Taisin tulla tänne…

Taisin tulla tänne...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 22.03.2022 klo 08:31 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2022 klo 08:31

Haluaisin taas alkaa elämään elämääni eteenpäin, kuin mitään sellaista ei olisikaan tapahtunut, mutta se on vaikeata, koska kaikki on tapahtunut ja kuitenkaan kaikki ei ole vielä mennyt menojaan, poistunut elämästäni kokonaan, ja kaikki on niin salaista ja salamyhkäistä, kuten usein täällä olisin. Nämä asiat tuovat mielenkiintoisia aistimuksia tajuntaani, mutta tulen niistä hirmu kipeäksi, särkee.

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2022 klo 09:55

Mysteeri sinänsä se että olen salaisuuden kanssa salaperäinen ja seikkaperäisesti kerron siitä täällä. Kaikella on muotonsa, paikkansa ja aikansa. Välillä tämä salaperäisyys on kuin en tiedostaisi ja ymmärtäisi. Välillä tämä salaperäisyys vie minut auttamatta ymmärtämään asioita, jotka eivät liity tähän mitenkään.

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2022 klo 20:10

Kömmin esiin kamalan oloni alta ja päältä poistuin kevyesti ja ketterästi. Nyt on parempi oloni.

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2022 klo 20:15

Se surkeus/jäi taakse/löysi tiensä eteen/oli tielläni hetken/hävisi jonnekin/eikä tule takaisin/tajuttuaan etten ole mies.

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2022 klo 16:42

Henkilökohtaisia salaisuuksia ja salaperäisyyksiä ei pidä paljastaa, ja tuoda päivänvaloon kuin ne olisivatkin seikkaperäistä selvitystä vailla. Pitää kyetä olemaan onnellinen ja antaa onnen tunteen virrata elämäänsä, eikä aina keksiä verukkeita minkä tähden ei haluaisikaan olla ihan noin onnellinen.

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2022 klo 16:52

Kaikkialla vaanii/luo tunteita/ja vaatimuksia/kiroaa/rakastaa/ja kiroaa/ei tule koskaan perille/on onneton/on onnellinen/on onneton/muttei koskaan tajua kaikkea/On kuin olisi perillä asioista/tunteista/riippuvuuksista/potenssista/vaikka ei ole vielä lauennut sitä/on onnellinen/on onneton/on onnellinen/muttei pidä omista haluistaan itse.

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2022 klo 11:20

Tajuan elikä ymmärrän elämäntilanteissa tapahtuneet muutokset johtuvat onnellisuuden virtaamisesta elämään. Kaikkinaisessa yksityisyydessäni onnellisuuteni on kuin naituna uuteen sukuun. Suon sen itselleni, vaikka olen yhä naimaton ja lapseton nainen.

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2022 klo 09:54

Jos olisin salainen agentti niin elämäni olisi täydellistä(eikä skitsofreenistä) ja saisin aikaan...

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2022 klo 09:36

Sekopäinen sekaannus kuin hulluutta, joka vaatii salaista agenttia paneutumaan sen pintaa syvemmälle yliluonnollisiin ilmiöihin, ja saamaan selville mitä on kaiken tuon takana, minkä kanssa hän on tekemisissä! Onko se kaikki paljastuttava HETI?

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2022 klo 06:02

Tämä salaisuuksien verkko on kaikkein parhain salaisuuksien kehittelemispaikka, täällä tuskien taivalten takana tuskin kukaan epäilee ketään, ainoastaan itseään ja järkeään. Kaikkien aistiharhojen vallassa ihmismieli ei saa kunnollista otetta elämästään ja aina tulevaisuus tuntuu masentavalta kun ei tiedosta mistä salaisuudesta on päässyt osalliseksi. Kuitenkin niiden kaikkien salaisuuksien välisessä ajanjaksossa on tapahtunut muutosta, joka on positiivista ja negatiivistä riippuen siitä kenestä on kysymys.

Käyttäjä kirjoittanut 30.03.2022 klo 18:23

Vittuilevat minulle kun pitää kulkea bussilla, koska ei saa kyytiä.

Käyttäjä kirjoittanut 31.03.2022 klo 09:13

Tässä salaisuuksien verkossa voisi kuvitella olevan kaikenlaisia totuuksia ja valheita, mutta todellisuudessa se mikä on toisen totuus on toisen valhe, ja se mikä on toisen valhe on toisen totuus. Kaikki on riippuvaista siitä mitä kukakin haluaa elämältään, muiden elämältä jonkun asian haluaminen on vähän mahdottomalta kuulostavaa, mutta siinä on totuuden siemen, joskus saa tahtonsa menemään läpi, vaikka useimmiten se on jonkun/joidenkuiden muiden tahto. Ristiriitatilanteissa jonkun tahto ei taivu joidenkuiden muiden tahdon kanssa samaan lopputulokseen.

Käyttäjä kirjoittanut 01.04.2022 klo 16:50

Yhdellä tavalla henkisesti sairas, saa osakseen huomiota, mutta monta eri tavalla henkisesti sairasta saavat aikaan kaaosmaisen ilmiön, mysteerin. Salaisuudet on luotu varjeltaviksi, mutta yhtä usein niitä sairastetaan kuin siitä riippuisi elämäntilanne ja mielenrauhallisuus.  😀

Käyttäjä kirjoittanut 01.04.2022 klo 17:21

Salaisuudet ovat paljon mukavampia kuin todellisuuden väärinymmärtämät henkilökohtaisuudet, joiden oletetaan toimivan todellisuudessa aivan neutraalisti, noudattaen tunteiden ja aistimuksien herättämiskykyistä kantaa todellisuudessa, ei pidä mennä muiden riitelevien tunteiden mukaan, vain ottaa etäisyyttä näihin epämääräisyyden ilmentymisiin, ja toimia kuin olisi tervetullut jokaiseen paikkaan, johon on matkalla, henkilöistä riippumatta. Jos saa pärstäkerroin ongelmia, on syy usein itsessä, muttei aina voi olla muiden kanssa kokemuksellisesti samalla tasolla, joskus on parempi väistyä syrjään ennen kuin saa nyrkistä naamaansa.  😀

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2022 klo 07:38

Näin unta että minulla oli liian ISO salaisuus, enkä voinut paljastaa sitä enää kenellekään muulle. Ja siitä syystä jouduin turvautumaan sukupuolellisuuden tunteen eli seksuaalisuus. Ja tästä seurauksena jouduin menemään syöpä leikkaukseen, kun en voinut pitää sitä ihan kaikkinaisesti salaisuutenani. Kuitenkin selvisin osaksi itseäni ja kehoni toipui sairaudestani.

Olipa uni. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2022 klo 20:16

Minulla on monta salaisuutta, kunpa tiedostaisin mitä niiden kanssa pitäisi kyetä tekemään, edes sen verran etteivät nämä salaisuuteni paljastuisi henkilökohtaisuuden ulkopuolisille, ja saisi minua häpeämään itse itseäni. Näistä salaisuuksistani haluaisin olla tietoinen vain silti salaisuuksinani. Nämä salaisuudet eivät saisi olla häiritseviä, uteliaisuutta herättäviä, eivätkä häpeää ylläpitävää (kuin vaatteet päällä). Naisella pitää antaa olla henkilökohtaisia haaveita ja salaisuuksia joita hänen ei tarvitse paljastaa. Samanlaisia salaisuuksia on monilla muilla henkilöillä salaisuuksina myös henkilökohtaisesti, eikä heidänkään tarvitse paljastaa omia henkilökohtaisia salaisuuksiansa muille, kuin niille henkilöille joille haluavat paljastaa omia henkilökohtaisia salaisuuksiaansa.