yksinäinen vaimo

yksinäinen vaimo

Käyttäjä Angel3 aloittanut aikaan 10.01.2013 klo 13:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Angel3 kirjoittanut 10.01.2013 klo 13:21

Hei!Mieheni on ulkomaalainen,olemme naimisissa,asuimme suomessa aiemmin yhdessä,mutta mieheni ei saanut oleskelu lupaa ja hänet käännytettiin kotimaahansa.Olen käynyt pari kertaa siellä elämässä perhe-elämää.Hänellä on maahan tulokiellosta jäljellä viellä 10 kk jäljellä ja sen jälkeen ilmeisesti uusi hakemus ja en tiedä kauanko menee aikaa siinä.On aika raskasta matkustaa sinne kauas,kun mieheni ei voi tulla suomeen ja yksin olen täällä asioitteni kanssa.Minulla on perhettä täällä,asuvat toisessa kaupungissa ja myös uusi pieni vauva koira,onneksi seuranani nyt kun olen yksin.Mies odottaa taas sinne,ikävä on minullakin,mutta minulle on tunne että minua revitään moneen suuntaan,haluaisin elää jo normaalia elämää,onhan tämä toisaalta hyvää aikaa olla yksin ja nauttia vapaudesta.Mieheni on aika kontroloiva ja mustasukkainen.Mutta kaipaan miestäni.Mutta jostain syystä en voi luottaa mieheeni 100%.olen jotenkin hukassa ja yksin asioitteni kanssa nyt.Mikä olisi oikea ratkaisu..ehkä sitä ei olekaan..kaipaisin muita näkökantoja asiaan.☺️❤️☺️

Käyttäjä Susi jo syntyessään kirjoittanut 11.01.2013 klo 15:37

Jos hän ei voi tulla tänne, niin mene sinä sinne. Ei kai se rakkaus maasta ole kiinni, tärkeintä on olla yhdessä, jos oikeasti rakastaa.