Pixa kirjoitti 24.2.2016 19:7
En tiedä alkaako minulla aukeamaan nuo lukot kun nyt minulla on tullut ns. uusi oire, se että en saa kunnolla happea tai siis tuntuu että ylihengitän tai alihengitän ja alkaa ahdistaa... Se ahdistus tuntuu erilaiselta kuin ennen. Ennen se oli sellainen epämääräinen isomöykky koko kehossa. Mene ja tiedä sitten kun nämä päivät on yhtä vuoristorataa nykyään... Yhtenä päivänä ihan ok fiilis ja toisena ihan
peestä...😑❓
Voisiko tuo tuntemus olla hyperventilaatiota?
Lukossa kirjoitti 25.2.2016 16:30
Toivottavasti sait Pompula lääkkeestä apua ahdistukseen tai muuten on jo helpompaa. Minulla tilanne laukesi, kun kävin asioilla ja ne menivätkin ihan hyvin. Palkinnoksi söin ison kasan jäätelöä, jolla korvaan päivän aterian 😳 Välillä saa hölmöillä. Minulla on nyt ollut erityisen poikkeuksellinen ajanjakso, joten nipotus on saanut jäädä.
Minullakin menee niin, että kun on huono jakso (eli ahdistusta), syön huonommin. Ruokahalutkin on silloin tipotiessään. Yritän kuitenkin syödä kasviksia, hedelmiä ja proteiinia joka päivä jossain muodossa. Aina ei onnistu. Tykkään porkkanoista ja lantuista välipaloina. Samoin hedelmistä. Kuntoilua haluan aloittaa jossain vaiheessa.
Tuntui, että ahdistuslääke ei toiminut tänään. Oli tosi vaikeaa. Meinasin ensin lähteä asioita toimittamaan ilman suihkua. En minä sinne suihkuun jaksa.. Sitten tuli mieleen se ahdistustuksen helpottamisena. Niinpä menin sinne suihkuun ja lähdin. Ensimmäinen pienempi asia sujui ihan ok. Sitten ahdistaa ja ahdistaa. Matkalla otin ahdistuslääkettä ja ajattelen sitä missä olen ja mitä siellä on. Lasken päässä. Hoidan asian ja sen jälkeen iskee kuolemankaipuu ja paniikki. Jotenkin saan kuitenkin asiat hoidettua ja kotiin. Nyt ihan ok.
Minä korvaan monet ateriat herkuilla. Tänäänkin olen syönyt lähinnä herkkuja. Kun luin Lukossa kirjoituksesi, niin kävin hakemassa jääkaapista paprikan
😋 Huomenna varmaan parempi ruokailu, kun ostin kaupasta ihan oikeaa ruokaakin 😉