Aikuisen elämää

7 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 20.10.2017 klo 20:04 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoittelin tänne aikoinaan kunnes tuntui ettei sillä ole mitään väliä. Ei ketään kiinnosta kuulla vähän alle viisikymppisen tarinoita. Edelleen olen hengissä mutta ei niiin väliä vaikka en olisi. Vituttaa nuo lääkärit. Kun on pahoja uniongelmia niin mitä tekee lääkäri? Ei suostu uusimaan unipilleri reseptiä. Sitten pitää ryypätä vaikka olin vuosia…

Käyttäjä Tagigo aloittanut aikaan 04.10.2017 klo 22:47 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa! Tiedän, että tästä aiheesta on varmaan tehty jo useakin ryhmä, mutta kaipaisin uusia kokemuksia.. Eli siis, kiinnostaisi tietää, millaisia fyysisiä oireita teille on tullut masennuksen aikana? Itse olen siis 20-vuotias nainen ja sairastanut masennusta 5-7 vuotta (en muista milloin varsinaisesti alkoi) ja lääkkeitä syönyt ja kokeillut monen montaa sorttia…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 18.10.2017 klo 02:27 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen sairastanut todella pitkään ja monipuolisesti. Olen silti kuntoutunut huonoimmista ajoistani todella paljon. Huomasin jossain vaiheessa, että kuntoutumisessa on monia tärkeitä osa-alueita jotka täytyy saada tasapainoon, jotta kuntoutuisi. Näitä ovat vaikkapa arjessa pärjääminen, kodin ja taloudenhoito, hoitoonsa sitoutuminen ja väylä toteuttaa luovasti itseään. Se että on jokin rakas harrastus…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 02.08.2017 klo 12:25 kohteessa Aikuisen elämää

Munuais- ja maksaliitto käynnistää syksyllä 2017 vertaischatit Tukinetissä. Ensimmäinen vertaischat on keskiviikkona 16.8. klo 18-20 teemalla pitkäaikaissairaus ja henkinen hyvinvointi. Siitä lähtien syksyn chatit järjestetään aina kerran kuussa keskiviikkoisin, klo 18-20. Vertaischatissä munuais- ja maksasairauksia sairastavat ja heidän läheistensä voivat jakaa kokemuksiaan, sekä antaa ja saada vertaistukea reaaliajassa, olinpaikasta riippumatta.…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 09.10.2017 klo 22:14 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tässä päivin ja öin valvoessa pohtinut elämääni ja haaveita mitä siihen liittyy. Mulla on todella suuria haaveita, joiden en usko toteutuvan, vaikka sydämessäni niitä niin haluaisin. Ehkä kaikesta suurimpana on oma perhe ja LAPSIA. Monta. Olen vasta 22 v, mutta silti en usko omiin mahdollisuuksiini. Siihen tarvitaan aina kaksi…

Käyttäjä hibu30 aloittanut aikaan 14.10.2017 klo 16:17 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen 34-vuotias nainen ja elän normaalia elämää. Kävin tämän seuran tapaamisissa tiistaisin tukiryhmässä keskustelemassa, ja sain sieltä paljon apua. valitettavasti en käynyt tapaamisissa enää tietyn elämäntilanteen jälkeen, ja olisin kovasti hlaunnut jatkaa ryhmässä. Eli olen kämppäkaverini kanssa ri idoissa ja tilanne on todella vaikea. Siksi tarvtitsen vertaistukea ja ihmisiä…

Käyttäjä Nylonbeat aloittanut aikaan 13.10.2017 klo 17:51 kohteessa Aikuisen elämää

Ihan super paska päivä 😭 oon keskivaikeasti masentunut, mutta pystynyt toistaiseksi käymään töissä. Tänää tuli vähän over reacting ja taisin saada duunissa jonkin asteen paniikkikohtauksen. Aloin semi julkisesti itkee ja loppua ei näy ☹️

Käyttäjä Lilyan aloittanut aikaan 07.09.2017 klo 17:09 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa! Somessa kirjoitellaan paljon tästä aiheesta, mutta aloitan tähän ketjun jossa halukkaat voisivat jakaa omia kokemuksiaan ja tuntemuksiaan esim. koulu ja/tai työpaikka kiusaamisesta. Kiusattu jää niin usein yksin ja ilman mitään apua niin kirjoitellaan tänne ja tuetaan toisiamme. 🙂 Jos tästä on jo aloitettu ketju niin vinkatkaa kun en ainakaan…

Käyttäjä Aamunkajo73 aloittanut aikaan 04.10.2017 klo 23:53 kohteessa Aikuisen elämää

Olen muuttanut ex miehestäni erilleen eli eronnut n.vuosi sitten ja avioeromme on astunut jo virallisestikin voimaan. Erotessa teimme ratkaisun että lapset jäävät asumaan vanhaan kotiin ja vanhemmat vuokraavat yksiön jossa vuorottelevat asunnon myyntiin saakka.tämä tuntui hyvältä väliaikaisratkaisulta aluksi ja kuvittelimme sen lyhytaikaisemmaksi.Nyt tilanne on jatkunut vuoden ja alkaa käydä sietämättömäksi..ja…

Käyttäjä Miksiminä aloittanut aikaan 22.09.2017 klo 10:29 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Minulla todettiin keskivaikea masennus ja sain 2 eri lääkettä tähän masennukseen.. En ole vielä uskaltanut aloittaa niitä syömään koska olen jotenkin skeptinen lääkkeisiin ja ajattelin kysellä miten muilla on sopinut lääkkeet ja onko ne todella autttanut?

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: