Parisuhde, koti ja perhe

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä pupsula aloittanut aikaan 09.06.2007 klo 13:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 3-kymppinen peheellinen nainen. Lähipiirissäni on masennusta, ja itse kärsin synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Minun on vaikea aamuisin nousta ylös, koska tiedän, miten päivä tulee menemään. Olen todella yksinäinen koko päivän lasten kanssa. Pyörittelen kaikenlaista päässäni kotitöitä tehdessäni. Mieheni ei kykene kovinkaan ruhtinaalliseen kommunikaatioon tullessaan illalla kotiin, joten olen yksin.Illan ja…

Käyttäjä Isä31 aloittanut aikaan 05.06.2007 klo 08:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minä ja vaimoni olemme olleet naimisissa kuusi vuotta, meillä on kaksi pientä lasta ja asumme omassa rivitaloasunnossamme pienessä kaupungissa. Minulla on ollut ongelmia työpaikalla viimeisen vuoden aikana, työpaikkani tulee muuttamaan ja työni muuttuu jne. Olen kuitenkin luullut että elämme parhainta aikaamme yhdessä juuri nyt. Vaimoni on ollut kotona pienemmän lapsen…

Käyttäjä hepoliini aloittanut aikaan 09.07.2007 klo 16:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heips! Olen nainen, jonka parisuhde tuntuu nyt olevan aika pahassa umpikujassa. Olemme seurustelleet avopuolisoni kanssa noin viisi ja puoli vuotta. Tutustuessamme olin vielä opiskelija ja yhteen muutimme aika hätäisesti vain tunnettuamme n. kaksi kuukautta. Siinä sitä sitten alettiin tutustua toisiimme vasta saman katon alla. Puolisoni asui tuolloin matkakodissa koska oli…

Käyttäjä mami83 aloittanut aikaan 18.08.2007 klo 09:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on kolme lasta,5v,pian 2v ja 2kk ikäinen vauva.Tätä tunnetta on kestänyt jo todella kauan ja tunne vain vahvistuu kokoajan,en mitenkään enää jaksaisi hoitaa ja huolehtia lapsistani…vauvasta jaksan kyllä huolehtia,häntä kohtaan tunnen rakkautta ja hellyyttä,usein ajattelen että olisipa minulla vain tämä vauva eikä isompia lapsia ollenkaan…isommat lapset ovat tosi hankalia,huutavat…

Käyttäjä ruuth aloittanut aikaan 24.05.2007 klo 08:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen rikki revitty ja kokonaan maassa. Sain vihdoin haettua eron minua ja lapsia kaikin tavoin laiminlyöneestä miehestäni. Arvelin, ettei asia ketään kiinnosta, mutta enpä olisi voinut pahemmin erehtyä. Mies säikähti ja lupaa tehdä parannusta 12 vuotta jatkuneeseen juomiseen. Soitteli kaikki sukulaiset läpi ja nyt he kaikki ovat kimpussani Minut on…

Käyttäjä Almukka aloittanut aikaan 17.07.2007 klo 20:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

erosin pari päivää sitten pitkästä suhteesta se kesti 6 vuotta ja nyt en tiiä et mitä teen suhde oli aika paljon ylä ja ala mäkeä mutta suurin ongelma oli siin ettei toinen arvostanu minuu millään tavalla vaan polki koko ajan henkisesti maahan. se soitti yks yö miulle ja sano et…

Käyttäjä Nipsuliini aloittanut aikaan 24.07.2007 klo 21:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

itselläni päättyi noin 1,5v sitten 5 vuoden suhde, jossa mieheni oli myös erittäin mustasukkainen, en saanut käydä ulkona kavereiden kanssa tai edes lähteä hänen seurassaan kavereiden kanssa.. ensimmäiset kaksi vuotta sujui mukavasti ja olimme yhdessä paljon menimme ja teimme, ja sain silloin jopa itsekkin mennä, kun sitten muutimme yhteen alkoi…

Käyttäjä Minussako Vika? aloittanut aikaan 15.08.2007 klo 15:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Iski meinaan se masennus. En tajua, miten yhtenä päivänä kaikki on kunnossa ja sitten jokin pieni asia suistaa koko elämän raiteiltaan. Vielä eilen kaikki oli ihan hyvin ja tänä aamuna heräsin armottomaan v***ukseen. Mikään ei maistu miltään, ei edes ruoka. Silloin tiedän, että ollaan melkoisen pohjalla. Kertokaahan, oi viisaammat, miten…

Käyttäjä pahaolo aloittanut aikaan 30.06.2007 klo 23:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kohtapian nelissäkymmenissä oleva avioliitossa oleva nainen, lapsiakin on. Omaa lapsuuttani on varjostanut isän rankka alkoholismi sekä äidin lievempi alkoholismi ( lue tissuttelu ) siinä sivussa. Olen lapsena seurannut sivusta erittäin pahoja riitoja vanhempien välillä, johon kuului vanhempien fyysinen väkivalta toisiaan kohtaan. Äitini tietenkin heikompana kärsi lyönneistä enemmän, isäni muistaakseni…

Käyttäjä Adrienne aloittanut aikaan 14.06.2007 klo 20:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 23-vuotias. 3 viikkoa sitten synnytin esikoiseni, ihanan, täydellisen tyttövauvan. Lapsi oli haluttu, joskin vähän typerään elämäntilanteeseen – minä ja mieheni olemme erittäin pienituloisia ja ilman vakituista työpaikkaa. Olin masentunut jo raskausaikana. Itkeskelin paljon eikä mikään tuntunut oikein miltään. Olin ahdistunut ja jatkuvasti allapäin, vaikka tiesin kaiken olevan suht hyvin.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: