Taisin tulla tänne…

Taisin tulla tänne...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 22.03.2022 klo 08:31 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2022 klo 08:31

Haluaisin taas alkaa elämään elämääni eteenpäin, kuin mitään sellaista ei olisikaan tapahtunut, mutta se on vaikeata, koska kaikki on tapahtunut ja kuitenkaan kaikki ei ole vielä mennyt menojaan, poistunut elämästäni kokonaan, ja kaikki on niin salaista ja salamyhkäistä, kuten usein täällä olisin. Nämä asiat tuovat mielenkiintoisia aistimuksia tajuntaani, mutta tulen niistä hirmu kipeäksi, särkee.

Käyttäjä kirjoittanut 04.09.2022 klo 16:04

Toivottomuus on luonani. Koen yleisluontoista toivottomuutta joka on jatkunut siitä asti kuin sain kuulla sairastavani syöpää. En juurikaan usko paranemiseeni ennenkuin se on totta ja alan voida paremmin. Nyt kuitenkin olen vielä aivan toivoton tapaus, jolla on oireita ja kipuja. Tämä sairaus vei minulta toivon paranemisesta, ja luovuin kissastani sen tähden. Nyt minulla ei ole itseni lisäksi ketään josta pitäisi huolehtia, ja itsestäni huolehtiminen on usein sitä että syön ja juon, nukun ja valvon. En välitä käydä pesulla ja haisen. Minulla on vaipat, koska muuten tekisin housuuni. Hyvä jos välitän edes näistä oireistani sen verran että en rasita itseäni liikaa. En haluaisi olla avuton autettava, mutta en kykene nyt parempaan.