Parisuhde, koti ja perhe

16 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3783
Käyttäjä Sandyana aloittanut aikaan 16.12.2012 klo 01:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, mieheni viettää suurimman osan ajastaan tietokoneella pelaamalla kavereidensa kanssa. Hän pelaa lähes kaiken vapaa-aikansa, emme tee enään asioita yhdessä. Ainoastaan seksi tuntuu kelpaavan. ☹️ Olen pyytänyt häntä viettämään aikaa kanssani, mutta hän ei kuulemma ennätä. Silloin kun hän ei ole koneella, pitää hän kavereidensa kanssa peli- iltoja. Kun olen…

Käyttäjä Lufas aloittanut aikaan 17.12.2012 klo 20:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Otsikossa on ongelmani pähkinänkuoressa, tässä alla pitkän kaavan mukaan. Viimeisenä on kysymys, johon kaipaan puolueetonta, ulkopuolisen ihmisen rehellistä näkemystä. Olen 22-vuotias opiskelijatyttö, joka vääntää korkeakoulututkintonsa toiseksi viimeistä vuotta. Minulla on 15-vuotiaasta lähtien ollut poikaystäviä (kolme n. 2 vuoden suhdetta), joista kahden viimeisimmän kanssa myös asu(i)n yhdessä. Olen suhteiden välissä viettänyt…

Käyttäjä omppe aloittanut aikaan 07.10.2012 klo 17:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen nuori avoliitossa asuva nainen. Parisuhteemme on suhteellisen moitteeton, olemme olleet yhdessä yli kaksi vuotta vailla riitoja tai suurempia murheita. Yksi mikä minua on kuitenkin aina vaivannut, on ne hetket kun joudun viettämään yksin aikaa kun avomieheni on pitämässä hauskaa. Hänellä on varsinkin viimeaikoina ollut todella paljon menoa, sekä…

Käyttäjä Äiskä87 aloittanut aikaan 12.12.2012 klo 13:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 25vuotias yh-äiti,tyttö täytti juuri 2vuotta. Suuria muutoksia tässä ollut,itse aloitin koulun ja likka meni tarhaan. Aamusin joudun lähtemään toiselle puolelle kaupunkia viemään tytön tarhaan ja siitä takasin kaupunkiin ja itse kouluun,väsyttää aivan kamalasti joka pvä,enkä jaksa edes kotona tehdä mitään mutta pakko pyykätä tiskata ym. Rahatkin tuntus olevan aina…

Käyttäjä aloittanut aikaan 16.12.2012 klo 11:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ei riitä järki ymmärtämään USA;ssa tapahtunutta järjentöntä pienten lasten tappamista. Mitä pahaa he olivat kelleen tehneet? Tästä tuli niin karsea olo ettei kai koskaan ole ennen ollut. Silti maailma samaan aikaan hyörii ja häärii joulun valmisteluissa. Onko tämä sitä ettei pahuudelle saa antaa valtaa vai eikö ihmiset vaan välitä?

Käyttäjä --kamikaze-- aloittanut aikaan 05.06.2012 klo 10:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli pakkoajatuksista olen kärsinyt jo vuosia, mutta nyt viime tiistaina minulle syntyi ihana pieni poikavauva. Itseäni on vissiin käytetty lapsena hyväksi (hämäriä muistikuvia tapahtuneesta). Olen aina ollut semmoinen, että mistään hyvästä en ole osannut nauttia, kaikki mun pitää pilata ittelleni. Mutta nyt pelkään ihan hirveesti, että käytän häntä hyväksi. Tiedän…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 09.12.2012 klo 17:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

On paljon helpompaa antaa toisille hyviä neuvoja kuin toteuttaa niitä itse. Kuvittelin jo päässeeni pahimman yli, kunnes kohtasin tilanteesta karmeimman: X:n naisystävä tuli ”kiittämään” minua suklaajoulukalenterista ja kertoi samalla, että tiesinkö minä, että he olivat asuneet jo jonkun aikaa yhdessä. Enpä tiennyt! Sillä siunaaman hetkellä viha ja mustasukkaisuus tulvivat jälleen…

Käyttäjä aBu aloittanut aikaan 11.12.2012 klo 11:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa! Minua on käytetty seksuaalisesti hyväksi, kun olen ollut 16-vuootias. Siitä on aikaa tullut kuluneeksi aikalailla 5uotta. Kuluneiden vuosien aikana olen pysynyt kaukana miehistä – en ole todellakaan kaivannut heitä elämääni. Olen kaksi kertaa tapaillut miestä, mutta eipä se ole mihinkään johtanut. En ole ollut valmis, en ole pystynyt ja…

Käyttäjä Satuli67 aloittanut aikaan 08.12.2012 klo 23:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä yli 5 vuotta ja viime kesänä mentiin naimisiin. Ollaan molemmat oltu pitkissä suhteissa aikaisemmin ja molemmilla on tietysti omat kokemukset ja traumat niistä. Molemmat on saaneet riidellä ja tapella edellisissä suhteissa paljon eikä haluttaisi pahemmin enää riidellä mistään. Nyt kun ollaan asuttu kaksi ja puoli…

Käyttäjä KahdenÄiti aloittanut aikaan 09.12.2012 klo 23:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pakko avautua. Kuulun yhtenä siihen suureen prosenttiin jotka ovat tänä vuonna eronneet. Mutta Exä on niin iljettävä tyyppi että harmittaa ja potuttaa niin paljon! Meillä on kaksi taaperoikäistä lasta, jotka asuvat kanssani. Olimme miehen kanssa 6 vuotta yhdessä, osan naimisissa. Se oli silkkaa helvettiä. Mies oli kuin unelma aluksi ja…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: