Olen myös seurannut tätä hallituksen muodustumista. Neuvotteluissa on mukana lobbareita jotka ajattelevat vain omaa parantansa ja ammattiyhdistysliikkeet käyvät sanomassa jotain?? Esim. näyttelijä Pirkka- Pekka Petelius on poliitikan asiantuntijan neuvottelupöydässä vaikka hän osaa vain näytellä ja tunnistaa lintujen ääniä. Lisäksi pahoin pelkään, että jos vihreät pääsevät valtaan, niin Kemiin ei synny sellutehdasta. Ja sitten se tulee johonkin toiseen maahan, joka viiisveisaa mistään ilmastonmuutoksesta.
Kauhistuttaa myös Jäämeren radan suunnittelu johon nyt mukaan tuli liikemies isoine rahoineen. Tuo, jos mikä polkee saamelaisten oikeuksia.
Äitienpäivä, olen antanut adoptioäidille lahjan torstaina ja kun hän tänään illalla tulee taas hoitamaan eläimiä, teen ruuan ja kakun. Olen ehkä kiittämätön mutta näin aikuisena, ei hän enää tunnu äidiltä. Vaan se kuollut äiti, on oikea äiti mutta ei häntä nyt tarvi mitenkään tekopyhästi muistella. Kun ei edes ole lipputankoa ja hautakin on liian kaukana. Sisko vie sinne kukan. Mummon haudalle myös.
Vettä sataa kaatamalla. Vielä voi postin hakea moottorikelkalla.