Taistelua

Taistelua

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 09.05.2017 klo 10:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 09.05.2017 klo 10:02

Elämä ollut 2 vuotta pelkkää taistelua. En kuitenkaan aio enää luovuttaa. Tyhmyyksiä on tullut tehtyä, mutta kyllä se jonkinlainen toivon kipinä vielä elää. Että vielä elämä voi muuttua hyväksi. Tiedän nyt todellakin mitä masennus on… Olen käynyt siellä ihan syvimmässä kaivossa. Kuitenkin olen vielä tässä. Kiitos tukinetille että tänne voi purkaa pahaa oloa. Tilanteeni olisi varmasti vielä huonompi ilman tätä sivua. Odotan kesää. Toivon että muillekin masentuneille tulisi edes pieni toivon kipinä. Muistakaa että kaikesta voi selvitä. Ja muistakaa etä kohta on lämmin ja aurinko paistaa…🙂👍

Käyttäjä gaia72 kirjoittanut 10.05.2017 klo 16:02

Ihanaa, että olet saanut säilytettyä toivonkipinäsi! Tai ehkä löytänyt sen uudelleen synkän ajan keskellä. Unelmointi kannattaa, vaikka tuntuisikin vaikealta tai jopa mahdottomalta.

Itsekin olen kokenut masennuksen menetettyäni rakkaan työni, joka oli oikeastaan enemmänkin elämäntehtäväni...
Nyt olen matkalla kohti uutta. Avoimin mielin aion kokeilla uutta työtä ja etsin uutta suuntaa elämälleni ;ehkä jopa uutta elämäntehtävää...

Tsemppiä sulle ja muillekin!

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 13.05.2017 klo 12:33

Kiitos! Selviytymis kamppailuahan tää pääosin on. Välillä tekis mieli luovuttaa ja välillä on toivoo enemmän. Mulla on aiemmassa elämässä ollut pahoja ongelmia alkoholin kanssa. En suosittele sitä ainetta kyllä kenellekkään.

On tää elämä menossa kuitenkin parempaan suuntaan. 🙂

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 13.05.2017 klo 14:40

Kyllä, tässä kun miettii, niin oon tehny kaikenlaisia mokia elämässäni. Monet pieniä, mutta on niitä pari suurtakin. Olen kyllä saanut oppia kantapään kautta että miten tätä elämää eletään.

Ilman taistelua en enää luovuta. Olen ehkä henkisesti nyt vahvempi kuin ennen, sillä olen saanut elämältä aika monta kertaa turpaan. Mutta tässä sitä vielä ollaan. Odotan kesää ja lämpöä. Sitä kun Suomessa ei ole liikaa. Tsemppiä kaikille sotureille! 🙂

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 16.05.2017 klo 11:57

Olen tässä miettinyt, että ehkä pitää yrittää vaan nauttia elämästä ja mennä päivä kerrallaan.

Niin kuin Jeesuskin sanoi huomisella on omat murheensa.

Pitää olla auringossa. Kuunnella rentouttavaa musiikkia. Lukea. Syödä suklaata. Kerran me kuitenkin vaan eletään. Joten miksi ei yritettäisi vähän nautiskella ja unohtaa huolet edes hetkeksi. Kesä on vaan kerran vuodessa.🙂