Hei taas. Minusta on mukava kirjautua tukinettiin, kun näkee heti, että on tullut viestiä. Nyt oli peräti kaksi viestiä, sulta ja palautekysely mitä mieltä olin sydänchatistä. Eka kerralla siihen vielä vastasin mutta nyt otti pelkästään päähän. Aivan sama kun käy jossain isossa kaupassa ja kohta tulee kysely mitä mieltä olit. Piru, että inhoan kaikkia kyselyitä.
.Nyt alkaa tulla sääskiä mutta ihan normaali määrä niitä taitaa olla. Enempi ne sitten huomaa, kun lähtee marjastamaan.
Mullakin tämän tästä poikkeaa Norjaan menijöitä. Mutta ei ne häiritse, varsinkin kun moni tuo tuliaiseksi jonkun pokkarin. Vieläpä eeltäkäsin kysyvät olenko jo kirjan lukenut.
Huomenna lähemme sinne Jäämerellä kalaan. Pakastin alkaakin olla kalatyhjä. Sitten odottelen vaan marjastusaikaa. Paitsi, että käyn parilla partioleirillä. Yksi on peräti Puolassa asti. Olen myös hakenut pariakin työpaikkaa.
Ei taida olla mun elämä niin vaiherikasta, että voisi kovin paljon kirjoitella tänne. Mutta silti on mukava kun on joku säännöllinen paikka missä voi käydä.
Hyvää Juhannusta Mollyan ja moderaattori.