Parisuhde, koti ja perhe

6 sekuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä suojajussi aloittanut aikaan 09.03.2009 klo 12:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 36 vuotias yrittäjämies. Ajatteleva ja analyyttinen. Hellä ja empaattinen. Kiltti ja kohtuullisen tunneälykäs ja hiiskatinmoisessa ahdingossa. Tammikuussa menestyvä rakas vaimoni ja kahden lapsemme hellä äiti, kertoi avoimesti että eräs hänen läheinen kolleegansa oli alkanut lähettämään erikoisia signaaleja vaimoani kohtaan. Keskustelimme näistä asioista avoimesti ja ymmärsimme että tämä toinen mies…

Käyttäjä aya aloittanut aikaan 20.03.2009 klo 17:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aloitin psykoterapian viime syksynä. Sitä ennen kävin psykologin luona juttelemassa n. puoli vuotta. Syy avun hakemiseen oli omassa huonossa olossani. Luulin olevani jotenkin huono, kun en osannut olla onnellinen, vaikka lapsuudessani kaikki oli aina ollut hyvin. Toistuva masennukseni on ollut mielestäni tosi noloa. Olen hävennyt ja salannut sitä. Perheelle ja…

Käyttäjä väinö_3x aloittanut aikaan 05.03.2009 klo 10:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen reilu kolmekymppinen mies ja vaimoni on muutamaa vuotta nuorempi. Aloitimme seurustelun reilu 10 vuotta sitten ja naimisissa olemme olleet pari vuotta. Olemme siis nuoresta olleet yhdessä, minulle suhde on toinen vakava ja vaimolleni ensimmäinen. Nuoresta lähtien kun ollaan oltu yhdessä on tietysti tehty paljon virheitäkin, mutta niistä on päästy…

Käyttäjä Muumimamma aloittanut aikaan 03.09.2008 klo 12:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jo useampaan otteeseen miettinyt mitä pitäisi tehdä,kun ei ole poikaystävän kanssa vielä kahtakaan vuotta täynnä ja kaikki tuntuu kaatuvan kerralla niskaan… Aluksi kaikki tuntui olevan niin hienoa että.Kerkesimme olemaan n.4kk yhdessä ennenkuin mies kertoi haluavansa kihloihin,ja ei kauaakaan kun sitä marssiittiin jo sormus kauppaan jne.Meni vissiin kaksi viikkoa kun…

Käyttäjä tyttis aloittanut aikaan 14.01.2009 klo 18:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen uusi täällä ja aikamoisessa kriisissä… En tiedä onko täällä jo aiemmin puhuttu kyseisestä asiasta, mutta minun on pakko ottaa oma tilanteeni esiin ja pyytää apua/rohkaisua/neuvoja/kommentteja. Olen kolmen lapsen äiti ja uusperheellinen, nykyisen mieheni kanssa olen ollut yhdessä 3,5 vuotta, naimisiin menimme elokuussa. Elämä ja arjen pyöritys sujuu muuten…

Käyttäjä aloittanut aikaan 16.03.2009 klo 14:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

me olemme taas hieman miettineet, jos jatkaisimme yhdessä asumista eli kihlausta. Nyt sitten huomasin ettei mun ex-poikaystävä oikein osaa olla mun talossani. Koska minä aina sanon sitä mun taloksi, koska se sitä on. Olen kyllä valmis sanomaan sitä meidän kodiksi. Mutta en noin vaan, näköjään. Eikä poikakaverinikaan sitä vaadi. Hän…

Käyttäjä Floooora aloittanut aikaan 16.03.2009 klo 16:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut kolme kuukautta upseerin kanssa. Meillä on ollut todella mukavaa, ollaan jaettu arkea ja molemmat on ääneen ihmetellyt, miten hyvältä kaikki tuntuu. Mies on eronnut muutama kuukausi sitten suhteesta, jossa oli väkivaltaa ja muuta ikävää. Sama minulla. Hän ei ole suhteesta tai traumoistaan tahtonut juuri jutella. Muutama päivä sitten,…

Käyttäjä Aallotar aloittanut aikaan 14.03.2009 klo 10:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen uusi palstalla ja ajattelin aloittaa kirjoittamalla minua pitkään vaivanneesta ahdistuksesta. Taustatietoja senverran, että olen jo vuosia kärisnyt masennuksesta ja ahdistuneisuudesta. Minun asiani voi tuntua aika hassulta ja mitättömältä, mutta minulle tästä on jostain syystä muodostunut jonkinlainen pakkomielle ja suuri ahdistuksen aihe. Yleensä sanotaan, että lemmikit auttavat masennuksessa ja ovat…

Käyttäjä Miiuli123 aloittanut aikaan 12.03.2009 klo 11:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen uusi tuttavuus täällä tukinetissä niin kerron eka hiukan enempi tilanteestani. Olen hiukan päälle 30v nainen. Vuodesta 2005 asti masennuksesta toipua yrittänyt. Samalla ajautunut velkavaikeuksiin. Alkuvuodesta sain kuulla avopuolisoni pettäneen minua. Hän tuskin koskaan olisi sitä kertonut jollen olisi asiaa selville saanut, tapahtuneesta on jo yli vuosi ja tuntuikin tosi…

Käyttäjä Hanne_Tuuli aloittanut aikaan 12.03.2009 klo 17:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Yhdessä on oltu n. 20v, josta naimisissa yli 10v ja kaksi teiniäkin on jo olemassa. Talous kunnossa,ei väkivaltaa, alkoholi- tai mielenterveys ongelmaa. Kun viime lamasta päästiin ehdotin kun, taloudellinen tilanteemme oli parantunut ja minullakin ns. vakityö että, tekisimme vielä yhden lapsen(hölmö haaveeni) lisää. Minulla oli vaikeahko babyblues esikoisemme(joka oli toivottu…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: