Valon määrä säätelee jaksamista

Valon määrä säätelee jaksamista

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.05.2021 klo 10:27 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2021 klo 10:27

Nyt valon määrä on suuri, ja sama suunta tulee olemaan useita kuukausia, ennenkuin pimeys valtaa taas maan. Pimeinä aikoina olen tottunut nousemaan ylös auringon myötä, mutta näin valoisella puolella se tuntuu ihan liioittelulta. Valon määrä säätelee jaksamistani, jopa työskentelyssäni.

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2021 klo 13:56

keskustelua kirjoitti:
Tuolla asenteella - positiivisella luottamuksella - mikset pääsis?😁

Pääsin läpi kokeesta. Sain tyydyttävän arvosanan. Kiitos-luottamuksesta.  😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2021 klo 08:27

Tänään taas työharjoitteluun. Kohta se loppuu 4.6. sitten on muuta. Työharjoittelun jälkeen voisin käydä lataamassa bussilippuni ja ennakkoäänestämässä.  😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2021 klo 08:14

Eilen oli kamala vesisade kuin pääsin työstä, kastuin pahasti, mutta kävin ennakkoäänestämässä ja lataamassa bussilipun.

Tänään täytyy soittaa edunvalvontaan ja pyytää vähän ylimääräistä rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2021 klo 14:14

Olen käynyt laboratooriossa tänään. Ja sitten leikin postiljoonia ja vein edunvalvonnan postilaatikkoon kirjeen. 😁😴💌💤💙

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2021 klo 19:40

Perjantaina työharjoitteluun. Ymmärrän ettei tämä voi jatkua loputtomiin. Ensi viikko on viimeinen työharjoittelu viikkoni, sitten alkaa taas eläkkeellä olo. Hain tosiaan yhtä työpaikkaa, mutta en tiedä voinko tehdä sitä hommaa, se selviää ajallaan.  😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2021 klo 12:17

En viitsi kiirehtiä työhön, pidän kesälomaa ensin. Minun pitäisi maanantaina soittaa sinne työpaikkaan, mutta taidan jättää väliin.

Minulla oli pyykkipäivä tänään sain osan pyykistä pestyä, mutta kuivuri jätti ne hieman kosteiksi, joten nyt roikkuu kuivumassa joka puolella pyykkiä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 30.05.2021 klo 05:53

Kivaa kirjoitti:
Eilen oli kamala vesisade kuin pääsin työstä, kastuin pahasti, mutta kävin ennakkoäänestämässä ja lataamassa bussilipun.

Hienoa että äänestit! Millä mielellä odotat työharjoittelun loppumista? Olisiko sulla launtainakin ollut normaalisti töitä, vai onko mainitsemasi kesäloma maanantaina?

Käyttäjä kirjoittanut 30.05.2021 klo 10:02

Hei. soroppi. Odotan kovasti työharjoittelun loppumista ja sitä että saisin merkonomin paperit käteeni. Ei minulla ole ollut työharjoittelua kuin ma, ke, pe, ja saa nähdä onko tulevaisuudessa mahdollista palata työhön samaan firmaan palkkatuellisesti.

Käyttäjä kirjoittanut 31.05.2021 klo 10:14

Hei jos ei, niin jostain muualta voi löytyä... 🙏

Donneria mukaillen... 'rukoileminen kannattaa aina' ...

Käyttäjä kirjoittanut 31.05.2021 klo 21:32

Kuuntelin vähän illalla radio deitä. Siellä puhuttiin Jeesuksesta. Tuli mieleeni että minä itkin lapsena paljon Jeesuksen kärsimysten tähden, koska sain anteeksi paljon ja vanhempani ja isoveljeni saivat anteeksi paljon, sitten kuulin ettei ollut hyväksi itkeä vaikka olin tyttö, minulle oli tuttua ettei saanut itkeä, koska se oli heikkouden merkki, koska silloin osoitti tunteiden olevan liiallisen suuret kestettäväksi. Minusta on väärin ettei saa tuntea tuskallisia tunteita, koska ne itkettävät, vaikka pidän oikeana sitä ettei tarvitse tuntea raivoa ja suuttumusta.  😁😴✋🛫⚡🛬

Käyttäjä kirjoittanut 01.06.2021 klo 09:21

Ihmisenä eläminen on kyllä kaikkia mahdollisia tunteita.. Paha olo saa tulla pois. Jeesus itki verta, niin syvään tuskaan me tavalliset ihmiset ei kyetä. Kärsimys on osa tätä elämää. Ihmisen osa on olla heikkokin, itkeä saa...

Taas näitä meidän 'kivoja' joululauluja tulee mieleen... 'ei itkeä saa ei meluta saa.. tonttu voi tulla ikunan taa...' Saadakseen jotain pitäis täyttää joidenki asettamia rajoja. Oikeasti rajat on meissä. Mitä ei haluta itselle ett joku tekis, sitä ei tehdä toiselle itekään....

Käyttäjä kirjoittanut 01.06.2021 klo 10:33

On vapaa päiväni. Aurinko paistaa kutsuvasti ulkopuolella. Kivaa kuin ei ole kiire mihinkään, eikä ole pakko jaksaa mitään. Voin kaikessa rauhassa katsoa mitä tuleman pitää. 😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2021 klo 16:24

Taas yksi työharjoittelupäivä takana päin, aika meni kuin siivillä, huomasin pitää tauot.

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2021 klo 20:27

Taas yksi vapaa päivä takana päin. kävin kierrätyskeskuksessa, siinä toisessa, kuin missä olen työharjoittelussa. sieltä löytyi kaikenlaista. Tulin kotiin. ja illalla kuin aloin keittämään kahvia, kusin housuuni. Meni pyhä housut pilalle.

Huomenna työharjoitteluun viimeinen päivä. Sitten alkaa loma.

Käyttäjä kirjoittanut 04.06.2021 klo 12:36

Syvät lihakset prakaa?

Ikälisiä on monenlaisia.. Yskiessä tai ponnistaessa (rakko liian täytenä) tai nauraessa voi ikähaittana karkailla. Hallinnanharjoituksia... 🌿