Parisuhde, koti ja perhe

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä jokujossakin aloittanut aikaan 12.04.2007 klo 18:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei E.V. Aloitan itse uuden viestiketjun, ja jos haluat voimme jatkaa keskusteluamme täällä. Mieheni soitti juuri olleensa pahassa autokolarissa sulottarensa ja hänen pienen poikansa kanssa, joten olen itsekin hiukan shokissa ja saatan kirjoitella läpiä päähäni. He ovat läheisessä sairaalassa, mutta mieheni ei kaiketi ole myöskään pahemmin loukkaantunut, naarmuilla selvinnyt. En…

Käyttäjä Sephiblack aloittanut aikaan 26.03.2009 klo 17:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Toivottavasti jaksatte lukea pitkän vuodatukseni. Minulle olisi todella tärkeää kuulla muita samankaltaisia tarinoita, neuvoja siitä mitä teen ja miten selviän. 😭 Ja kysykää jos jotain jää epäselväksi, kerrottavaa on niin paljon että jotain ratkaisevaa jää varmasti kirjoittamatta. Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa joten aloitanpa alusta. Olen 19-vuotias, mieheni täyttää pian 25.…

Käyttäjä Navajo aloittanut aikaan 08.08.2009 klo 15:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ole juuri omia aiheita tänne ennen aloittanut, lähinnä kirjoitellut sinne tänne muiden ketjuihin. Takana on pitkä, pitkä sairastamisjakso, josta nyt alan olla kuivilla. On työ, opiskelupaikka, uusi ihana rakkaus, tuore kihlattu, lapsi tilauksessa… Asioiden pitäisi olla hienosti. Ja tavallaan onkin, mutta kihlattuni kanssa on tullut sellaisia ongelmia, joita en…

Käyttäjä Lumikki3 aloittanut aikaan 13.08.2009 klo 15:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme seurustelleet viisi vuotta, josta kohta 2 vuotta asuneet yhdessä. Muutin hänen työn perässä toiselle puolelle Suomea, minulla ei ole täällä yhtäkään tuttua. Olen siis aika yksinäinen. Aloitin koulun tammikuussa mutten ole tutustunut hyvin kehenkään siellä, toivottavasti nyt syksyllä tutustun. Masennukseni alkoi kai kun aloimme seurustella, ainakin itsetuntoni laski alun…

Käyttäjä 1829 aloittanut aikaan 30.07.2009 klo 01:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tai mitä lienee, mutta.. Seurustelin lähes 4v miehen kanssa. Siihen mahtui armeijat ja monet muut. Tulin raskaaksi ja kaikki vaikutti ihanalta. Mies jopa halusi lasta vielä enemmän kuin minä, tai niin hän sanoi. Raskausaika meni vähän niin ja näin. Enimmäkseen kuitenkin hyvin, vaikka miehellä oli haluttomuutta. (”hei mieti nyt, ei…

Käyttäjä krisnel aloittanut aikaan 30.07.2009 klo 20:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olemme olleet kihlattuni kanssa yhdessä noin 2 ja puoli vuotta, joista kaksi vuotta kihloissa. Elämämme on mennyt aina ylä ja alamäkeä, lähinnä masennuskausieni mukaan. Aloitimme seurustelun, kun masennukseni oli todella pahassa vaiheessa, itsetuntoni oli nollilla ja elämäni oli täydessä kaaoksessa. Tämän kahden ja puolen vuoden aikana tilani on kohentunut…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 20.07.2009 klo 14:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten selvitään onnettomasta rakkaudesta? Omani on jatkunut nyt jo kaksi vuotta. Mies on täydellinen, mutta ei halua sitoutua. Olemme tavanneet harvakseltaan, mutta unelmoin hänestä jatkuvasti. Mitä enemmän olemme tutustuneet, sitä kiihkeämpää on rakkaus. Kun kerroin siitä hänelle, alkoi uusi vaihe. Nyt lähetellään vain tekstiviestejä, itse olen lähettänyt niin monta, että…

Käyttäjä freebird aloittanut aikaan 28.06.2009 klo 19:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä tuleeko tämä viesti edes oikean otsikon alle, mutta kirjoitan kuitenkin. Olen 25-vuotias nainen joka on tällä hetkellä aivan sekaisin oman seksuaali-identiteettinsä kanssa. Olen huomannut kiinnostuvani enemmän naisista kuin miehistä, katson kaupungilla ihaillen kauniita poikamaisia naisia ja salaa toivon että hekin huomaisivat minut. Tilanne on outo ja uusi, seurustelen…

Käyttäjä merimiehen vaimo aloittanut aikaan 18.06.2009 klo 12:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elämäni helvetti alkoin maaliskuun lopussa ja tuntuu jatkuvan vieläkin. Mieheni tuli kotiin ja ilmoitti haluavansa eron, koska oli rakastunut toiseen naiseen, minua 9 vuotta nuorempaan puolalaiseen lastenhoitajaan. Suhde oli alkanut jo tammikuussa, mieheni on matkatöissä ja oli tavannut tämän naisen sattumalta kadulla. Olivat kuulemma kirjaimellisesti törmänneet kadulla. Ja sitten myöhemmin…

Käyttäjä ippula aloittanut aikaan 01.07.2009 klo 00:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Epäilimme tätä jo kauan ja nyt se vain vahvistuu. Meitä on käytetty seksuaallisesti hyväksi jo lapsena. Kaikki merkit viittaavat siihen. Tiesin jo aivan pienenä 3-v mitä seksi on, minulle se on aina ollut itsestään selvyys. Minulla oli jo aivan pienenä valkovuotoja. Minä inhosin isääni jo pienenä, näin hänet likaisena ja…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: