Mies ei huomioi lapsia

Mies ei huomioi lapsia

Käyttäjä Nelaatu aloittanut aikaan 17.09.2015 klo 17:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Nelaatu kirjoittanut 17.09.2015 klo 17:59

Eli meillä tällainen tilanne että miehelläni ja minulla kaksi lasta (4 ja 6vuotiaat)ja kolmas tulossa tammikuun lopussa. Miehen käytös muuttunut ihan kummalliseksi: hän selaa koko ajan kännykkäänsä eikä häneen saa mitään kontaktia tänä aikana. Lapset jos tekevät pienenkin virheen, huutaa mies naama punaisena.
Varsinkin vanhemman lapsen kohdalla esim. Ruokapöydässä mies valehtelematta kyttää kun tyttö syö ja samantien, kun pienikin ruuanmuru tipahtaa niin huutaa. Olen asiasta miehelle sanonut monesti mutta tehoaa vain päivän, jonka jälkeen sama meno jatkuu.
Olen huomannut että lapset eivät enään edes yritä lähestyä isää koska saavat vain tiuskimista ja mulkoilua..

Ennen auttoi kotitöiden teossa mutta nyt teen kaiken yksin. Kärsin todella kovista migreenikohtauksista ja raskausaikana muutenkin olen väsynyt ja kipeänä koko ajan enkä öisin nuku kuin pätkissä kipujen takia ja silti yritan pitää kämpän jotenkin pystyssä.
Itsellä alkaa voimat olemaan hiukan vähissä ja kaipaisin itsekkin joskus unta kun mies vapaa päivinäkin nukkuu puoleenpäivään eikä pyynnöistäni huolimatta suostu tulemaan auttamaan aamutoimissa yms. Että saisin hetken hengähdys tauon.

Me emme miehen kanssa riitele, koska itse yritän saada asiat kuntoon puhumalla rauhallisesti, tämä tosiaan aina päiväksi auttanut.. minut hän huomioi aina iltaisin lasten mentyä nukkumaan mutta päivät ovat kamalia..
Mitä minun pitäisi tehdä?!?