Valon määrä säätelee jaksamista

Valon määrä säätelee jaksamista

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.05.2021 klo 10:27 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2021 klo 10:27

Nyt valon määrä on suuri, ja sama suunta tulee olemaan useita kuukausia, ennenkuin pimeys valtaa taas maan. Pimeinä aikoina olen tottunut nousemaan ylös auringon myötä, mutta näin valoisella puolella se tuntuu ihan liioittelulta. Valon määrä säätelee jaksamistani, jopa työskentelyssäni.

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2021 klo 07:32

Jotenkin kaipaan työhön, että olisi tekemistä määrätyn ajan verran päivittäin, ja saisin siitä palkkaa jokin verran. Kaikki tuloni menevät nyt menoihini enkä saa säästettyä mitään.  😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2021 klo 06:36

Pitäiskö menoja vähentää... Vai menohaluja, vai tulohaluja? Jos vaan jättäis savut tyystin? Aivan älytön summa 1 tupakka-aski maksaa!

Tsemiä päätösten kanssa painimiseen 🌿💕

🤔

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2021 klo 05:56

Olen miettinyt samaa. Ja sen tähden olen välillä ilman tupakkaa.

Autokoulu tuntuu liian haastavalta minusta. En osaa kaikkea.

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2021 klo 23:06

Niin. On se. Vauhtisokeus. Vaarallisinta liikenteessä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.07.2021 klo 18:47

Nyt meille kyllä taas annetaan liikaa jaksamista kun ensi viikon sääkartta näytti siltä että valoa ei ainkaan puutu :/

Käyttäjä ask kirjoittanut 26.07.2021 klo 05:11

Hei voisin osallistua tähän keskusteluun, mulla kans jaksaminen on koetuksella, ihanaa kun kerrankin valoa on. Se on totta että synkimällä hetkellä vaikka on valosaa, niin on synkkää, mulla on jaksaminen ollut nyt koetuksella, aika paljonkin. Vaikka sitä yrittää verrata talvi aikaan mutta ei sitä vaan pysty. Jos itsellä on rankkaa, niin on vain niin rankkaa. Valo vähän kyllä auttaa minua muttei paljon. Korona aika tuntuu olevan tosi monelle rankka. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää tää korona touhu. Mutta se on elämää, elämä ei mene aina käsikirjoituksen mukaisesti. Milloin viimeksi olet suunnitellut elämää, aina tulee joku mutka matkaan..Tv. elämään kyllästynyt..

Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2021 klo 09:36

Toinen samanalainen.

en jaksaisi enää tätä voimia vievää imua mikä elämässä nyt itsellä on. Hetken koneella niin päässä tuntuu.

Ja juur syönyt puuron sitä ennen kahdesti kahvin ja herännyt 6:30 maissa. Happea taitaa pää huutaa, mentävä kävelemään ulos ennenkuin kuumuus iskee tähän päivään.

 

https://www.youtube.com/watch?v=MFg_EaF2cIk&list=RDuGHnNnkGOgA&index=4

 

Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2021 klo 09:44
Käyttäjä ask kirjoittanut 26.07.2021 klo 22:48

Hyvät voima biisit on parhaat. Saa kuunnella vaikka silmät kiinni, ja vain rentoutua. Ja siitä saa voimaa myös ja jaksamista niinkuin täällä palstalla kirjoitellaan.

Käyttäjä kirjoittanut 31.07.2021 klo 20:48

Nimetön kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Ja sen tähden olen välillä ilman tupakkaa.

Autokoulu tuntuu liian haastavalta minusta. En osaa kaikkea.

 

Onneksi elämä opettaa. Kantapään kautta oppi jää mieleen paremmin, mutta voi olla kivuliasta, terveisin nimimerkki 'koettu on'

Käyttäjä ask kirjoittanut 01.08.2021 klo 14:36

http://YouTube ota minut tällaisena kun oon anna puu ota minut tällaisena kuin oon

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: Kirjoitusvirhe
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: Lisäys
  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 2 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: -
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: ;D
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 8 kuukautta sitten.
Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2021 klo 10:26

Hei, tuohon linkkikohtaan kannattaa laittaa se kummallinen kirjaimia ja nroitakin sisältävä linkkiosoite, 5. tuosta 'lisää media' - sen alapuolella olevista kohdista on linkin lisäämiskohta, klikkaa se.

Aivan ensin siellä youtubessa kopioi sen laulun tuo linkkiosoite hiiren oikealla 'kopioi' ja sitten täällä klikkaa tuo 5.kohta johon klikkaat ja oikealla hiiren painikkeella 'lisää' se linkinosoite.

Sitten napsaa se enterillä, hyväksyt sen ja sen pitäis ilmaantua tuohon.

nimim.'kokeilemalla opittu'

 

Käyttäjä ask kirjoittanut 10.08.2021 klo 20:14
Käyttäjä ask kirjoittanut 10.08.2021 klo 20:53

Kiitos keskustelua. Ensi kerralla tiedän. Tabletilla on vaikeaa saada se linkki. . Kävin tänään koneella. Ja kokeilemalla oppii ja virheistä. Tsemppiä kaikille ja onneksi meillä on voimaannuttavat biisit, musiikki on kyllä parasta😇

Käyttäjä kirjoittanut 10.08.2021 klo 22:06

Joo, niin, voimia yön tunteihinkin, uutta aamua kalastamaan...