Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne.. ja yritän pukea ajatuksia sanoiksi niin että joku ymmärtäisi.. Olen pienen 9 viikkoisen ihanan tytön äiti, ainut valo ja piristys tällä hetkellä mun elämässä on tämä tytär, mutta sekin alkaa olla jo aika koetuksella.. Parisuhteemme miehen kanssa on aivan helvetillistä. Muutimme ollessani kolmannella kuulla raskaana miehen…
Toinen haluaa luovuttaa.. Me ollaan oltu vuosi yhdessä ja oltu onnellisia. Me ei osata riidellä eikä puhua asioita niin kuin ne on. Riidat joita ollut viisi on venynyt viikoksi ja ollaan oltu erossa kaksi kertaa niitten takia. Rakastetaan toisiamme todella paljon ja minä olen se läheisyyden kipeä mikä saa toisen…
Olemme huolissamme tyttäremme perheestä. Vävyni on ranskalainen yli kolmetoista vuotta Suomessa asunut mukava ja meille rakas yli kolmekymppinen. Alkoholin käyttö on hänen perheessään Ranskassa ollut päivittäistä, muttei rankkaa. Vävy on potenut erilaisia masennuskausia aiemminkin, mutta viime keväänä iski pahiten. Helpotuskeinona hän on käyttänyt alkoholia, jota tyttäreni ei tietenkään ole hyväksynyt.…
Olen seurustellut miehen kanssa noin vuoden verran. Kaikki alkoi ystävyydestä joka nopeasti muuttui elämäni rakkaustarinaksi. Minua varoitettiin miehestä ja hänen menneisyydestään, en rakastuneena halunnut kuulla menneisyydestä mitään, nyt kaduttaa(mieshän itse kertoi että kaikki exät on hulluja). Pikkuhiljaa mukaan astui hirveä mustasukkaisuus josta ei mies pääse eroon, alkoi haukkuminen aluksi kännipäissä…
Terve, olen joutunut hieman outoon tilanteeseen ja en oikein tiedä millä tavalla tilanteen ratkaisisi. En ihan varmaksi osaa kuvailla edes ongelmaa, mutta selitän tilanteen niin sen perusteella ehkä osaatte tehdä omia johtopäätöksiä. Elikkä, vanhempani erosivat noin 4 vuotta sitten. Ero oli riitaisa, ongelmia riitti, ja vanhempani eivät osanneet pitää riitaa…
Noin vuosi sitten tutustuin maailman ihanimpaan mieheen! Kaikki välillämme tuntui loksahtavan paikalleen heti ensi tapaamisesta lähtien kuin palapelin palat. Rakastuimme päätäpahkaa enkä ollut tuntenut niin voimakasta rakkautta ketään kohtaan, en edes lasteni isiä kohtaan! Mies hemmotteli minua jatkuvasti. Toi kukkia, kirjoitti rakkauskirjeitä ja yllätti kaikilla pienillä asioilla joista hän tiesi…
31 vuotta yhdessä ja viikko ennen 50-vuotispäivääni mies (55v.) jäi kiinni rinnakkaissuhteesta. Sitä on kestänyt ”vain” 2 kuukautta ja ”vain” kerran ovat olleet sängyssä ravintolaillan päätteeksi. Muuten tapaamisia on ollut kahvin ja lounaan merkeissä muutama viikossa. Näin siis minulle on kerrottu. Mieheni on selkeästi ihastunut, tuntuu, ettei järki mahdu hänen…
Haluaisin kuulla muilta pitkistä suhteista eroinneilta kokemuksia kuinka he ovat päässeet yli päättyneestä suhteestaan? Moniin verrattuna suhteeni oli varmaan lyhyt, 7-8vuotta, miten sen päättymisen nyt laskee… Olimme yhdessä teini-iästä asti ja opin turvautumaan mieheeni joka asiassa. Nyt tunnen oloni äärettömän yksinäiseksi vaikka ystäviä ja muuta perhettä on. Ajattelen exääni koko…
Olemme olleet naimisissa noin puoli vuotta, mutta sitä ennen olemme olleet kaukosuhteessa neljä vuotta. Aviomieheni kertoi minulle noin viikko sitten, että hänen tunteensa minua kohtaan olivat muuttuneet, ja että hän tunsi välittävänsä toisesta naisesta. Hän kertoi tämän minulle itkuisena ja erittäin hämmentyneenä. He eivät ole tehneet mitään fyysistä, mutta mieheni…
Okei, En oikein tiedä mistä alottaa Tapasin tänä kesänä ihanan miehen ja alettiin tapaileen. Tuntuu kun olis tuntenu ja ollu pidempään. Kaikki oli aluks ihanaa ja kaikki tuntu sujuvan paremmin kuin hyvin. Parin kuukauden jälkeen muutin pikku hiljaa hänen luokseen ja marraskuun alussa siirsin kirjat hänen luokseen. Ollaan onnellisia kun…