Parisuhde, koti ja perhe

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Aletheia aloittanut aikaan 20.08.2009 klo 10:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni jäi alkukesästä kiinni siitä, että mesessä jutteli kaikkea muuta kuin soveliasta työkaverinsa kanssa. Tämän jälkeen hän pyyteli anteeksi ja sanoi, että minua hän rakastaa eikä halua erota. Hän sanoi, että tämä oli ollut ainoa kerta, ja että kaikesta huolimatta he olivat vain kavereita. Alkoi jopa puhumaan, että on ajatellut…

Käyttäjä Ma aloittanut aikaan 25.08.2009 klo 16:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan ensimmäistä kertaa mihinkään nettiportaaliiin, mutta tällä kertaa tuntuu etten selviä tästä pahasta olosta itsenäisesti. Olo on niin kamala, ettei ole elämänhalusta tietoakaan, ja en syytä siitä ketään toista osapuolta… Tilanteeni on korreloitunut tähän pisteeseen vasta muutama päivä sitten, joten olen vielä ”shokkivaiheessa”. Tilanteen lyhyt kuvaus on se, että olemme…

Käyttäjä nainen49 aloittanut aikaan 01.08.2009 klo 23:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Niinhän se tapahtui minunkin kohdallani melkein kolme vuotta sitten, mikä tuntuu olevan kovin yleistä.Eli mieheni kärähti pettämisestä.Hänellä oli samaan aikaan kaksi naista. Toisen tunsinkin entuudestaan ja toinen oli mieheni vanha työkaveri. Seksisuhdetta entiseen työkaveriinsa hän ei ole koskaan myöntänyt, mutta minulla on asiasta 100% varmuus.Tämän suhteen kestoa en tiedä, mutta…

Käyttäjä jokujossakin aloittanut aikaan 24.08.2009 klo 10:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt taitaa olla sitten omalta osaltani aika kiittää tukinetin taustavoimia tällaisesta sivustosta ja mahdollisuudesta jonka työllänne annatte meille poloisille ongelmiemme käsittelyyn. Vaikka täällä ei voi ihan vapaasti tunnistettavuuden vuoksi nimimerkeistä huolimatta kirjoittaa kuin päiväkirjaansa – sillä Suomi kuitenkin on melkoisen pieni maa – niin kyllä tämä mahdollistaa reilut ja kannustavat…

Käyttäjä kesätuuli aloittanut aikaan 21.08.2009 klo 10:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ollaan taas riidoissa ja isäntä jättää minut yksi ja pakenee työhön. Olin reissussa kun en kestänyt olla kotona, no tulin hän tuli myöhemmin ja hän oli kuin minua ei olis ollutkaan. Minua ahdistaa ollaan saman katon alla ja ollaan niinkuin ei toista olisikaan. Sydän hakkaa ja on itsetuhoisia ajatuksiakin. Soitin…

Käyttäjä jokujossakin aloittanut aikaan 12.04.2007 klo 18:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei E.V. Aloitan itse uuden viestiketjun, ja jos haluat voimme jatkaa keskusteluamme täällä. Mieheni soitti juuri olleensa pahassa autokolarissa sulottarensa ja hänen pienen poikansa kanssa, joten olen itsekin hiukan shokissa ja saatan kirjoitella läpiä päähäni. He ovat läheisessä sairaalassa, mutta mieheni ei kaiketi ole myöskään pahemmin loukkaantunut, naarmuilla selvinnyt. En…

Käyttäjä Sephiblack aloittanut aikaan 26.03.2009 klo 17:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Toivottavasti jaksatte lukea pitkän vuodatukseni. Minulle olisi todella tärkeää kuulla muita samankaltaisia tarinoita, neuvoja siitä mitä teen ja miten selviän. 😭 Ja kysykää jos jotain jää epäselväksi, kerrottavaa on niin paljon että jotain ratkaisevaa jää varmasti kirjoittamatta. Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa joten aloitanpa alusta. Olen 19-vuotias, mieheni täyttää pian 25.…

Käyttäjä Navajo aloittanut aikaan 08.08.2009 klo 15:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ole juuri omia aiheita tänne ennen aloittanut, lähinnä kirjoitellut sinne tänne muiden ketjuihin. Takana on pitkä, pitkä sairastamisjakso, josta nyt alan olla kuivilla. On työ, opiskelupaikka, uusi ihana rakkaus, tuore kihlattu, lapsi tilauksessa… Asioiden pitäisi olla hienosti. Ja tavallaan onkin, mutta kihlattuni kanssa on tullut sellaisia ongelmia, joita en…

Käyttäjä Lumikki3 aloittanut aikaan 13.08.2009 klo 15:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme seurustelleet viisi vuotta, josta kohta 2 vuotta asuneet yhdessä. Muutin hänen työn perässä toiselle puolelle Suomea, minulla ei ole täällä yhtäkään tuttua. Olen siis aika yksinäinen. Aloitin koulun tammikuussa mutten ole tutustunut hyvin kehenkään siellä, toivottavasti nyt syksyllä tutustun. Masennukseni alkoi kai kun aloimme seurustella, ainakin itsetuntoni laski alun…

Käyttäjä 1829 aloittanut aikaan 30.07.2009 klo 01:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tai mitä lienee, mutta.. Seurustelin lähes 4v miehen kanssa. Siihen mahtui armeijat ja monet muut. Tulin raskaaksi ja kaikki vaikutti ihanalta. Mies jopa halusi lasta vielä enemmän kuin minä, tai niin hän sanoi. Raskausaika meni vähän niin ja näin. Enimmäkseen kuitenkin hyvin, vaikka miehellä oli haluttomuutta. (”hei mieti nyt, ei…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: