Mitä tehdä?

Mitä tehdä?

Käyttäjä Mirlat aloittanut aikaan 29.09.2007 klo 00:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Mirlat kirjoittanut 29.09.2007 klo 00:27

Kysympä nyt mielipiteitä asiaan mustasukkaisuus!!!!

Mulla on tällainen tilanne. Mulla on 2 lasta toinen asuu isänsä luona ja nuorempi täälä kanssani. Nuorimman isästä erosin noin vuosi sitten ja nyt ole seurustellut uuden kanssa puolivuotta. Hän on mustasukkainen mut onko se tervettä sitä. Asia on näin tässä olen joutunut selvitteleen vanhimman tytön asioita ja joudun puhuun hänen isän kanssa puhelimessa. Mulla ja uudella on välimatkaa semmoset 300km. Hän otti kamalan pultin kun kuuli et olin puhunut ex miehen kanssa puhelimessa. Mitä mä voi tehdä tässä tilanteessa????

Täytyyhän sen ymmärtää, että hoidan asioita lasteni isinen kanssa koska lapset on mun elämässä aina. Vai pitääkö sen ymmärtää??? Kertokaa jotain mielipiteitä kiitos…
hän kyllä tykkää molemmista lapsistani mutta miten hoidan asiat niiden isien kanssa? Kuullostaako hullulta? Jään odottamaan mitä tuleman pitäää

😑❓😑❓😑❓

Käyttäjä syys kirjoittanut 02.10.2007 klo 23:36

Hei,mies kontrolloi sinua!Minusta ei tervettä mustasukkaisuutta jos puhelut suututtavat.Lueppa aiheesta narsistinen persoonallisuus!