Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen todella huono kirjoittamaan tunteistani ym. mutta pakko yrittää jotain koska en enää jaksa. Kerron tarinani tiivistettynä. Tapasin avovaimoni noin 8 vuotta sitten ja elin elämäni onnellisinta aikaa, kaikki loksahti kohdalleen kuin itsestään ja tuntui että juuri tätä olen odottanut. Hän asui eri paikkakunnalla mutta parin vuoden seurustelun jälkeen muutti…
Oikeastaan en tiedä miten kertoisin kaiken… ajatukset on ihan umpikujassa ja solmussa😭 Olemme olleet naimisissa 11 vuotta ja meillä on kaksi ihanaa teini-ikäistä lasta. Olemme normaalisti toimeentuleva perhe ja meillä harrastetaan paljon urheilua. Mies käy töissä ja on kiltti, tekee kotitöitä jne. oikein mallikelpoinen yksilö. Hoidin lapsia kotona viisi vuotta;…
Olen reilu kolmekymppinen mies, vaimoni on muutaman kuukauden minua vanhempi. Meillä on molemmilla mielenterveysongelmia historiassa. Vaimoni sairastui seurusteluaikanamme psykoottiseen masennukseen, joka johti itsemurhayrityksiin. Toipuminen oli hidasta ja meillä oli monen monta kriisiä matkan varrella. Tämä vaikutti minuun erittäin vahvasti ja sairastuin paniikkihäiriöön ja keskivaikeaan masennukseen – osittain tyypillinen ”auttaja väsyy”…
Hei vaan. Mun tarina alkaa siitä kun alko uusi suhde.Tuntui kuin elämä olis ollu helpoo.Ei toive ajattelu. Mun ongelmana on tyttöystävän entinen poika kaveri joka ei jätä rauhaan. Se ahditelee tyttöystävää päivittäin. Tyttöystävä ei vaan ymmärrä missä paineessa elän.Tää tyttö tekis tästä paljon helponpaa jos se jättäisi entisense vallan pois…
Sephiblack. Jos olet vielä olemassa, ja ehkä näissä kuvioissa mukana, ilmoita itsestäsi. Huoli painaa, miten teille kävi, tai miten on asiat. Jos luet tämän, ole kiltti ja vastaa. Auringonpilkku
En oikeastaan osaa tarjota minkään näköistä suoraa ratkaisua ongelmaasi, mutta voin kertoa ettet ole yksin. Itse olen kuten miehesi. Seksi ahdistaa, jo pelkkä ajatus tuntuu inhalle. Kumppanini on himoittava, hyvä kroppainen, enkä väitä ettenkö haluaisi. Heti kun kumppanini kuitenkin tekee vähänkin seksuaalisen liikkeen, vedän jarrut pohjaan ja tunnen kuinka paniikki…
olen elänyt uusperheen arkea ja nyt alan väsymään.onko syy se että ei ole omia lapsia ja en osaa suhtautua miehen lapsiin/nuorisoon.tuntuu että arki pyörii heidän ympärillä.mutta miehen ja minun välillä ei ole enään mitään.miten voi teini ikäinen viedä 5 vuotiaan käyttäytymisellä kaikki voimat?tuntuu että kaikesta saa sanoa 100x ja sitten…
Olen kirjoittanut elämästäni kerran aiemmin tänne otsikolla kriisistä toiseen. Olen alkoholistiäidin lapsi. Lapsuutta väritti pelko ja häpeä. Äiti lähti viinan viemänä, kun olin ala-asteikäinen. Suhde isään oli hyvä. Isä kuoli syöpään, kun olin täysi-ikäiseksi ehtinyt. Olen vanhempieni ainut lapsi. Parisuhteeni olen aloittanut jo 16 vuotiaana. Avioliitton on mahtunut uskottomuutta, taloudellisia…
perjantaina olin hyvällä tuulella ja odotin avomiestäni saapuvaksi kotiin työpäivän jälkeen jotta pääsemme viikonlopun viettoon, mutta avomiestä ei kuulunut klo13.00 vain tekstiviesti tuli että ”olen ylitöissä”, odotin ja odotin kunnes avomies soitti ja kertoi olevansa Motonetissä ja menee sieltä kauppakeskukseen ja minä odotan iloisena kotona koiran kanssa että avomies tulee…
Meillä on takana pitkä avioliitto ja ikääkin sen mukaisesti jo reippaasti ja nyt kuitenkin avioliitto pahasti solmussa. Helppoa ei ole ollut koskaan, sen voin sanoa mutta nyt tuntuu että loppu on lähellä. Kerron taustoja, jotta voitte ymmärtää ja miettiä ja toivon mukaan myös vastata minulle, koska olen tullut yhä vakuuttuneemmaksi,…