Aikuisen elämää

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 31.05.2017 klo 15:26 kohteessa Aikuisen elämää

Siitä on nyt kolme vuotta kun kaverini tappoi itsensä. Se asia vaivaa mua joka päivä ja masennun kun ajattelen sitä. Miten pääsen yli? Tää asia vaivaa mua niin paljon etten välillä enää itse jaksaisi tallustaa tällä pallolla..☹️

Käyttäjä Ruusunen92 aloittanut aikaan 24.04.2017 klo 23:00 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Olen ajoittain voinut todella huonosti, mutta olen vuoden sisään voinut paremmin. Voiko olla, että mitä lähemmäs tulee vuosia 30-ikävuoteen, sen paremmin voin?😉

Käyttäjä apua tai ei aloittanut aikaan 08.05.2017 klo 19:17 kohteessa Aikuisen elämää

En edes tiedä miksi tässä kirjoittelen, ehkäpä että saa kirjoitettua ja purkaa.. Olen viiskymppinen mies vantaalta. Olen eronnut noin vuosi sitten ja minulle jäi n.25 000 e velat. Jäin myös työttömäksi aika pian eron jälkeen. Pärjäsin suurinpiirtein juuri ja juuri hetken aikaa, sitten jouduin paikkaamaan velkaa ottamala uutta velkaa. Jota…

Käyttäjä Oddish aloittanut aikaan 19.05.2017 klo 13:15 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 23 oleva nainen ja olen seurustellut ja yhdessä asunut reilun neljä vuotta kuus vuotta vanhemman mieheni kanssa. Olen alusta asti tiennyt että häntä kiinnostaa miehetkin ja nuorempana on seurustellut lähinnä miesten kanssa, mutta mitään kovin vakavaa suhdetta ei kai ole ollut ennen minua. Itsekin kahdeksantoista vuotiaana olin hetken yhden…

Käyttäjä sartsakk aloittanut aikaan 21.05.2017 klo 17:31 kohteessa Aikuisen elämää

Eli onko kukaan ollut. Olen todella masentunut ja lääkäri ehdoti jo viime tapaamisella että menisin sinne. Mutta en uskalla koska en tiedä millaista siellä on. Pakotetaanko siellä syömään lääkkeitä vaikkei tahdo ja millaisia muut potilaat siellä mahtavat olla.. Olen tällä hetkellä todella masentunut. Elän kokoajan pelkässä ahdistuneisuudessa ja alakuloisessa mielentilassa.…

Käyttäjä black feather aloittanut aikaan 27.05.2017 klo 01:00 kohteessa Aikuisen elämää

Moi. Olen jonkin verran alle 30 v nainen ja minulla on ongelma tapaamiini miehiin liittyen. Olen aina haaveillut, että löytäisin jo nuorena (noin parikymppisenä) kumppanin, jonka kanssa sitoutuisin. Asiat eivät ole kuitenkaan menneet niin vaan olen tavannut vääriä miehiä ja olen tällä hetkellä sinkku. Olen seurustellut kolmesti, mutta suhteet ovat…

Käyttäjä Herkkumerkkari aloittanut aikaan 15.05.2017 klo 20:51 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 24-vuotias nainen Pirkanmaalta, sairautena kaksisuuntainen mielialahäiriö, jonka lisämausteina dissosiaatio-oireet ja tunnesäätelyhäiriö. Minulla ei ole elämän varrella koskaan ollut pitkäaikaisia ystäviä. Osittain se johtuu siitä, että kaksisuuntaista sairastavana masennuskausina vetäydyn syrjään ja olen niin turhautunut omaan tilanteeseeni, että olen valmis vaihtamaan paikkakuntaa, työpaikkaa, ystäviä, kaiken. Sen jälkeen on enää vaikeaa…

Käyttäjä Laura_Polli (Työntekijä) (Pääkaupunkiseudun omaishoitajat ry) aloittanut aikaan 24.03.2017 klo 16:17 kohteessa Aikuisen elämää

Pääkaupunkiseudun Omaishoitajat ja Läheiset ry POLLI miettii, onko täällä Tukinetissä omaishoitajia/läheisestään huolta pitäviä ja millaista tukea te kaipaisitte tänne? Ryhmiä? Neuvontaa? Vertaistukea? Kaikki vinkit tervetulleita 🙂🌻

Käyttäjä cheeta aloittanut aikaan 07.05.2017 klo 20:09 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä päivä just sellainen. Ei vaan uskalla jos törmää naapureihin. Tuntuu että toi ulkona oleva maailma ois ihan vieras paikka…haluis ulos mut ku vaan ei pysty menemään ☹️ onko muilla tän kaltasia ongelmia ja joihin kenties antaa neuvoja?

Käyttäjä Ruusunen92 aloittanut aikaan 10.05.2017 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää

Mitö teette päivän aikana että saatte sen kulumaan? Onko ehdotuksia?

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: