Ujous/arkuus

Ujous/arkuus

Käyttäjä hanne3 aloittanut aikaan 05.08.2015 klo 21:42 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä hanne3 kirjoittanut 05.08.2015 klo 21:42

Olen itse todella arka. Otan itseeni aika usein asioita. Toisinaan tuntuu, että kaikki käyttävät hyvää luonnettani hyväksi. Sitten, jos kaikki ei mene nappiin heti kerralla menetän kärsivällisyyteni. En tiedä miten selviän tämän ujouteni ja arkuuteni kanssa, jonka kanssa takkuan koko ajan. Onko muilla samoja ongelmia?

Käyttäjä hanne3 kirjoittanut 23.01.2016 klo 11:16

BirdBell kirjoitti 13.1.2016 22:11

Hei kaikille!

Minäkin olen kyllästynyt siihen että ihmiset pitävät tyhmänä. He eivät välttämättä sano asiaa suoraan mutta huomaan heidän käytöksestään että he eivät pidä minua saman arvoisens kansssan. Ärdytttävää kun täytyy selvällä suomenkielellä puhua joka asia halki. Ihan kuin en ymmärtäsi paikallista murretta. Kuitenkin toisilleen murteilla puhuvat. Ujous tulkitaan usein väärin usein pidetään tyhmänä. Täytyy pian hankkia joku paita tai muu vaatetus jossa lukee: en ole tyhmä tai jotain vastaavaa.

Hei! Itselläni on toisinaan samankaltainen olo, mietin kannattaisiko ostaa tuollainen paita. On jotenkin niin ärsyttävää, jos ei uskalla heti sanoa kaikkea tai on hidasluonteinen.

Käyttäjä kirjoittanut 23.01.2016 klo 12:11

"en ole tyhmä tai jotain vastaavaa"

Olisikin hyvä t-paitateksti.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 25.01.2016 klo 14:16

Sitten vain joukolla t-paita ostoksille 🙂

Käyttäjä hanne3 kirjoittanut 25.01.2016 klo 17:32

BirdBell kirjoitti 25.1.2016 14:16

Sitten vain joukolla t-paita ostoksille 🙂

Jep. Pitää lähteä tästä heti kangaskauppaan painattamaan teksti! ��

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 31.01.2016 klo 17:40

Onko muilla sitä, että vaaleitten hiuksien takia pidetään tyhmänä? En tiedä, onko ihmisillä oikeasti niin idioottimainen käsitys, mutta tuntuvat aina olettavan ettei blondi voi olla älykäs. Ärsyttävää!😠

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 01.02.2016 klo 07:45

Sarjetty kirjoitti 31.1.2016 17:40

Onko muilla sitä, että vaaleitten hiuksien takia pidetään tyhmänä? En tiedä, onko ihmisillä oikeasti niin idioottimainen käsitys, mutta tuntuvat aina olettavan ettei blondi voi olla älykäs. Ärsyttävää!😠

Itselläni on tummat hiukset mutta kyllä muuten pidetään tyhmänä vaikka en blondi olekkaan.

Sitten vain hiusten värjäykseen! Itse en ainakaan pidä blondeja tyhmänä. Suurin osa Suomalaisista taitaa olla blondeja.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 01.02.2016 klo 12:05

En tahdo värjätä hiuksiani. Terveys syyt ja äitikään ei antaisi. Blondissa ei ole muuta vikaa kuin se tyhmänä pitäminen.

Käyttäjä marmoriikki kirjoittanut 03.02.2016 klo 01:33

Mua pidettiin tyhmänä kun aikoinaan vaihdoin lukiota kesken lukuvuoden. Jäin heti yksin ja jopa opettajat ottivat minut todella nuivasti vastaan, sain outoja huomautuksia tunneilla ja "pistokysymyksiä". En tiedä mistä se johtui, ehkä hiljaisuudestani kun en ollut kovin aktiivinen ja siitä kun ilmestyin vaan kouluun tyhjästä, ehkä lävistyksistä (tajusin jossain vaiheessa että olin koko koulussa ainoa jolla oli kasvoissa koru). Opettajien käsitys musta kyllä muuttui kun sain ekat kokeeni takaisin, sen jälkeen opettajat muistivat mut kympin oppilaana ja sain olla rauhassa.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 03.02.2016 klo 10:41

Mulla ei oo ikinä ollut ongelmaa opettajien kanssa mutta perheen..

Käyttäjä hanne3 kirjoittanut 12.02.2016 klo 23:18

Sarjetty kirjoitti 31.1.2016 17:40

Onko muilla sitä, että vaaleitten hiuksien takia pidetään tyhmänä? En tiedä, onko ihmisillä oikeasti niin idioottimainen käsitys, mutta tuntuvat aina olettavan ettei blondi voi olla älykäs. Ärsyttävää!😠

Ei ole kyllä vaaleiden hiusten takia pidetty tyhmänä ehkä ennemmin hiljaisen ja ujon luonteen takia... Itse olen aina tykännyt vaaleista hiuksistani. En ole tiedostanut tällaista asiaa.