Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.11.2016 klo 13:20

Minulla on yksi kissa joka on kovin mustasukkainen minusta, ja suloinen. Kyllä se leikkii.
Ja reagoi se yleensä kaikkiin tilanteisiin, mutta se nukkuu aika paljon.🌻🙂🌻

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 02.11.2016 klo 14:56

Anna kissille rapsutuksia

Käyttäjä kirjoittanut 02.11.2016 klo 15:44

Mulla toissapäivänä kuoli yksi kissoistani. Sen ikä ei ole niin varma, kun sen otin löytöködista, ehkä 10v. Illalla se söi vähän huonosti ja meni nukkumaan, ei mitenkään vaikuttanut sairaalta. Sitten aamulla oli vaan kuollut. Mulla on ollut aika paljon nyt töitä ja aattelen koko ajan, että olisiko pitänyt huomata ettei se voi hyvin. Ja viedä eläinlääkärille. Mutta tuossa se on ollut muiden kissojen kanssa, käynyt ulkona ja kehränyt.
Ehkä se vaan kuoli ilman mitään syytä.
Eka eläin jonka hautaan uuden kotimme pihalle.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 02.11.2016 klo 16:36

Maanvaiva, syvä osaanottomme suruusi. Sytytimme kynttilän surullesi.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.11.2016 klo 16:50

Okey.
Montako kissaa teillä on?

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 02.11.2016 klo 19:49

Minulla on 2 omaa kattia. Isä ja tytär. Ja sitten on sellainen naapuruston katti, joka pitää minusta.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.11.2016 klo 10:22

Koen tulevani ohitetuksi jopa äänteni ollessa kyseessä, kukaan ei tunnu olevan sellainen jolla olisi suoranaisesti asiaa minulle, vaan asiat on jollekulle toiselle, jopa äänilläni. Siitä seuraa
se että seurailen toisten keskusteluja jopa äänieni välityksellä.☺️❤️

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 03.11.2016 klo 13:16

jaana pienoinen, koko ajan minä ainakin olen sinulle viestinyt, vain sen osaanottoviestin laitoin Maanvaivalle. Olen avannut sinulle omia kokemuksiani, ettet kokisi olevan ainoa, jolle kummallisia sattuu. Olen pahoillani, jos olet saanut tunteen, että en huomioisi sinua. Se ei ikimaailmassa ole ollut tarkoitukseni. Minun kokemukseni vaan ovat aivan erilaisia kuin sinun niin en aina osaa kommentoida oikein.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.11.2016 klo 15:28

Anteeksi, unohdin sinut kokonaan.
Olen tänään yrittänyt tehdä yhteenvetoa elämästäni, onnistumatta siinä kokonaan. Kumpa
onnistuisin paremmin, taidanpa painua yrittämään.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.11.2016 klo 19:13

Hei dahliankukka
Olen vähän ollut hajamielinen, ajatukset ovat jotenkin hajallaan.
Ei ollut tarkoitus loukata sinua. Miten sinulla on mennyt?
Oletko kokenut mitään positiivisia hallusinaatioita?

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 04.11.2016 klo 14:23

jaana, et sinä minua loukannut. Katsoin niin lätkää eilen, etten muistanut kurkata tänne. Sitten iski jo kansallinen myötähäpeä, kun Leijonat jo avausmatsissa sai niin turpaansa.
Tänään kävin haudoilla jo sytyttämässä kynttilät, kun on pitkäpaloisia nykyään, niin ei tarvitse huomenna sinne hulinaan lähteä. Sytyttelen huomenna pihalle sitten karvaisille poisnukkuneille kamuille kynttilät. Onko sinulla mitään Pyhäinpäivätraditioita? Onko teillä lunta? Meillä maan pinta juuri ja juuri valkoinen, mutta jäätävä viima. Nyt viime ajat minulla unissa kummitellut kiinanpunainen koristetyyny. Kuulostaa tooooosi hullulta, mutta kaippase joskus selkeää, miksi sitä yö yön jälkeen näytetään.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 04.11.2016 klo 14:44

Niin Jaana vielä noista positiivisista Hallusinaatioista. Ei minulla ole vahvoja sellaisia, mutta jotenkin koen, että on johdatettu. Edellisenä päivänä minulla näytettiin violetit sulkakorvakorut, joita en omistanut. Seuraavana päivänä kampaajani korupuolella oli yhdet ainoat sellaiset korvikset. Oli pakko ostaa ne ja tiesin, että tulee hetki milloin ne pitää laittaa korviin. Vielä ei ole tullut. Katukatti Bob kirja kummistteli ja iski silmille aivan jokapaikasta ja välttelin asiaa harkitusti, kun tiesin sen tarinan koskettavan minua. Kieltäännyin lukemasta kirja-arvosteluita, katsomasta youtubesta videoita. Sitten meni ihan muissa asioissa Ärrä kioski. Heti ovelta silmäni ohjaantui kirjanmyyntihyllyyn. 1 ainoa kpl katukatti BOb kirjaa. Oli pakko ostaa se. Mutta kesti melkein vuoden, ennenkuin pystyin sen lukemaan. Vuoden vaan pystyin koskettamaan kirjaa pöydälläni. Ja entäs tämä kuollut tangokuningas Sauli Lehtonen..se näky piinasi ja pelotti, kunnes minulle näytettiin paikka, jonka kaltainen onnettomuuspaikka oli ollut tapahtumahetkellä. Se vei pois sen toisen näyn asiasta. Kuin Sauli olisi halunnut minulle selittää, kuinka se tapahtui. Ja minulla ei ole mitään yhteyttä koko Sauliin. Eikä tietoista mielikuvaa. Ja nyt tämä punainen tyyny kummittelee..kyllä sekin selittyy. Joskus, kun vähiten sitä odotan.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.11.2016 klo 19:42

Hei dahliakukka
Minullakin oli harhoja kuin viittauksia tyynyihin ja maljakoihin, kuin yritin alkaa seurustelemaan miehen kanssa, mutta tarjokkaat eivät olleet oikein mieleisiäni.
Oletko sinä ollut rakastunut?☺️❤️☺️

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 04.11.2016 klo 21:07

Jaana, minä en koskaan ole kyennyt tuntemaan rakkautta ihmistä kohtaan. Elämäni on ollut aika kolhuista ja en ole koskaan oikein edes tuntenut itseäni. Niinpä luonto ja eläimet saavatkin kaiken rakkauden, jota osaan tuntea. En jaksa uskoa, että rakkaus koskaan löytää minua. Olen minä niin kummallinen.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.11.2016 klo 06:24

En ymmärrä dahliakukka
Sinä olet hyvin positiivinen ihminen, mihin sinä aina pakenet kuin joku sanoo " rakas ".