Taisin tulla tänne…

Taisin tulla tänne...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 22.03.2022 klo 08:31 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2022 klo 08:31

Haluaisin taas alkaa elämään elämääni eteenpäin, kuin mitään sellaista ei olisikaan tapahtunut, mutta se on vaikeata, koska kaikki on tapahtunut ja kuitenkaan kaikki ei ole vielä mennyt menojaan, poistunut elämästäni kokonaan, ja kaikki on niin salaista ja salamyhkäistä, kuten usein täällä olisin. Nämä asiat tuovat mielenkiintoisia aistimuksia tajuntaani, mutta tulen niistä hirmu kipeäksi, särkee.

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2022 klo 12:57

Salaista ja salamyhkäistä on se miten tupakoinnin lopetus vaikuttaa minun minääni, kuin olisin juuri tehnyt suuren löydön ja löytänyt vesijohdon. Ja nyt sitä ihmettä ihmettelisin.  😀

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2022 klo 08:13

Salaisuutta on myös seksuaalinen halukkuus ja haluttomuus tyydyttää seksuaalisia halujaan. En aina ymmärrä. Miksi niitä haluja ja haluttomuuksia pitää viljellä että niitä olisi olemassa kun niitä joskus kaipaa saadakseen selvyyttä itsestään. Mistä sen tietää mikä halu ja mikä haluttomuus on oma mielipide teolle ja tilanteelle. Näitä salaisuuksia pitää varjella.

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2022 klo 07:43

Salaisuutta on myös se nautinko elämästä ja kuinka paljon nautin elämästä, sekä se että mikä saa minut nauttimaan elämästä. Voin pitää salaisuuteni itse, tai jakaa ne muiden kanssa. Huomaan etten voinut kaikesta kirjoittaa tänne, mutta ei se haittaa minua mitenkään.

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2022 klo 12:49

Salaperäistä myös on se etten ole ruoka-avun piirissä. Yritykseni saada ruoka-apua kilpistyivät siihen että minulle ei vastata, nyt on jo useita viikkoja käynyt näin. Aika kuluu ja on pakko pärjätä omillaan, taas on vuokranmaksu vaikeuksia kuukauden alussa.

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2022 klo 07:29

Salaista on myös se millaista unta olemme nähneet, ja kenen kanssa niistä puhuneet.

Käyttäjä kirjoittanut 23.04.2022 klo 18:37

Olin saunassa, seinän takana juhlittiin synttäreitä, sitten hiljeni, lähtivät ilmeisesti johonkin.

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2022 klo 06:51

Näin unta jossa oli sota-aika ja me vaelsimme isolla joukolla kunnes tulimme omakotitalo alueelle, jonne majoituimme.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2022 klo 16:49

On minulla välillä ongelmia salaisuuksien pitämisessä niin kuin nyt mistä voin kirjoittaa ja mistä on parempi vaieta kokonaisvaltaisesti. Kaikenlaisen kaduttavan kohtaaminen kirjoittamalla on huono idea.

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2022 klo 08:47

Hyvää ja rauhallista vappua.

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2022 klo 16:45

Salaisuuksiini kuuluvat myös nämä; yritin ladata puhelimeeni alepan robottiohjelmaa, mutta kerta toisensa jälkeen epäonnistuin siinä, oliko puhelimessani liian vähän tilaa vaiko en tiedä mikä siihen meni ettei se onnistunut minulta millään, laitoin palautetta sinne.

Olisin vain tilannut maitoa, kananmunia, ja hiivaa.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2022 klo 11:52

Salaisuuksiini kuuluvat myös nämä, sain kiinnitettyä lääkärini huomion siihen edunvalvonnan lakkauttamiseen ja lääkärintodistuksen kirjoittamiseen. Tosiaan hän halusi edunvalvontaani ottaa huomioon ja lähetin hoitajalleni yhteystiedot. Kaikesta tulee salaista ja seikkaperäistä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2022 klo 12:21

Kamala tilanne. Salaista on mikä tilanne on kamala, mutta yritän selventää asiaa, en ole koskaan ollut sellainen henkilö, joka sietää viivytyksiä kohtuuttomasti, mutta nyt olen joutunut itsestäni riippumatta tilanteeseen, jossa minun pitää sietää jatkuvaa viivyttelyä. Olen jo kuin hermoraunio tämän asian kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2022 klo 07:37

Tämä on salaista, minun tekisi mieleni tilata matka Turkkiin Alanyaan, mutta matka on sen verran kallis ettei minulla ole siihen varoja vielä. Saa nähdä koska pääsisin matkustamaan yleensäkään mihinkään joka maksaa jotain vain euroja. Tämä on supersalasta seikkaperäistä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.05.2022 klo 17:19

Supersalaista ja seikkaperäistä on myös tämä Viroon eli Alias Tallinnan risteily, jonne yksi ystäväni haluaisi mennä minun kanssani ja ottaa auton mukaan, eikä sitä saisi paljastaa kenellekään muulle.

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2022 klo 12:20

Salaista on epävarmuus siitä milloin edunvalvonnan lakkauttaminen tulee ajankohtaiseksi, ja miten saan asiani hoidettua siitä huolimatta. Kaikki pankkitilit, kela, ja ilmoitukset maksujen perittävyyden jatkamisesta.