Miksi juuri minä?

Miksi juuri minä?

Käyttäjä ropsu90 aloittanut aikaan 10.11.2017 klo 15:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ropsu90 kirjoittanut 10.11.2017 klo 15:12

voin kuullostaa lapselliselta mut tuntuu että moni ihminen vihaa mua. olen ollut itse kiltti ja mukava muita kohtaan mut jotkut ei arvosta sitä. eräällä keskustelupalstalla sain kuulla olevani turha ja outo ihminen. eräs mnulle täysin tuntematon tyttö rupesi puhuu mulle että mä taidan olla se tyyppi joka muutti muutaman kuukauden seurustelun jälkeen poikaystäväni luo asumaan. vastasin siihen että entäs sitten? ei sillä oo mitään merkitystä. olemme olleet mun miehen kanssa kolme vuotta kohta yhdessä että ei oo mtään ongelmia tullut. ihmettelin vaa mitä kyseinen tyyppi voi siitä tietää? en ole kertonut hänelle asioistani enkä ole kuullut koskaan koko tyypistä. mua ahdistaa että tunnen olevani tosi turha ja huono ihminen. tuntuu yös että jään kaiken ulkopuolelle. olen kuulema säälittävä ja ärsyttävä muija. en oo tehnyt kenellekkään yhtään mitään silti saan koko ajan lokaa niskaani😭

Käyttäjä keltainensydan kirjoittanut 10.11.2017 klo 23:22

Moi,

ihmiset tykkää toisinaan "polkea" toisia täysin syyttä.. itse koittaisin ajatella niin että nämä turhaksi ja oudoksi haukkuvat ihmiset ovat itse pahoinvoivia, kun täytyy lähteä ilkeyksiä latelemaan toisille. Usein vaan tällaiset haukkujat näkevätkin sinun kaltaisissa kilteissä ihmisissä helpon "kohteen", jota alkaa haukkumaan. Muista, että näille ilkeille ihmisille voit sanoa kovastikin, että sulle ei puhuta noin. Nykyajan sosiaalinen media tuntuu olevan sellainen, että kaikki tieto leviää siellä niin nopeasti. Tuli vain mieleen, että josko se tyttö olisi jostain somesta saanut tämän sinun seurusteluasian tietää?