Parisuhde, koti ja perhe

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä ilmie aloittanut aikaan 30.01.2008 klo 18:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olisin kaivannut keskustelua läheisen perheenjäsenen yllättävästä kuolemasta. Miten elämässä selviää eteenpäin, kun kuolema tulee täysin yllättäen ja kesken parhaiden vuosien?

Käyttäjä mimma2 aloittanut aikaan 19.08.2015 klo 21:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Puolisoni menehtyi yllättäen ja äkillisesti 8.7.2015.Hautajaisetkin on jo pidetty ja olen edelleen samassa lähtökuopassa kuin kuolinpäivänä.En vain pysty hyväksymään että hän lähti näin äkillisesti.Asutaan Helsingssä.Apua olen hakenut ja jonkin verran sitä saanut mutta en riittävästi.Haluaisin vertaistukea muilta saman kohtalon käyneiltä mutta kaikki ryhmät mihin olen hakenut ovat täynnä.Löytyisikö täältä kohtalotovereita…

Käyttäjä ryppy aloittanut aikaan 18.08.2015 klo 23:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt on se aika että kamat kasaan ja pois, mutta tässä nyt on vähän kaikenlaista… Minä olen kova tressaamaan asioista ja mietinkin että ensin pitää tietty kämppä hommata ja työttömänä se on mentävä kaiketi sossun luukulle kitisee vuokrarahoja. Sitten pakkailla kamoja ja hommata muuttokyyti…. Mulle se ei oo yksinkertaista, mies…

Käyttäjä 14tammikuu aloittanut aikaan 01.02.2014 klo 23:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jumissa omassa elämässäni, ajattelin kokeilla saisinko asioihin muutosta kirjoittamalla. Ja jakamalla täällä, eihän sitä tiedä mitä ovia tai ajatuksia uuteen se avaisi. Lyhyesti, en pääse eroon persoonallisuushäiriöisestä ja masentuneesta miehestäni. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta, lapsia on 4 (10,12,14,17). Viralliselta taholta olemme saaneet apua seuraavasti: lastensuojeluilmoituksia perheestämme on…

Käyttäjä tyttötällainen aloittanut aikaan 13.08.2015 klo 12:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten mies käyttäytyy jos kävisi vieraissa tai olisi mahdollisesti ihastumassa tai kiinnostunut toisesta naisesta?😑❓

Käyttäjä Camilla3 aloittanut aikaan 16.08.2015 klo 17:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Poikaystäväni jätti minut joitakin päiviä sitten, ja koko elämäni tuntuu olevan nyt kriisissä. Syyksi hän sanoi sen, että ainaiset konfliktit ja riidat ovat ajaneet hänet siihen pisteeseen, ettei jaksa enää antaa tälle uutta mahdolisuutta. Hän oli itse viikon lomalla kotiseudullaan, ja täällä tämä ajatus oli selkiytynyt loppuun asti, ja hän…

Käyttäjä raskaana aloittanut aikaan 10.08.2015 klo 22:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen siis tälläisessa tilanteessa, että olen raskaana ja päädyimme aborttiin. Lapsi ei nyt sovi, sillä suoraan sanottuna molempien talous on kuralla ja muutenkin emme yksinkertaisesti ole valmiita. Tämä on aika herkkä aihe, ja päätöstä harkittiin pitkään ja huolella. Minua kuitenkin pelottaa ja ahdistaa todella paljon tällä hetkellä. Huomenna pitäisi mennä…

Käyttäjä LadyMary aloittanut aikaan 03.08.2015 klo 18:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! Olen 28-vuotias kauniiksi kehuttu, hoikka ja ystävällinen lämmin nainen. Ongelmani on, että miehet yksi toisensa jälkeen käyttävät hyväkseen ja näkevät mut pelkästään petikumppanina. Mulla on ollut elämäni aikana vain kaksi miestä, jotka on mua kutsunut tyttöystäväksi ja he olivat ulkomaalaisia, jotka oli mun kanssa vain sen takia että sai…

Käyttäjä nuoriaiti aloittanut aikaan 12.08.2015 klo 21:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajatukseni tilanteestani ovat niin sykkyrällä ja yhtä kysymysmerkkiä, etten tiedä edes mistä aloittaisin. Ennen nykyistä parisuhdettani kärsin pahasta sitoutumiskammosta; ahdistuin jo pelkästä läheisyydestä. Tapasin mieheni 3 vuotta sitten ja se oli menoa heti ensimmäisestä tapaamisesta lähtien. Ajattelin, että jos tämä ei nyt onnistu niin ollaan sitten yksin. Saimme lapsen yllättäen…

Käyttäjä Pirkko4 aloittanut aikaan 24.07.2015 klo 16:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lyhyesti kerrottuna. Kaksi poikaa ja sitten koin kohtukuoleman rv 23, elämäni rankin suru mutta siitä selvittiin. Sen jälkeen saatiin yksi poika lisää ja ajateltiin vielä yhtä yrittää. Yritykseksi se jäi. Kahdentoista viikon ultrassa kätilö sanoi nuo kammottavat sanat: pienen sydän ei valitettavasti lyö. Ensimmäinen ajatus oli, että ei voi olla…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: