Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 05.11.2016 klo 12:55

Ei ole kukaan koskaan sanonut rakas tai edes näyttänyt kiinnostusta. Menen aivan lukkoon, jos miespuolinen edes puhuu asiaa minulle. En tunne olevani varmalla maaperällä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.11.2016 klo 14:46

Vau☺️❤️ sinulla on aika tavalla samanlaiset tunteet vastakkasta sukupuolta kohtaan
kuin minulla. Paitsi että olen elänyt elämäni ottamatta tunteitani aina huomioon, ja
minulle on kehittynyt vaisto, jota en aina kuuntele, ja olen pulassa sen tähden.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 05.11.2016 klo 21:26

Eläimet ei petä, puukota selkään. Sydämen ne särkee, kun elämäntaival päättyy. Ei sellaista miestä ole syntynyt, jonka viereeni huolisin. Tai kuka minua katselisi. Jakaisi minut lemmikkien ollessa ikuiset ykköset.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.11.2016 klo 13:42

Niin dahliakukka sinä olet ihan oikeassa tuossa asiassa. Sinulla on oikeutesi tehdä elämässäsi sellaisia valintoja kuin haluat tehdä. Onko sinulla muita lemmikkejä kuin
nuo 2 kissaa?😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 07.11.2016 klo 13:07

Jaana, ottaisin kyllä vaikka kuinka monta kattia lisää ja koirankin, mutta nuo kaksi on niin piloille hemmoteltuja ja yhteenhitsautuneita, etteivät huolisi kolmatta pyörää. Ja koiran suhteen en tunne pystyväni antamaan tarvitsevaa liikuntaa kelillä kuin kelillä ja en halua siksikään koiraa ottaa. Olen pitkään haaveillut Bassett Hound rotuisesta koirasta, mutta rotua suht vähän Suomessa ja kasvattajat vaativat sitoutumaan näyttelyihin, mitä minä taas en halua. Sieluni silmin näen myös kuinka kattini kynsillä napsauttelisivat koiran suht roikkuvaa ihoa ja heittäytyisivät selälleen nauraa kätkättämään. Koira sen verran matala, että ei olisi edes oikea koira kattieni silmissä. Tälläiset riiviöt minä olen kasvattanut kateistani. Suuri hupi etenkin Masterpiecelle, kun tästä ohitse menee mäyräkoira, jolla kirkkaankeltainen takki päällä. Näen, kuinka hytkyy naurusta.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.11.2016 klo 20:03

Sinulla on kaksi kissaa, onko niistä toinen selvästi johtaja tyyppiä?🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.11.2016 klo 10:49

Huomenna on taas moniäänisten chat-ryhmä. Saa nähdä tuleeko osallistuttua.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 08.11.2016 klo 12:20

jaana6 kirjoitti 8.11.2016 10:49

Huomenna on taas moniäänisten chat-ryhmä. Saa nähdä tuleeko osallistuttua.

Hei kaikille!

Kuten nimimerkki Jaana6 jo sanoikin, niin huomenna keskiviikkona 9.11. Tukinetissä on jälleen Moniääniset liveryhmä klo 18-19.30.

Tervetuloa keskustelemaan mielen sisäisistä äänistä!

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 08.11.2016 klo 13:51

Jaana, minulla isä ja tytär katteina ja ovat luonteeltaan, kuin yö ja päivä. Isä on sosiaalisempi, tytär itsenäinen ja hiukka naisellisempi versio. En osaisi suoraltakäsin sanoa, että toinen olisi johtaja. Ehkä tytär enempi omistushaluinen ja tarkka omasta huoneestaan.
Näin aivan kamalan vahvan enneunen. Se oli niin todellinen, että menee kylmiä väreitä vieläkin. Se käsitteli virhettä, joka paljastui poisnukkuneen kuolinsyypaperin tultua. Se oli niin vahva ja selkeä, etten voinut sitä tulkita väärin. Niinpä uskon sen paperin saapuvan tänään tai huomenna.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.11.2016 klo 10:43

Onko mitään tapahtunut?

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 09.11.2016 klo 15:57

Jaana, ei kuulunut eilen mitään ja tämän päivä postia ei ole vielä jaettu. Toinenkin ihminen, joka liittyy poisnukkuneeseen sai enteen jostakin saapuvasta. Vähän minua pelottaakin asia. Jos todella tulee..

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.11.2016 klo 18:01

Odottele kaikessa rauhassa, kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen, ei noita aina korjata.
Jotkut saavat olla elävältä haudattuja, epäselvyyksien vuoksi vuosia. 😋

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 09.11.2016 klo 20:32

Ei tullut ja tikitys päässä lisääntyy. Koitan tässä samalla tukea tukihenkilöäni ja yhtä sukulaistani. Jos en heti vastaa viestiin tulee jo kuitti, ettei tarvitse välittää hän lopettaa elämänsä. Ja kun minulla jo oma elämä tikittää kenkään koskaan kysymättä jaksatko..ei minähän olen supervahva. Selvisinhän kuolemastakin, kyllä pitää olla aikaa ja halua tukea toisia. Ja loputtomasti aikaa. Kun minä stressaan katit lukee minua ja alkavat hakea huomiotani. Ollen samalla toisilleen mustasukkaisia minusta. Meinaa savu karata korvista..anteeksi ruikutus. Otti niin koville, ettei todistus tullut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.11.2016 klo 08:20

Ei se mitään vaikka vähän saat purkautua, etkä pidä kaikkea aina sisälläsi. Sääli että
sinulla on vaikeuksia sukulaisten kanssa, ja tukihenkilösi ei tue sinua. Kyllä se vähän aikaa kestää ennenkuin postissa tulee mitään perille.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.11.2016 klo 14:31

Kuulen kuiskauksia
Välillä joku huusi kovempaa
Kysymyksenä on kuulenko minä ääniä?☺️❤️☺️