Valon määrä säätelee jaksamista

Valon määrä säätelee jaksamista

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.05.2021 klo 10:27 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2021 klo 10:27

Nyt valon määrä on suuri, ja sama suunta tulee olemaan useita kuukausia, ennenkuin pimeys valtaa taas maan. Pimeinä aikoina olen tottunut nousemaan ylös auringon myötä, mutta näin valoisella puolella se tuntuu ihan liioittelulta. Valon määrä säätelee jaksamistani, jopa työskentelyssäni.

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2021 klo 14:42

Tänään saunaan illalla.

Huomenna risteilylle viking line. Ja paljon ostoksia pitää tehdä.

Ylihuomenna saan todistuksen ja päätän merkonomi opiskeluni. Illalla juhlat.

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2021 klo 14:12

Nyt sitten merkonomi, sain tänään todistuksen ja stipendin. Tänään juhlistan sitä ystävieni kanssa.

Huomenna voin mennä ottamaan aurinkoa merenrannalle polkupyörällä.  😍😎

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2021 klo 16:47

Waude! Onnea - kannatti panostaa =) Onneksi olkoon 🌹

 

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2021 klo 07:02

Näitä aurinkoisia päiviä ei osaa arvostaa riittävästi ja kesää, kuin on vihreetä ja kukkaset kukkivat, mehiläiset surraavar, linnut laulelevat pesimistouhuissaan, ja on lämmintä.  😂😴

On niin kaunista, ja tasapainoista.  😂😴  Aika entinen ei koskaan palaa. Uskoisin Jeesukseen ja hänen elämänsä kulkuun johdatuksessa, mutta se tuntuu kauhealta tuhlaukselta, ja Jumalani kuin Isä meidän rukouksen laatijalta.  😂😴

En ymmärrä; miksi minusta välillä tuntuu että 4 käsky ja Isä meidän rukous riitelevät keskenään arvovallasta, joka niillä on olemassa olevana, ja silloin en voisi rukoilla.  😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2021 klo 17:55

Varför?

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2021 klo 10:14

Mikset voi?

Ymmärrän kyllä yskän mikä liittyy käskyihin ja vanhempien kunnioittamisen vaikeuteen.  Aina ei voi eikä muista eikä jaksa saati haluakaan. Elämässä usein tai välillä paljon kestämistä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2021 klo 16:21

Nyt tuntuu kuin Jumalalla olisi aikaa minulle ja että Jumalani ottaa minut huomioon henkilönä, eikä henkiolentona. Ehkä se on uskomiseni perusta.  😁😴/ 😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2021 klo 19:27

Elämä kulkee kulkuaan ettenpäin ja eteenpäin, hitaasti mutta varmasti. eilisen jälkeen tulee päivä, jota elää, ja sitten tulee aina huominen. Näin tapahtuu, on siihen valmis tai ei ole. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 27.06.2021 klo 19:40

Minulla on sisällä 30 astetta lämmintä, olen aivan väsynyt tähän helteeseen, pitäisi keksiä jotain jolla saisi lämpötilaa laskettua. 😁😴 / 😂😴 / 👻🌺🏢🏢⛅💧

Käyttäjä kirjoittanut 29.06.2021 klo 08:19

Tulostimeni muste on loppu, mutta niin on loppu se myös kaupoista, valmistajalla on lähetysvaikeuksia, joten en tiedä koska saan tulostimeeni mustetta.  😀😴

Tupakkapaikkani tuhkakuppi on viettunut, siihen iski tulipalo, ja nyt se on varrestansa vääntynyt.  😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 30.06.2021 klo 08:14

Olen vakuuttunut siitä että vioittunut tuhkakuppi on parasta mitä saattaa tapahtua, siihen loppui tupakanpolttoni, ja enää en kaipaa suhdetta vastakkaisen sukupuolen kanssa.  😂😴

Ja musteen loppuminen avasi silmäni sille kuinka riippuvaiseksi olen tullut tietokoneestani, viime kerta tuotti tulosta ja muistan millaista oli kuin ei ollut tietokonetta.😂😴 / 😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 30.06.2021 klo 21:45

Onnetar, onnetar, onnetar. Miksi et suosi minua?

Käyttäjä kirjoittanut 01.07.2021 klo 14:10

Nyt minulla on pää täynnä " Ei sille voi antaa tämmöisiä rahoja!"  Ja " Tule nyt ottamaan nämä rahat pois siltä!" Ajatuksia, ja ajatuksia, jotka muodostuvat siitä että pelasin  😁😴 veikkauksella rahapelejä, ja minulla on vielä edunvalvontani, vaikka he eivät hoida minun raha-asioitani nyt, vaan minä itse, jos saisin todella paljon rahaa, he saattaisivat puuttua tilanteeseeni, ja ottaa rahat turvaan, etten tuhlaisi niitä, tai etten antaisi petkuttaa itseäni.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2021 klo 10:33

Olen katsonut remontti ohjelmia televisiosta, ja katsonut netistä asuntoja, jotka ovat liian kalliita nimenomaan minulle, joka ei voita kunnon pottia edes veikkaukselta. 😁😴/😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2021 klo 07:40

Olen niin kyllästynyt kaikkeen, ja haluaisin niin kovasti muutosta, mutta olen kykenemätön muuttumaan miksikään. Minä vain jynnään paikallani, enkä saa mitään aikasiksi, lomani on pilalla, koska en viitsi lähteä edes rannalle, joka kesä sama juttu.