Tosin, mitäpä väliä millään sairauksilla loppu peleissä on kun ihminen kuitenkin kuolee joskus. 100 prosentin varmuudella. Tää taistelu tuntuu niin turhalta, kun tietää että lopulta häviää tämän pelin. Ihmisellä on vaan se elämisentahto jossain syvällä itsessään, että siitä ei pääse. Sitä on lähes mahdoton sammuttaa.
En vaan tahdo keksiä enää syytä omalle olemassaololleni... Pitäisi varmaan löytää kumppani... Ehkä silloin elämä olisi parempaa... Mutta kun olen niin pirun laiska. Ja ei sitä kumppania tuosta vaan löydä... Tiedän että ihmiset ajattelee, että miksi valitan yms. Että olen vasta 33 v. jne. Mutta kun tämä elämä käy päivä päivältä vain vaikeammaksi ja vaikeammaksi. Voisihan se tietenkin olla niinkin että käyttäisi kaiken energian vaikka sitten puolison löytämiseen... Että ottaisi siitä elämän tehtävän... Elämän ja kuoleman kysymyksen...
Olen vaan niin pettynyt tämän elämän antiin... Kymmenen vuotta sitten minulla oli energiaa tehdä vaikka mitä, kävin treffeillä yms. Mutta nyt olen koko ajan väsynyt, vaikka urheilen kohtalaisen paljon. Ja tämä hemmetin yksinäisyys käy psyykkeen päälle... Ja nämä ahdistus-kohtaukset ja muut... Mutta itsemurhassakin on aina se, että jos epäonnistuu, niin elämästä tulee vielä pahempi helvetti... Mitäpä tässä sitten voi tehdä? Piinaavia kävelylenkkejä, jolloin mieli askartelee kaikkien ahdistavien asioiden parissa yms... No joo, eipä tässä voi olla muuta kuin elämän orja...