Taisin tulla tänne…

Taisin tulla tänne...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 22.03.2022 klo 08:31 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2022 klo 08:31

Haluaisin taas alkaa elämään elämääni eteenpäin, kuin mitään sellaista ei olisikaan tapahtunut, mutta se on vaikeata, koska kaikki on tapahtunut ja kuitenkaan kaikki ei ole vielä mennyt menojaan, poistunut elämästäni kokonaan, ja kaikki on niin salaista ja salamyhkäistä, kuten usein täällä olisin. Nämä asiat tuovat mielenkiintoisia aistimuksia tajuntaani, mutta tulen niistä hirmu kipeäksi, särkee.

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2022 klo 07:59

Salaista on myös se että tarvitsen sivupersoonia hädänalaisiin tunteisiini, jotta voisin turvallisesti jättää käymättä vessassa joka kerta kun aistimukseni sitä vaativat minulta, kun olen potenssissa mutta selibaatissa, ja silloinkin piti olla hädänalainen tunnetekijä, eikä lapsia. Isän puolelta sukua olisivat nuo hädänalaiset tunteeni syntyneet jo, mutta äidin puolelta sukua ovat nuo hädänalaiset tunteeni jo syntyneet. Siitä ei pitänyt kyetä jäämään minulle enää synnytettäviä hädänalaisia tunteita, vain niiden piti järjestyä muulla tavalla vessahädiksi. Tämä on suvussani kuin vitsaus, syntyykö vessahädät järjestyksessä vaiko epäjärjestyksessä, ja mihin se hädänalaisuus perustuu. Tarvitsiko äidin puoleinen sukuhaara sivupersoonia kaikkeen tähdelliseen hädänalaisuuteensa ja sen kaiken järjestymiseen ajan kanssa, sivupersoonia ovat henkilöt, joiden ei pitänyt liittyä sukuuni.

Käyttäjä kirjoittanut 21.05.2022 klo 19:37

En koe olevani tilanteen herra, vaikka minusta löytyisikin potenttiaalinen vastustaja, jota vähän epäilen. Nämä hädänalaisuudet ovat minulle liikaa, enkä usko voivani selviytyä niistä ilman lääkärinmääräyksiä. En osaa puhua itseäni pois tästä potenssista, joka on muka minua varten siihen sumblittu, puhumalla järjenvastaisesti ja ihan hullusti jonkun muun toimesta kuin minun. Näitä tapahtuu joiden kuiden muiden hallitsemalla ilmapiirillä, enkä voinut sille mitään etten ollut sukupuoliyhteydessä, vaikka sitä näin kannatettiin minulle.

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2022 klo 11:21

Minun pitää käydä ankkurissa tänään hakemassa ruokaapu-kassini. Sinne on aina yhtä hankalaa saada yhteyttä puhelimella keskiviikkoisin klo 10-11 välillä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2022 klo 07:31

Pienoinen rahapula, minulla on vajaa 30 e rahaa pankkitililläni ja pitää pärjätä 4.6 asti sillä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2022 klo 19:08

Tupakalla on minuun käypä psyykkinen vetovoima, en ymmärrä sen merkitystä oikein, mutta poltan harha-aistimuksieni tähden. Olen ymmärtänyt yrittää lopettaa, mutta harha-aistimukset ovat minua sitkeämpiä. Pitäisi kyetä sietämään harha-aistimuksiansa paremmin kuin siedän, jotta voisin lopettaa tupakoimiseni kokonaan. Siihen ei tehoa nicotiini purukumit.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2022 klo 08:07

SALAISTA: Tunteet heittelevät minua olotiloista toisiin. Yllättävän usein on kyse yksinäisyydestä, ja siitä miten koen yksinäisyyteni. Huomaan hakevani seuraa monin  eritavoin, aivankuin se ratkaisisi yksinäisyyden ongelmani eli ajan kulun. Kun aika kulkee hitaasti huomaan olevani yksinäisempi kuin silloin kun aika kulkee joutuisasti, jolloin en kiinnitä asiaan huomiota niin paljoa. Tämä on ongelmallista, koska otan yhteyttä henkilöihin jotka eivät toivoisi sitä (ainakaan niin usein). Sitten en osaa lopettaa ajoissa yhteyden ottojani vaan painan päälle kuin siitä riippuisi olemassa oloni (se on väärin ymmärrettyä).

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2022 klo 18:21

Salaista ois se ettei minulle kuulu onko muiden juotava alkoholipitoisia juomia kestääkseen itsensä ja läheisensä, puhumattakaan tuttavista ja naapureista, sekä ystävistä ja sukulaisista. Minun kuuluu vain pitää huoli omista asioistani ja juomahaluistani, ja yrittää olla juomatta alkoholipitoisia juomia päivä kerrallaan, ja pahimman ylitse tunti kerrallaan.

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2022 klo 10:09

Salaista on myös se että joudun luopumaan kissastani ja etsin sille parempaa hoitopaikkaa ja paikkaa jossa siitä pidetään huolta.

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2022 klo 18:36

Salaista on myös se että syöpäni uusiutui. Enkä jaksa uskoa selviytyväni tästä enää ajan kanssa voittajana.

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2022 klo 07:58

Ajatuksien muodostumisessa ongelmien syyt. 😁  Ajatukset ovat saaneet SKITSOJA PIIRTEITÄ, Joista on havaittavissa etten ole ajatellut itse itsenäisesti LOPPUUN ASTI, Aina kun yritän ajatella eteenpäin ajattelen taaksepäin ja kun ajattelen taasepäin ajattelen eteenpäin, kuin joutuisi veden varaan ja odottaisi että nyt helpottaa.😂 Enkä saisi ajatella SEKSIÄ! Oven löytäminen huoneesta on kovin helpottavaa. Havaitseminen mitä huoneessa tapahtuu ja ketkä siitä pitää, voisi olla aihe.

VÄLINPITÄMÄTTÖMYYS EI SUJU!

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2022 klo 04:55

ILMAPIIRISSÄ on havaittavissa lievä muutos, kissan hoidon kohdalla. Kaikkeen on olemassa selitys, joita ei pidä kuunnella, eikö se ollutkaan unelma. Pitää oppia ottamaan muita huomioon enemmän, ettei kissa oksentaisi ruokintaansa. ☹☹☹☹

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2022 klo 17:24

Ystävilläni on nyt vaikeata. Monilla on terveydentilan kanssa ongelmia. Toisilla on lähiaikoina poisnukkuneita omaisia. Kaikki ovat kipeitä tavallaan. Minä olen kipeä omalla tavallani. 😀😂

Käyttäjä kirjoittanut 03.08.2022 klo 17:13

Salasta on myös se etten hoida raha-asioitani nyt itse, vaan edunvalvontani. Sain tarpeekseni taistelusta. Nyt keskityn itseni hoitamiseen.

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2022 klo 09:29

Annoin 19.8 Kissi kissani pois. Hänellä on totuttelu vaikeuksia uuteen kotiinsa, ja isäntäväkeen. Minun kuuluisi tuntea sääliä ja keksiä jokin ratkaisu heidän välillensä, tai ottaa kissi takaisin luokseni, mutta en tekisi sitä mielelläni. 😁😁😸 onko se niin erillaista 😷😸

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2022 klo 17:13

Minulla on kauhean kamala ikävä Kissiä. En varmaan totu koskaan siihen ettei Kissi ole minun luonan, mutta en silti ota sitä takaisin kotiini. 😁😸 En tiedä teenkö oikein vai väärin.