Poikaystävän kanssa tuli ristiriitoja eikä se jaksanut olla enään kanssani. Ei voi mitään, en minäkään jaksanut. Kun minulla on aivovamma en jaksa enään olla. Suhdetta ei enään jaksanut poikakaverikaan. Näin on ehkä parempi, mietin itsekin näin se oli parempi. Kun toinen ei voi vaatii liikaa toiselta asioita. Päätettiin olla kavereita😊 minulla menee, muuten ihan hyvin ja tälläkin, ollaan soviteltu ja viestitelty. Mutta ei se kivalta tunnu kun jätetään, minäkin olin omassa päässäni tän miettinyt näin. Vähän huono mieli sen kanssa mutta mennään eteenpäin😊 , ja jaksaminen on koetuksella kaikilla. No eipä tiedä, ero oli mulla jo pään sisällä mielessä. Tietenkin toivoa on, menen sinne kun ilman lämpenevät, ja puhutaan asiat halki, ehkäpä se on hyvä että nyt on välimatkaa. Niin kaikki kyllä selviää. Menen kaverin luokse silloin, jos pääsen eks poikaystävällä vähän omia terveyshuolia, ja minulla omia🥱😭
Nyt hän on pelkkä ystäväni, onneksi, kun kummatkin voivat huonosti ei silloin tule mitään, ois mun pitänyt se tajuta itsekin kun aloin seurustelemaan. Se oli osaston jälkeinen suhde joka tuntu hetken aikaa hyvältä, mutta ei sitten onnistunutkaan. Anteeksi että valitan mutta ei mun suhteeet koskaan tule onnistumaan..😭
Täällä on pikkuhiljaa alkanut tutustumaan ohjaajien ja asuminen sujuu hyvin, oli pika palaveri tuosssa ohjaajien ja äidin kanssa. Sovittiin että mä laitan viestin kun otan lääkkeet. Kirjoittaminen auttaa, kun on suruja ja huolia, mietin miten niin täydellinen suhde voi mennä pieleen, mutta elämä on tällaista. Minä olen tyytyväinen että muutin toisaalta aattelen että jos olisin pysynyt siellä missä olin niin olikosikohan suhde onnistunut. Minä mietin että voisin mennä vapuksi, sinne selvittämään välit hänen kanssaan, mutta katsotaan nyt mikä tilanne on.. tietenkin tähän liittyy nuo kaveri asiat jotka ovat taustalla. Niin mietin kun itse olen tämmöinen jäärä, voiskohan ikinä löytää jotain ihanaa. Mutta nyt mietin suhteen hyviä puolia minä olen ollut onnellinen suhteessa ja minä olen saanut hyväksyntää, mitä en ole edellisessä suhteessa saanut.