Sarjetty kirjoitti 26.10.2015 16:53
Hei,
Kyllä minullakin on hieman tuota ongelmaa. En keksi oikein mitään muuta keinoa kehittää sosiaalisiataitoja, kun sen ihmisten keskelle menon. Olen varma, että sinulla ei ole itsessäsi mitään hävettävää eikä syytä vetäytyä syrjään.
Hyvän luonteesi hyväksikäyttöön en oikein osaa sanoa mitään. Yritä vain olla ottamatta liikaa työtä vastaan ja sanoa välillä "ei" ihmisille.
Tsemppiä sinulle☺️❤️
Voisin kirjoittaa vähän, jos se vaikka helpottaisi oloa. Erosin viimeisimmästä työstä sanomalla, että hakeudun kouluun. (Aloitin opinnot, siitä ei tullut yhtään mitään, oli ilmeisesti tekosyy lähteä paikasta pois). Eräs tyttö ei päästänyt minua koskaan juttelemaan ns. tärkeiden ihmisten kanssa töissä. Kun olin viemässä jotain tärkeille ja arvostetuille ihmisille, tyttö sieppasi sen kädestäni ja sanoi voin viedä. Jotenkin tuli monesti vähän sellainen fiilis että kyllä itsekin saisin toimitettua asian. En kyllä varsinaisesti eronnut, työsopimukseni vain päättyi sopivalla hetkellä. Ärsytti niin paljon, etten välittänyt puhua enää mahdollisesta jatkosta.