Aikuisen elämää

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä abcd* aloittanut aikaan 23.04.2017 klo 16:45 kohteessa Aikuisen elämää

Ollut aika monta viikkoa jo joko tuskallista, surullista tai vaan ankeaa. Mitään ei oikein jaksa ja tavalliset jutut on alkaneet ahdistaa & jännittää. Syke nousee välillä vaan, kun kävelee ulkona ja tekee mieli päästä äkkiä takasin sisälle. Aiemmin kivat jutut ei tunnu miltään. En saa nukuttua tai nukun liikaa. Ei…

Käyttäjä Marki aloittanut aikaan 16.04.2017 klo 23:08 kohteessa Aikuisen elämää

Moi. Vähän ensin tähän kertomusta, toivottavasti joku jaksaa kokonaan lukea.. Pahoittelen alkuun tekstin hyppivää/sekavaa olemusta. Olen 24 vuotias mies. Taustalla aika rankkoja mielenterveysongelmia vuonna 2012/2013 ja nyt uusimpana tänä vuonna helmikuussa nopea, yllättävä psykoosi, ei tosin pahimmasta päästä. Ongelmat alkaneet nyt taas kasautumaan, kun jouduin jäämään taas maaliskuussa sairauslomalle ja…

Käyttäjä aonji aloittanut aikaan 25.04.2017 klo 00:39 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 27v mies. Olen suurimman osan elämästäni kärsinyt vaihtelevasta masennuksesta, nukahtamisvaikeuksista, ahdistuksesta ja pelkotiloista, tällä hetkellä yksinjäämisenpelosta. Epäilen, että minulla saattaa olla myös hieman asperger-piirteitä tai mahdollisesti jotain ADD:n kaltaista. Masennus on ollut taas päällä ja välillä tuntuu, että pahenemaan päin. Tiedän, etten pääse tästä ilman apua ylös, mutten tiedä…

Käyttäjä tiltumari aloittanut aikaan 15.01.2017 klo 18:45 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! En tiedä kuuluuko tämä keskustelu varsinaisesti tähän ryhmään, mutta en löytänyt mitään sopivampaakaan. Onko täällä siis muita, jotka elävät persoonallisuushäiriön kanssa? Itselläni on diagnosoitu sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, ja olisi hienoa löytää ns. ”kohtalotovereita” sekä vaihtaa ajatuksia. Kuinka jokapäiväinen elämänne sujuu ja millaisia haasteita kohtaatte arjessa? Välillä sitä tuntee olevansa niin…

Käyttäjä Axuli83 aloittanut aikaan 18.04.2017 klo 21:49 kohteessa Aikuisen elämää

Kelan korvaama terapia loppuu syksyllä kun täyteen tulee se 3 vuotta. Todettu on jo että sitä on jatkettava että edes nykyinen toimintakyky säilyy. Sossusta ei tietenkään ole apua(koskas olis ollu). He eivät suostu auttamaan ollenkaan. Tiedän itsekin että jos en saa jatkaa terapiaa, romahdan. Se on koettu jo kerran aikaisemmin…

Käyttäjä Queen of clouds aloittanut aikaan 23.04.2017 klo 09:02 kohteessa Aikuisen elämää

Yritän jotenkin pitää itseni hengissä. Olen hakenut apua, mutta paikkakunnallani on huono tilanne. Lääkärini on niin kiireinen, ettei aluksi meinannut kirjoittaa edes kuntoutustukihakemukselle jatkoa, koska ”on niin paljon potilaita”. Onko se minun syy? Olen hakeutunut päivystykseen jo muutamaan otteeseen, taistellut itseni sairaalaan osastolle, mutta minut lähetettiin kotiin, koska paikkoja ei…

Käyttäjä Onneton5 aloittanut aikaan 23.04.2017 klo 04:33 kohteessa Aikuisen elämää

Olen menettänyt yhteyden muihin paitsi aviomieheeni ja äitiini. Nyt tiedän, että kaikki ovat verkostoituneet ja me ollaan aviomiehen kanssa vain kotona. En tiedä miten tämä on päässyt tapahtumaan. En ole tajunnut verkostojen merkitystä. Mies on mukava ja sosiaalinen, minä olen tällainen. Mutta ei tämä ole mikään huijaus. Mies on minulle…

Käyttäjä Onneton5 aloittanut aikaan 23.04.2017 klo 07:01 kohteessa Aikuisen elämää

Koska minulle on valehdeltu niin paljon niin olen minäkin sitten valehdellut. Olen elänyt siinä uskossa että maailmassa ei voi luottaa kun lähimpiin.

Käyttäjä Onneton5 aloittanut aikaan 23.04.2017 klo 06:28 kohteessa Aikuisen elämää

Jos sinua on aina kohdeltu kuin haitallista nobodyä, mitä väliä sillä on mitä sanot tai teet? Tiedän jokaisen työhakemuksen kohdalla että töitä ei tule, vaikka kuinka kaunistelen hakemusta. Mutta rahan puutteen takia haen töitä. Ihmiset, jotka kohtelevat toisia alentavasti eivät ansaitse kunnollista kohtelua. Äiti ja mies ovat aina kohdelleet minua…

Käyttäjä Suojis aloittanut aikaan 19.04.2017 klo 22:20 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Haluaisin keskustella välirikoista… Työpsykologini sanoi, että kaikkein pahimpia toisen kohtelussa on omat perheenjäsenet ja exät. Olen ollut jo 5v välirikossa vanhimman siskoni kanssa. Nyt olen joutunut välirikkoon toisenkin isosiskoni kanssa. Olen aina tuntenut että he pitävät minua avuttomana reppanana joka ei oikein mistään tajua ja pitää ohjata. (Syyllistää, saarnata,…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: