16:52 kohteessa Aikuisen elämää

Minua ahdistaa todella kovaa jo kohta viikon.. Koko elämäni olen ollut jännittäjä ja ylisuorittaja. Nyt ahdistus on elämässä koettujen vaikeuksien vuoksi niin pahana että on pelkotiloja ja anoreksiakin on aktivoitunut pahaksi. Nyt juon oikeastaan enää vettä ja teetä ja syön ehkä pari puraisua omenaa tai porkkanaa koka kaikki muu oksettaa..…

Käyttäjä Nepskukka aloittanut aikaan 11.03.2017 klo 22:21 kohteessa Aikuisen elämää

Mitenhän tän nyt alottas. On niin paljon asioita mielen päällä ettei okeesti ees tiiän mikä ahdistais eniten. Noh, tällä hetkellä se varmaan on yksinäisyys. Valmistuin reilu vuosi sitten toiseen ammattiini jonka jälkeen muutin takaisin kotipaikkakunnalleni. Luulin että täällä mua ois oottamassa ystävät ja sukulaiset. Todellisuudessa pelkät sukulaiset. Tää tarina on…

Käyttäjä Melidaria aloittanut aikaan 20.03.2017 klo 23:36 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on määrittämätön toistuva masennus. Määrittämätön ahdistuneisuushäiriö sekä diagnosoimaton paniikkihäiriö. Mulla alkoi viikko sit itsemurha-ajatukset pyöriä päässä. Syön masennukseen 40 mg paroksetiinia ja ahdistukseen 10 mg doxalia. Nyt sain vielä 15 mg opamoxia ”rauhoittamaan”. En uskalla lähteä kotoa ilman opamoxia enkä varsinkaan uskalla mennä kauppaan tai ihmisten ilmoille edes opamoxia…

Käyttäjä Candy83 aloittanut aikaan 23.03.2017 klo 11:18 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Lyhyestä virsi kaunis: olen ollut lääkityksellä vuosia (bipolaariin ja OCD:hen), jotka lopetin n.3kk sitten seinään. Viimeisimmät olivat Abilify+Lito+Sertraliini. Annostukset olivat todella korkeat, koska kukaan ei oikein hoitanut asiaa kunnolla tai ollut perehtynyt asiaan(julkinen terv.hoito). Noiden ohella on ollut muitakin lääkkeitä, jotka olen vaatinut lopettamaan eli hirveät päällekkäisyydet. Elin hirveässä…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 22.03.2017 klo 00:23 kohteessa Aikuisen elämää

Pelkään tätä todella paljon. Rintaa puristaa. Miten valmistautua?😭 Asiantuntijatkin sanoo että se on tulossa, miten mun läheisten ja erityisesti äidin käy kuun tarvitsee lääkkeitä ja näin 😭 Pelottaa… Aiheesta oli uutinenkin ; http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005136580.html Olen samaa mieltä tässä, realisti kun olen Miten käy?😭😭 Kiitos vastaajille !

Käyttäjä inha aloittanut aikaan 18.03.2017 klo 02:12 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 30vuotias nainen. Päällisin puolin kaikki on hyvin mut pakenen ihmisiä ennen kuin ne näkee syvemmälle. Olen itse omasta tahdostani päättänyt olla lääkitsemättä itseäni mutta nyt alkaa mopo keulia… vuoronperään menee överiksi. Paino on heitellyt parisenkymmentä kiloa suuntaansa, olen ärtynyt, joudun nipistelemään itseäni välillä etten sanoisi mitään peruuttamatonta ja välillä…

Käyttäjä Hkr1984 aloittanut aikaan 21.02.2017 klo 10:47 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa 😊 Kolmisen vuotta sitten sairastuin ahdistushäiriöön ja vei aikansa nousta siitä ahdingosta 😐 viimeiset pari vuotta mennyt hyvin, välillä pienempää ahdistusta tai suurempaa, muttei mitään mistä ei olisi selvinnyt ☺️ Kuukausi sitten se perhana iski takaisin lähes yhtä kovana kuin silloin joskus ja vei pohjan taas koko elämältä 😥…

Käyttäjä Nokikana aloittanut aikaan 20.03.2017 klo 00:29 kohteessa Aikuisen elämää

Täällä kirjoittelee kolmen lapsen äiti, joka jo muistaakseni 11- vuotiaana valvoi viikon putkeen, koska ymmärsi oman kuolevaisuutensa ja näin ollen alkoi pelätä kuolemaa. Pelko ei ole mielessä jatkuvasti, vaan aina silloin tällöin. Kaikkien kolmen lapsen kohdalla pelkk on nostanut päätään lähes heti synnytyksen jälkeen, nuorimmainen on nyt kuukauden vanha ja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: