Keener-kiltti, kerro mulle se taikatemppu jolla onnistuit tuohon??
Mua hävettää ajatuskin, että menisin terveyden hoitajalle, tai lääkärille myöntämään etten mä jaksa... Mua hävettäis myöntää, että minä, nuori ihminen, ei lapsia, ainoastaan työ, oma kämppä ja koira hoidettavana ja apuna vieläpä mies, ja minä en muka jaksa.
Miten mä kelleen voisin oikeasti myöntää että mun maailmani kaatui niin pieneen asiaa, kuin siihen, että mieheni lähti rauhanturvaajaksi?? Miten mä kehtaisin tollasta myöntää?? Munhan pitäis olla just niin vahva kuin kaikki sanoo. "Sähän oot aika nainen kun jaksat miestäs odottaa", "Sä oot tosi vahva, kun kestät vuoden ilman miestäsi" jne... oon saanut kuulla. Newsflash: EN MÄ JAKSANUT!!😭Kukaan vaan ei sitä huomannut...
Kukaan muu, kuin mieheni, ja tän nettipalstan väki, ei tiedä, että suunnitelin vuonna 02 itsemurhaa. Onneksi se tosiaan jäi vain suunnittelu asteelle... Mutta kuitenkin. Eikös tuo ole vähän niin kuin merkki että tarvitsen 😯🗯️??
Tuntuu, että seinät kolisee päälle... Tuntuu että joku istuu rintakehän päällä eikä annan hengittää. Tekis mieli juosta karkuun... mutta mitä??? En ees tiedä mitä haluaisin paeta... Miksei mulla voi olla hyvä olla???
Yksi tuttuni (joka myös on rauhanturvaajan vaimo) on juur jäänyt saikulle töistä uupumuksen vuoksi... Syynä juuri miehen lähtö. mielestäni hän oli älyttömän rohkea, kun sai itsestään irti, ja meni lääkärille vuodattamaan. Minä en vain kehtaa...😞
Mä en halua kenenkään näkevän heikkouttani. Mä haluaisin olla niin vahva kuin miks kaikki mut kuvittelee. OIkeestihan mä en oo... Miks mä muuten itkisin lähes joka päivä paskaa oloani, ja miks musta tuntuu helkkarin pahalta tulla kotiin??
Entä miten mun työporukkani suhtautuisi siihen, että kertoisin heille että olen masentunut?? Todennäköisesti sopimustani ei enää syksyllä jatkettaisi ko.firmassa.
Miks kaiken täytyy olla näin pirun vaikeeta?? Enkö mäkin JOSKUS ansaitsis olla onnellinen, ja ansaits sen, että ois helppo hengittää ilman sitä tonnin painoa rintakehän päällä...