Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä roosma aloittanut aikaan 08.09.2011 klo 13:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa. Olen parikymppinen nuori nainen, joka on ikänsä taistellut vanhempien alkoholismia vastaan, mutta on aina selvinnyt kaikeasta. Nyt kuitenkin tiiivistettynä on tultu minun jaksamiseni päähän: avomies jätti ja muutti pois, isä ratkesi ryyppäämään ja joutui osastolle yritettyään tappaa itsensä, perhe on täysin hajalla ja minulla vain tyhjä koti ja omat…

Käyttäjä masis87 aloittanut aikaan 08.09.2011 klo 17:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen saanut diagnoosin kaksisuuntainen mielialahäiriö viime syksynä ja sain siihen lääkityksen.. olen juuri saanut pojan kk sitten ja mulla on säännölliset käynnit psyk.polilla ja tuntuu ettei ole mtn apua keskusteluist eikä lääkityksest. Itsestäni tuntuu etten osaa mitään enkä ole hyvä äiti. Moitin itseäni kaikesta ja haukun itseäni ulkkuorestani/sisäkuoresta :// Olen…

Käyttäjä Maikkelix aloittanut aikaan 07.09.2011 klo 22:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Muutama vuosi sitten elin vielä avioliitossa kauniin ja ihanan ihmisen kanssa. Suhteessa oli kuitenkin monta ongelmaa kuten puolisoni mustasukkaisuus ja hänen sukunsa joka häveksyi minua paljon vähäisen koulutustaustani takia. Tapasin sitten 2 vuotta sitten ihanan uudes ihmisen ja päätin että en halua jatkaa avioliitossa ja myöntyä enää olemaan suhteen tossun…

Käyttäjä Harm aloittanut aikaan 19.04.2011 klo 19:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kirjoittanut tänne palstalle muutaman kerran erityisesti pettämisestä – olen itse pettäjä. Aloitan nyt uuden ketjun, sillä toivoisin todella neuvoja ja apua, sillä en tiedä mitä tehdä. Tein elämäni suurimman virheen vaille puoli vuotta sitten. Kyseessä oli yhden illan tunteeton juttu, humalassa ja nämä seikat eivät tietenkään virheeni vakavuutta vähennä.…

Käyttäjä repäisy aloittanut aikaan 20.08.2011 klo 22:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen keski-ikäinen nainen, naimisissa, neljä lasta, jotka jo isoja, neljä lastenlasta. Parisuhdetta on kestänyt 25v. Alunperinkään emme olleet rakastuneet, kun yhteen menimme, minulla oli ilmoitus jossain lehdessä ja mies vastasi siihen. Hän sitten tuli käymään ja jäi siitä istumalta asumaan luokseni. Hänellä oli yksi poika ja minulla poika ja tyttö…

Käyttäjä SärkynytRuukku aloittanut aikaan 13.04.2011 klo 16:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Etsin kaikkialta, epätoivoisena, tuskaisena, turhautuneena, itkien ja aina enemmän ahdistuen vastausta siihen, että voiko parisuhde jatkua uskottomuuden jälkeen? Petettynä kaipaisin vain yhden ihmisen varman sanan, että voin tästä selviytyä ja jopa jatkaa pettäjän kanssa jopa parempaa parisuhdetta. Miksei kukaan voi sitä mulle sanoa? Olemme ulkomailla asuva pariskunta, aviovuosia yli…

Käyttäjä Surullinen 1955 aloittanut aikaan 06.09.2011 klo 10:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minun tarinani: 35 v naimisissa, 3 aikuista lasta, mies petti minua n. 12 vuotta sitten (3 vuoden suhde) ja nyt sain selville että suhde samaan naiseen taas (2 vuotta jatkunut). Siinä välissä he eivät hänen mukaansa olleet yhteyksissä. Asia selvisi minulle vahingossa nyt. Ja nyt mies kuitenkin haluaa jatkaa avioliittoamme,…

Käyttäjä lost3 aloittanut aikaan 06.09.2011 klo 09:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen pitkässä liitossa, meillä on ala-ikäisiä lapsia. Olemme ajautuneet tilanteeseen, josta ei tunnu löytyvän ulospääsyä. Mieheni ei suostu puhumaan kanssani, huutaa ja iskee luuria korvaan. Kotona en halua keskustelua yrittää, koska hän ei kykene käyttäytymään nyt niin, että lapsille olisi hyvä olla kuuntelemassa hänen suuttumustaan. Mieheni on pettänyt minua…

• Suljettu
Käyttäjä Ylläpitäjä (Tukinet Ylläpito) aloittanut aikaan 05.09.2011 klo 19:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Väestöliitto järjestää Tukinetissä loka-marraskuun 2011 aikana suljetun teemaryhmän ensimmäistä lastaan odottaville äideille. Teemaryhmä tarjoaa luotettavan ja turvallisen ympäristön, jossa raskaudesta ja sen herättämistä ajatuksista ja tunteista voi keskustella ohjatusti muiden samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Teemaryhmään osallistutaan nimimerkillä, omia henkilötietoja ei tarvitse ilmoittaa. Teemaryhmään kirjoitettuja viestejä pääsevät näkemään vain ryhmään käyttöoikeuden…

Käyttäjä Eveny aloittanut aikaan 05.09.2011 klo 00:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elämähän on usein omia valintoja. Ihminen ei vain osaa aina valita tai ei pysty tekemään mitään ratkaisevaa. Minulla on paha olla. Moni asia on hyvin elämässäni ja saan olla tyytyväinen. Etäsuhde kuitenkin on rankkaa, vaikkakkin olen myös tarvinnut sen kasvattavaa otetta. Nykyään oma sydän särkyy, kun mies ei koskaan erotessa…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: