Kauheita im-ajatuksia. Olen pääsemässä irti Temestasta, mutta im-ajatukset sen myötä lisääntyneet. Mietin että mitä järkeä on elämässä? Toisaalta, en uskalla toteuttaa im:ää.
Mietin että miten olen ajautunut tällaiseen umpikujaan? Olen toki tehnyt virheitä elämässä paljon, mutta silti.
Ei vain jaksaisi vanheta. Haluaisin että kroppakin olisi yhtä hyvässä kunnossa kuin esim. 18 vuotiaana. Toisaalta ihminen ei voi vanhenemiselle mitään. Ainut toivo mitä on, niin on pitää vain kunnosta huolta ja syödä terveellisesti.
Toisaalta en haluaisi olla mitenkään negatiivinen ihminen. Kyllä sitä elämässä on toivoa, mutta toisaalta sitä on välillä niin toivoton olo. Vaikka hyvä nähdä ihmisiä ja jutella ihmisten kanssa se luo toivoa.
Haluaisin unohtaa koko menneisyyden. Kaikki virheet. Mutta toisaalta virheistä myös oppii, ainut vaan että jos tekee oikein ison virheen niin en tiedä sitten oppiiko siitä hirveästi.
Elämässä ihminen on loppujen lopuksi yksin. Sen olen ainakin oppinut. Voihan tietenkin olla naimisissa tai seurustella, mutta siltikin ihminen on oman fysiologiansa puolesta yksin.
Alan vain olla siinä pisteessä, että täytyisi varmaan löytää joku ihminen jonka kanssa olla. Toisaalta minulla on niin paljon kaikkia ongelmia, että en tiedä mitä suhteesta tulisi. Täytyy vain jotenkin taistella olemassaolostaan kynsin ja hampain. Ei tässä muukaan auta...