Kuten ilmasta huomaa tein ensimmäiset kesäkukkaostot. No, ihan vaan orvokkeja. On sellainen lajike, joka kestää hallaa. Ostin muutaman mikäs se nimi nyt on? kuppo/amppeli ilman henkseleitä? Anyway,, haudalle, jos veisi sellaiset tässä joku päivä. Yhden amppelin oven pieleen roikkumaan..tosin otin sisälle, kun rupesi räntää satamaan..Ja kuistin kukkalaatikkoa varten orvokkeja, pitää seurata ilmoja hiukka. Puutarhuri sanoi, että jos orvokki hyvin kasteltu se kestäisi kuolematta hallaa. Ja sisälle ilahduttamaan muutaman nk. vanhanajan pelargonin, jos ja kun saan pysymään elossa kesään saakka, niin voin nostaa sitten ulos.
Kyselin, kuinkas kesäkukat voi hankkia, kun riskiryhmäläisenä ei saisi tulla sinne ryysikseen. Soitto vain ja toimittavat kotiin ja heillä on sellainen kannettava maksupääte.
Hiukan aikaista minun huolehtia moisista, mutta kävin siellä nyt, kun tiesin, ettei ole muita. Hain siemenverkko/kukkaverkkoni samalla ärrältä. Hiukka hirvitti, kun edelläni vanhus pelasi kaikenmaailman pelejä kenosta, lomatonniin jne ja osti arpoja. Summa oli huima 320e. Täytyy olla hirveän suuri eläke, että moisen satsauksen tekee. Mahtaako omaiset tietää ja pitäisikö huolestua? Hänen poikansa sinne hänet toi.. Asia ei mitenkään minulle kuulu. Seisoin turvavälin päässä, mutta pakostikin näin ja kuulin.
Jäätävä tuuli ulkona. Ei Heavenkaan viihtynyt kuin hetken.
Ah, olen jo vuosia valittanut, että sellaiset nk huonojen käsivoimien omaaville tarkoitetut kynsisakset on vaarallisia. Ne leikkaa ennen kuin kunnolla painaakaan, sanoo hän joka leikkasi ison vuotavan vekin sormeensa, kun puolitti niillä pilleriä.
Minun mustarastaat kärvistelee kylmässä. Ei kuulu laulua tänään. Kaksi joutsenta näin aamulla. Huikkasivat moin.
Osa kattien hiekoista tuli ja muonat. 2 säkkiä puuttuu. Jospa odotan maanantaihin ennen kuin kyselen perään.