Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
En oikeastaan osaa tarjota minkään näköistä suoraa ratkaisua ongelmaasi, mutta voin kertoa ettet ole yksin. Itse olen kuten miehesi. Seksi ahdistaa, jo pelkkä ajatus tuntuu inhalle. Kumppanini on himoittava, hyvä kroppainen, enkä väitä ettenkö haluaisi. Heti kun kumppanini kuitenkin tekee vähänkin seksuaalisen liikkeen, vedän jarrut pohjaan ja tunnen kuinka paniikki…
olen elänyt uusperheen arkea ja nyt alan väsymään.onko syy se että ei ole omia lapsia ja en osaa suhtautua miehen lapsiin/nuorisoon.tuntuu että arki pyörii heidän ympärillä.mutta miehen ja minun välillä ei ole enään mitään.miten voi teini ikäinen viedä 5 vuotiaan käyttäytymisellä kaikki voimat?tuntuu että kaikesta saa sanoa 100x ja sitten…
Olen kirjoittanut elämästäni kerran aiemmin tänne otsikolla kriisistä toiseen. Olen alkoholistiäidin lapsi. Lapsuutta väritti pelko ja häpeä. Äiti lähti viinan viemänä, kun olin ala-asteikäinen. Suhde isään oli hyvä. Isä kuoli syöpään, kun olin täysi-ikäiseksi ehtinyt. Olen vanhempieni ainut lapsi. Parisuhteeni olen aloittanut jo 16 vuotiaana. Avioliitton on mahtunut uskottomuutta, taloudellisia…
perjantaina olin hyvällä tuulella ja odotin avomiestäni saapuvaksi kotiin työpäivän jälkeen jotta pääsemme viikonlopun viettoon, mutta avomiestä ei kuulunut klo13.00 vain tekstiviesti tuli että ”olen ylitöissä”, odotin ja odotin kunnes avomies soitti ja kertoi olevansa Motonetissä ja menee sieltä kauppakeskukseen ja minä odotan iloisena kotona koiran kanssa että avomies tulee…
Meillä on takana pitkä avioliitto ja ikääkin sen mukaisesti jo reippaasti ja nyt kuitenkin avioliitto pahasti solmussa. Helppoa ei ole ollut koskaan, sen voin sanoa mutta nyt tuntuu että loppu on lähellä. Kerron taustoja, jotta voitte ymmärtää ja miettiä ja toivon mukaan myös vastata minulle, koska olen tullut yhä vakuuttuneemmaksi,…
Mieheni jäi alkukesästä kiinni siitä, että mesessä jutteli kaikkea muuta kuin soveliasta työkaverinsa kanssa. Tämän jälkeen hän pyyteli anteeksi ja sanoi, että minua hän rakastaa eikä halua erota. Hän sanoi, että tämä oli ollut ainoa kerta, ja että kaikesta huolimatta he olivat vain kavereita. Alkoi jopa puhumaan, että on ajatellut…
Kirjoitan ensimmäistä kertaa mihinkään nettiportaaliiin, mutta tällä kertaa tuntuu etten selviä tästä pahasta olosta itsenäisesti. Olo on niin kamala, ettei ole elämänhalusta tietoakaan, ja en syytä siitä ketään toista osapuolta… Tilanteeni on korreloitunut tähän pisteeseen vasta muutama päivä sitten, joten olen vielä ”shokkivaiheessa”. Tilanteen lyhyt kuvaus on se, että olemme…
Niinhän se tapahtui minunkin kohdallani melkein kolme vuotta sitten, mikä tuntuu olevan kovin yleistä.Eli mieheni kärähti pettämisestä.Hänellä oli samaan aikaan kaksi naista. Toisen tunsinkin entuudestaan ja toinen oli mieheni vanha työkaveri. Seksisuhdetta entiseen työkaveriinsa hän ei ole koskaan myöntänyt, mutta minulla on asiasta 100% varmuus.Tämän suhteen kestoa en tiedä, mutta…
Nyt taitaa olla sitten omalta osaltani aika kiittää tukinetin taustavoimia tällaisesta sivustosta ja mahdollisuudesta jonka työllänne annatte meille poloisille ongelmiemme käsittelyyn. Vaikka täällä ei voi ihan vapaasti tunnistettavuuden vuoksi nimimerkeistä huolimatta kirjoittaa kuin päiväkirjaansa – sillä Suomi kuitenkin on melkoisen pieni maa – niin kyllä tämä mahdollistaa reilut ja kannustavat…
Ollaan taas riidoissa ja isäntä jättää minut yksi ja pakenee työhön. Olin reissussa kun en kestänyt olla kotona, no tulin hän tuli myöhemmin ja hän oli kuin minua ei olis ollutkaan. Minua ahdistaa ollaan saman katon alla ja ollaan niinkuin ei toista olisikaan. Sydän hakkaa ja on itsetuhoisia ajatuksiakin. Soitin…