Jostain luin, että Suomessa on 400 000 alkoholistia. Varmaan se viina on suurin syy siihen, että Suomessa on noita ahdistelijoita ja muita rikollisia. Olikohan se sun kylkeen ajaja humalassa kolarin sattuessa?
Saa nähdä miten Suomi muuttuu eduskuntavaalien jälkeen. Toivottavasti kovin moni ei äänestä Persuja. He haluavat Suomen eroavan EU:sta yms. Se olisi kyllä hirvee virhe. Ja onhan niitä kaikenlaisia fasistisiakin puolueita tällä hetkellä Suomessa. Täytyy vain toivoa ettei kukaan vahingossakaan niitä äänestä. Tuo amerikkalaistuminen voi riippua hyvin paljon nyt näistä vaaleistakin... Amerikassa aika päätön se meininkin niitten aseitten kanssa... Että tyyliin samalla kun käyt ostamassa ruokaa niin voit siihen kylkeen ostaa jonkun automaatti-aseen... Hullua kyllä...
En kyllä oikein fanita tuota sote-uudistusta. Mutta kai niitä uudistuksia tehdään sitten senkin takia että on vain väkisin muutettava tätä systeemiä. Vaikka ei siihen olisi mitään järkevää syytä... Halutaan vain muutosta muutoksen takia... Nähdään vain hyväksi, se että jokin asia muuttuu, vaikka oikeasti se muutos olisi askel huonompaan suuntaan...
Itse olen nyt vaan käynyt juttelemassa sairaanhoitajan kanssa välillä. En käy enää terapiassa. Pitää tässä varmaan vaan terapioida itseään... Tällä hetkellä mulle parasta terapiaa on liikunta...
Ollut viime aikoina välillä aika paska vointi, kyllä itsellä... Tätä tää loppuelämä varmaan sitten on... Räpistelyä...
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 7 kuukautta sitten. Syy: Lisää tekstiä
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 7 kuukautta sitten. Syy: korjailu
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 7 kuukautta sitten. Syy: Parantelu
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 7 kuukautta sitten. Syy: Kirjoitusvirhe
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 7 kuukautta sitten. Syy: vielä lisää tekstiä