Opin uuden sanan ”nettipettäminen”. Miten ihmeessä tästä selviää!

Opin uuden sanan "nettipettäminen". Miten ihmeessä tästä selviää!

Käyttäjä Palasina aloittanut aikaan 28.09.2015 klo 07:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Palasina kirjoittanut 28.09.2015 klo 07:19

Olen ikäni puolesta kypsä, aikuinen nainen. Minulla on kaksi aikuisikään ehtinyttä lasta. kolmas, iltätähteni, vielä kotona.
En asu yhdessä nuorimman lapseni isän kanssa. Tähän asti asia on ollut hänestä johtuvista syistä mahdotonta, mutta nyt kun kaksi vanhempaa muuttivat pois mies sanojensa mukaan kovasti haluaa meidät yhteen….

Nettipettäminen.
En edes tiennyt sille löytyvän virallista nimeä. Tämä se siis on.
Vuosien aikana olen huomannut, että kun miehelle tulee stressiä hän suoltaa suustaan rivoja seksipuheita. Kesken työpäivän pitää hoitua hommat yms.
Muutamia vuosia sitten sain selville, että ns.vaimona en ole ollut ainoa joka hänen puheitaan on vastaanottanut. Hän oli olttanut yhteyttä joihinkin menneisten aikojen suhteisiinsa ja lähetteli myös viestejään näille. Ensin kyseli kuulumisia ja oli ystävällinen jonka jälkeen miehen aloitteesta alkoi puheet mennä painostavan seksi viritteiseksi.

Olen silloin kantani sanonut asiasta. Hän ei silloinkaan ymmärtänyt minua. Naureskeli, että minä olen vain kunnon p…. puutteessa ja kiukuttelen hänelle tästä syystä.

Suhteemme on ollut nousuja ja laskuja monen monta vuotta. Raskastakin, mutta välitän hänestä silti kovasti. Ne hyvät päivät korvaavat kyllä mielipahan.

Olimme kauan yrittäneet lasta, mutta sellaista meille ei oltu suotu. Ajattelimme ettei lasta meille tule ja jatkamme suhdettamme (!) näin. Yllättäin kuitenkin tulin raskaaksi. Juuri silloin.
Olin juuri ylittänyt sen maagisen rajan jolloin keskenmenon riski laskee huomattavasti. Olinhan monesti ihmetellyt, että miksi mies ei osallistu keskusteluuni yhteen muuttamisesta yms., mutta raskaushuuruissani järkeni ei toiminut senkään vertaa kuin normaali tilanteessa oli tehnyt.
Työpisteeni lopetti toimintansa. Kaiken lisäksi jouduin pois hyvästä työpaikastani. Kummatkin vanhemmat pojat asuivat vielä kotona. Olin raskaana, ilman työpaikkaa ja miehen kanssa joka vältteli tulevaiuudesta puhumista.
Sitten tipahti pommi.
Yhdellä tekstivietsillä hän ilmoitti, että olen tehnyt monta vuotta hänen elämästään helvettiä. Olen kuulemma mieleltäni sairas eikä hän haua olla enää kanssani.
Yritin soittaa. Löi luurin korvaan. Mies reilusti yli 50 vuotias………….
Erosimme siis.

Palasimme jotenkuten yhteen lapsen ollessa vuoden.

Tämän hetkinen tilanne on se, että mies haluaa kovasti yhteen muuttamista. Minulla on ollut koko ajan todella epämukava olo. Jollakin tavalla hälytyskellot soi aivan taukoamatta.
Eilen sain tietää, että silloin kun jouduin jätetyksi hänellä oli ainakin kolme naista joita houkutteli salaisiin chattailyihin taikka sähköpostikeskusteluun. Yhden kanssa kävi myös lounastreffeillä.
Viattomia oli ollut kuulemma kaikki. Minä olen kuulemma sairas joka rajoittaa häntä niin ettei kenenkään kanssa voi enää keskustella. Hänen mukaansa normaalia on keskustella seksi keskusteluja vanhojen seksituttujen kanssa. Jokainen mies kuulemma kysyy naistutuiltaan ”Kuinka näin kauniina päivänä PANEE” taikka salaiset keskustelut chatissä ettei naisten mustasukkaiset aviomiehet saa tietää on täysin arkipäivää jokaisessa parisuhteessa.

Alussa laitoin, että olen ikäni puolesta kypsä, aikuinen nainen. Nyt kyllä olo tuntuu kuin olisin loukattu teinityttö joka raivoaa murrosikäistä pahaa oloaan.
Käyttäytyykö aikuinen ihminen näin kun minä teen?! Vanhoista, tietooni nyt tulleista asioista, nyt alkaa arkea vaikeuttamaan ja riitelemään turhista, mitättömistä asioista.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 28.09.2015 klo 11:26

Jos sinusta siltä tuntuu, niin mieti monesti ja harkitse vielä useimmin, sitä yhteen muuttamista.
Mikään ei takaa, etteikö entinen peli jatku ja kuinka joutuin olet taas, hänen elämänsä helvetiksi muuttanut.
😉 kun kaikki menee päin p:tä ja muutenkin v-ttaa, niin kyllä vanhempikin nainen osaa kiukuta kuin teini, jopa kuin uhmaikäinen...se meille sallitakoon.

Käyttäjä Palasina kirjoittanut 28.09.2015 klo 15:59

Kiitos vastauksestasi.
Olen miettinyt ja mietin todella tarkkaan.
Sain eilen kuulla, että hän on parasta mitä minä voin saada. Olen kuulemma kiittämätön ihminen ja käyttäydyn häntä kohtaa väärin. Hän on kuulemma pitänyt yhteyttä naisiin koska minä olin silloin niin mahdoton. Hän ei ole enää vastuussa vanhoista asioista. Ei kuulemma edes tunnistaisi näitä naisia jos kadulla vastaan tulisi.
Vastasin hyvin rakentavasti, että hakeutuisi hoitoon..... 😳